AndroidHealthClinic

Mascha Tieken en Berry de Mey opzoek naar nieuw talent (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:rolleyes::rolleyes::rolleyes: en wie zit hier weer dood in de bank????? :D

Jij denkt zeker leuk te zijn??? Mijn vriendin is ****ing boos, die komt volgende keer toezicht houden opdat jullie niet meer zo gemeen doen tijdens de beentraining:D
 
Hoe gaat het eigenlijk met jouw Seeker, qua fysiek etc?
 
Ahhhhhh moet je dinnetje toezicht houden pffff jankerd!! Echt je bent chineesspeelgoed... 2 keer spelen en je bent stuk !!!
Maar ff zonder dollen... Zal volgende keer wat extra zakdoekjes voor je traantjes neerleggen hahaha....

Sensei was leuk je te ontmoeten jammer dat je foto's niet scherp zijn maar hoe dan ook het blijft een mooie herinnering aan deze dag
 
Ik begin medelijden met seeker te krijgen, pesten kan flinke trauma's achter laten!

Leave seeker alone!

Pak iemand van je eigen grote mascha! Haha
 
Ja de winnaar is Rob S, konden even niet op internet vandaar de late reactie.
Rob S is dus de winnaar en hij heeft de fysiek om echt heel ver te kunnen komen in de sport.Hij heeft alles mee qua fysiek en uitstraling, alleen het poseren ZONDER spiegel is even wennen :D

Het is zeker jammer dat 2 mensen niet kwamen opdagen en niet tijdig hebben afgezegd, dat heeft dan 2 anderen de kans ontnomen mee te doen.

Er komt een volgende search, hou het in de gaten wanneer deze gaat plaatsvinden.

Rob nogmaals gefeliciteerd!!!
Verdomme :mad:
Dan maar de volgende search!


Gefeliciteerd trouwens Rob! Maak er wat van man :thumbs:
 
Hoe gaat het eigenlijk met jouw Seeker, qua fysiek etc?

Gaat wel redelijk met de voorbereiding voor de Flex. Vorige week 117 kilo bij 10%, nu alweer 117 kilo bij 8.5%. Ik ben op vakantie geweest naar de vreetschuur die Turkije heet en dat vonden Mas en Rob niet zo best ivm voorbereiding:o. Gaat nu weer beter en we gaan cardio toevoegen; elke dag of 40 min cardio of 30 min high intervalcardio. Doel is elke week nu wel 1 a 1.5% vet naar beneden.

---------- Post toegevoegd Mon 10 Oct 2011 om 19:39 ----------

Ahhhhhh moet je dinnetje toezicht houden pffff jankerd!! Echt je bent chineesspeelgoed... 2 keer spelen en je bent stuk !!!
Maar ff zonder dollen... Zal volgende keer wat extra zakdoekjes voor je traantjes neerleggen hahaha....

Sensei was leuk je te ontmoeten jammer dat je foto's niet scherp zijn maar hoe dan ook het blijft een mooie herinnering aan deze dag
Nu ze zwanger is, is ze echt gevaarlijk; beware!!!

---------- Post toegevoegd Mon 10 Oct 2011 om 19:41 ----------

Ik begin medelijden met seeker te krijgen, pesten kan flinke trauma's achter laten!

Leave seeker alone!

Pak iemand van je eigen grote mascha! Haha

Twee gekken die naast je staan te schreeuwen tijdens elke set, elke rep en dan je even lekker laten hitten met zo een 350 kilo aan schijven... Niet leuk!!! :D

---------- Post toegevoegd Mon 10 Oct 2011 om 19:42 ----------

Verdomme :mad:
Dan maar de volgende search!


Gefeliciteerd trouwens Rob! Maak er wat van man :thumbs:

Rob wordt gevaarlijk nu met zulke mensen in zijn achterhoede:cool:
 
We zijn nu teamgenoten naar ik meen :cool:
 
Ah joh, wat onderlinge rivaliteit zorgt natuurlijk wel weer voor dat tikkie extra motivatie natuurlijk :)
 
gefeliciteerd ook nog Rob;) geen seconde aan getwijfelt dat je zou gekozen worden. Benieuwd wat van jou zal worden nu je hebt al een waanzinnig fysiek en een flinke dbb fanbase:D
 
@ seeker; dat je de Flex Cup doet met zo'n fysiek man! Waarom geen wedstrijd waar je meteen en B wedstrijd 2 weken later kunt doen zodat je meteen A atleet bent en de NK kunt doen??
 
Seeker gaat de Flex doen, omdat het zowiezo een mooie en unieke wedstrijd is en omdat hij dan mocht de Flex goed uitpakken nog een aantal maanden kan verbeteren.
Weet overigens niet of er een B wedstrijd komt?
 
Gaat lekker Seeker, moet nog veel eten om beetje bij je in de buurt te komen:D
 
Bedankt allemaal!



Is goed Seeker. Ik moet sowieso wel elke maand die kant op dus als je zorgt dat je dan ook daar bent kunnen we vast wel samen trainen. Over 2 weken ben ik er iig weer als het goed is.

We hebben nog niks concreets maar het doel is iig een wedstrijd in april 2012, volgens mij de Juliëtte Bergman Cup.

Ik heb nu dus nog een paar maanden om de wat zwakkere spiergroepen in verhouding te krijgen met de rest.

Moeten we maar een nieuw topic over gaan openen over de trainingen etc of niet Rob? :)
 
Effe wachten of Rob daar wel zin in heeft natuurlijk :D
Maarrrrr.....binnenkort komt Rob om zijn eerste trainingen te gaan doen met Berry en Mascha, leuk :)
 
we want vids!!! is natuurlijk geen goede reclame stunt zonder dat het goed gepromoot worden he! :P
 
Wie zegt dat het een reclame stunt is?Het is allemaal heel serieus en het gaat een hele leuke reis worden voor Rob om zich te kunnen ontwikkelen naar hetgene wat met zijn potentie mogelijk is.
En videos en fotoos komen er allemaal aan, dus hou het maar in de gaten ;)
 
Back
Naar boven