MuscleMeat

Mascha Tieken en Berry de Mey opzoek naar nieuw talent (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gefeliciteerd Rob en leuk dat de Search een succes is gebleken.

Zou leuk zijn als we een keer samen - onder begeleiding van Mascha en Rob - zouden trainen bij For Fun Sport.

Weet je al wat de eerste wedstrijd wordt?
 
Bedankt allemaal!

Gefeliciteerd Rob en leuk dat de Search een succes is gebleken.

Zou leuk zijn als we een keer samen - onder begeleiding van Mascha en Rob - zouden trainen bij For Fun Sport.

Weet je al wat de eerste wedstrijd wordt?

Is goed Seeker. Ik moet sowieso wel elke maand die kant op dus als je zorgt dat je dan ook daar bent kunnen we vast wel samen trainen. Over 2 weken ben ik er iig weer als het goed is.

We hebben nog niks concreets maar het doel is iig een wedstrijd in april 2012, volgens mij de Juliëtte Bergman Cup.

Ik heb nu dus nog een paar maanden om de wat zwakkere spiergroepen in verhouding te krijgen met de rest.
 
Was daar nu een auditie voor nodig om Rob uit te kiezen? :D

Gefeliciteerd man!

Hebben er uiteindelijk dus geen dames kans gemaakt?
 
Mogen ecto's ook aanmelden dan?
 
Mag ik dan ook meedoen??? LOL

Wij proberen sowieso alle atleten altijd op de zelfde dag bij elkaar te krijgen. Zo kan iedereen elkaar leren kennen en zo ook een teamspirit.

Ja nog een paar maanden buffelen en dan gaan we ervoor!!!
 
Ga je verliezen Mas :cool:
 
jullie kunnen zeker geen indicatie geven voor wanneer de volgende search van start zal gaan ?
 
Mag ik dan ook meedoen??? LOL

Wij proberen sowieso alle atleten altijd op de zelfde dag bij elkaar te krijgen. Zo kan iedereen elkaar leren kennen en zo ook een teamspirit.

Ja nog een paar maanden buffelen en dan gaan we ervoor!!!

Tuurlijk met zijn drieën trainen betekent dat ik langer kan uitrusten en meer kan praten :cool:

---------- Post toegevoegd Mon 10 Oct 2011 om 13:55 ----------

De JBC schijnt trouwens een mooie wedstrijd te zijn!
 
Gefeliciteerd Rob, had niet anders verwacht:thumb:. Niet zo netjes van de overige 2 om niet op te komen dagen, maargoed.
 
Foto van mij en Berry nog bij Sport for Fun :)

21esz29.jpg


(slecht kwaliteit)
 
Tuurlijk met zijn drieën trainen betekent dat ik langer kan uitrusten en meer kan praten :cool:

---------- Post toegevoegd Mon 10 Oct 2011 om 13:55 ----------

De JBC schijnt trouwens een mooie wedstrijd te zijn!


:rolleyes::rolleyes::rolleyes: en wie zit hier weer dood in de bank????? :D
 
Eentje die niet kwam is iig Ezravb (oid).

Leuke foto Edgar. Erg goed fysiek voor een 19 jarige ;)

serieus Ezra joh ... niet verwacht
 
Leuke foto Edgar. Erg goed fysiek voor een 19 jarige ;)

van edgar gaan we nog wel veel meer horen in de toekomst en ik denk dat ie een goede indruk bij berry/mascha heeft achtergelaten. jij nogmaals gefeliciteerd en leuk je in het echt te hebben ontmoet. veel succes bij je eerste wedstrijd.
 
Edgar heeft zeker indruk achter gelaten en met zijn karakter zit het wel goed, je zit dat ie heel erg graag wilt(misschien heeft ie dat uit het kickboksen meegenomen die wil om te winnen) dat maakt hem zeker met zijn leeftijd een belofte, hij is alleen heel erg lang en zal aan zijn benen moeten werken, geduld is dus heel belangrijk en daarbij niet teveel forceren met zware gewichten.
Maar ook de andere jongen(ben effe forumnaam kwijt) had zeker een goeie fysiek, had een paar dikke poten en dat is toch iets waar het bij veel jonge atleetjes aan schort, trainen vaak bovenlijf en vergeten hun benen, daar heeft hij dus geen last van :D misschien proberen vet% iets te zakken zodat je verbeterpunten duidelijker te zien zijn.
Al met al, 3 jongens die heel erg hun best doen en dat ook laten zien, al is Rob wel een uitzonderlijke atleet, ik verbaas me gewoon als iemand zegt dat ie oefeningen doet waar die de naam niet van weet en dan zo een fysiek weet op te bouwen hahaha, geweldig :)

---------- Post toegevoegd Mon 10 Oct 2011 om 20:23 ----------

Foto van mij en Berry nog bij Sport for Fun :)

21esz29.jpg


(slecht kwaliteit)

Slechte kwaliteit of niet?Dit is leuk ;)
 
Slechte kwaliteit of niet?Dit is leuk ;)

sorry voor de slechte kwaliteit...ik was zo zenuwachtig voor edgar (trillende handjes) dat bijna al mijn foto's zijn mislukt...toch wel leuke foto van edgar en mijn jeugdheld:)
 
Back
Naar boven