MuscleMeat

Log Kraft (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Toch mooie gewichten op die laatste sets.

En ja, laat op de dag trainen is vaak k*t. Heb er week om week ook last van. Vrouw heeft
dan de late dienst, ik de vroege. Dus ja, om 4u45 eruit, werken, kleintje zorgen en dan zit
ik pas rond 20u in mijn schuur. Tja, dan ben je niet echt meer in the mood.
 
Toch mooie gewichten op die laatste sets.

En ja, laat op de dag trainen is vaak k*t. Heb er week om week ook last van. Vrouw heeft
dan de late dienst, ik de vroege. Dus ja, om 4u45 eruit, werken, kleintje zorgen en dan zit
ik pas rond 20u in mijn schuur. Tja, dan ben je niet echt meer in the mood.

Precies, vandaag ook non-stop 11 uur gewerkt en dan ben je klaar en heb je eindelijk het avondeten op. Dan kijkt er een hond je vragend aan om nog een stuk te lopen met hem. Dus dan ben je ook weer 45 minuten verder.

Is gewoon k*t. Misschien morgen weer tijd om te trainen dus.
 
Ps. Gelieve alleen reageren als je wat zinnigs te melden hebt. Aan goed getraind of sterke deads heb ik niks aan. Dan hou ik liever mijn log overzichtelijk.

En dan kom je in mijn log vragen of ik aan het trollen ben? En waarom ik niet heb gesport.
Schaam jezelf
 
En dan kom je in mijn log vragen of ik aan het trollen ben? En waarom ik niet heb gesport.
Schaam jezelf

Goh, als je al zo lang meeloopt op DBB, en je deadlift 40 kilo en bankt 15 kilo. Is dat dan zo een rare vraag of je zit te trollen, lummel?

En nu opflikkeren uit mijn log.

__________________________________________________________

Anyways, weer getraind:


Deadlift 6x5 155/160/165/170/175/180 (2)
Military press 6x5 40/45/50/55/60/65
Pull ups 6x5
GHR on Romain chair 8/5

Grip zat goed met dl, alleen gewoon geen kracht meer om de baar netjes omhoog te krijgen :o
 
Laatst bewerkt:
Squat 3x5 110/120/130
Benchpress 3x5 105/115/125 (2)
Bor 3x5 90/100/110
Db side bends 3x8 18
BB roll outs 4


bb roll outs gooi ik er uit. Teveel druk op mn schouders
 
bb roll outs gooi ik er uit. Teveel druk op mn schouders

Heb ik ook wel, tijdens de oefening voel ik ook niet in mijn buikspieren maar de dag erna wel
 
En dan kom je in mijn log vragen of ik aan het trollen ben? En waarom ik niet heb gesport.
Schaam jezelf

hier horen enkel 130+ benchers te posten, het teenbodybuillding subforum is ergens anders.

on topic: stevige training weer Kraft.
 
Laatst bewerkt:
Goed getraind kraft! Wat zijn dumbbell side bends?
 
Deadlift 3x5 175/185/- :o
Military press 3x5 50/60/70
Pull ups 3x5
Hangcleans 3x5 80/80/80
Upright row 3x5 52,5/52,5/52,5
BB curl 8x52,5/ 6x52,5

Omdat ik het doordeweeks nogal druk heb dacht ik dat het verstandig was om vandaag te deadliften. Het was niet zo een succes aangezien ik vrijdag ook al had gedeadlift. De baar voelde zwaar aan en de laatste set kreeg ik niet eens omhoog. Hier leer ik van. Langer rust nemen!

BB curls waren cheatreps. Heb echt een hekel aan die armenshizzle :p
 
daar krijg je wel dikke traps van lijkt me :)
 
Ben je boos pluk een roos, zet hem op je hoed.

dan is je dag weer goed.

Dit is Drag en komt uit Leek,
het is een fag en hij is erg week.
Zijn naam is Timo en bankt mother****ing 15 kilo.
Zoek hem op op internet en je hebt dikke pret:

http://www.google.nl/#sclient=psy-a...pw.,cf.osb&fp=9bc3dda1e23a18a&biw=800&bih=505

En nu ophoepelen uit mijn log, oplichtende k*tecto die je d'r bent


daar krijg je wel dikke traps van lijkt me :)

Met wat? 2 x per week deadliften? Mwuah, in bepaalde lichtinval kan ik wel wat traps zien, ja.
 
  • Like
Waarderingen: DG80
Squat 3x5 110/120/130
Benchpress 3x5 105/115/125 (2)
Bor 3x5 90/100/110
Db side bends 3x8 18
BB roll outs 4


bb roll outs gooi ik er uit. Teveel druk op mn schouders

ook als je hem icm je squats doe - nu heb je natuurlijk al zwaar gebenched
waar het misschien aan kan liggen - het blijft wel een killer natuurlijk
 
Dit is Drag en komt uit Leek,
het is een fag en hij is erg week.
Zijn naam is Timo en bankt mother****ing 15 kilo.
Zoek hem op op internet en je hebt dikke pret:

http://www.google.nl/#sclient=psy-a...pw.,cf.osb&fp=9bc3dda1e23a18a&biw=800&bih=505

En nu ophoepelen uit mijn log, oplichtende k*tecto die je d'r bent




Met wat? 2 x per week deadliften? Mwuah, in bepaalde lichtinval kan ik wel wat traps zien, ja.



1309297394001.jpg
 
ook als je hem icm je squats doe - nu heb je natuurlijk al zwaar gebenched
waar het misschien aan kan liggen - het blijft wel een killer natuurlijk

Wat? die roll outs? Ja, ik weet het niet. Er komt gewoon te veel druk op mn schouders. En zo erg voel ik mn core er niet door. Kga wel crunchen

http://s3.amazonaws.com/kym-assets/photos/images/newsfeed/000/141/504/1309297394001.jpg?1309299990

Nice comeback. 3/10 phaggot
 
er zijn natuurlijk meerdere goeie core-oef
maar dat je de roll outs niet voelt snap ik geen sodejo van
ik heb soms 2 dagen pittige spierpijn ( ik ben niks gewend denk ik maar )
 
Maat van mij vond de oefening ook helemaal niks, voelde deze ook niet. Tot hij er toch een tijdje meer doorging en merkte dat zijn core op andere oefeningen sterker was geworden.

Dat verhaal over die spanning op je schouders herken ik wel. Wat kan helpen is je handen smaller op de bar te plaatsen (bijv vuisten tegen elkaar).
 
er zijn natuurlijk meerdere goeie core-oef
maar dat je de roll outs niet voelt snap ik geen sodejo van
ik heb soms 2 dagen pittige spierpijn ( ik ben niks gewend denk ik maar )

Maat van mij vond de oefening ook helemaal niks, voelde deze ook niet. Tot hij er toch een tijdje meer doorging en merkte dat zijn core op andere oefeningen sterker was geworden.

Dat verhaal over die spanning op je schouders herken ik wel. Wat kan helpen is je handen smaller op de bar te plaatsen (bijv vuisten tegen elkaar).

Dat van handen smaller op de baar plaatsen kan ik wel doen volgende keer
 
Back
Naar boven