AndroidHealthClinic

Log Roderick (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nee geen squatrek wel smithmachine maar ik doe het eigenlijk altijd los

waar wil je de barbell kwijt dan?

of wat bedoel je? squat je nou los of in smith?
 
Laatst bewerkt:
ben benieuwdt naar je antwoord matthias!
 
Tja balen dat je weggaat bij The Gym, maar zeer begrijpelijk! Is gewoon zinloos voor jouw type training om daar te gaan trainen. Ben nu wel erg benieuwd naar Body Plan, ga maar eens een keer kijken denk ik! Is ook 1 minuut lopen vanaf het huis in Zeewolde (srs). Kost minder, meer plates, meer ruimte, los squatten..ben alleen benieuwd naar de sfeer! Die is in The Gym altijd lekker, en daar is het ook heerlijk rustig haha!

Maar ik blijf je sowieso volgen in je log ouwe buffel! :)
 
Tja balen dat je weggaat bij The Gym, maar zeer begrijpelijk! Is gewoon zinloos voor jouw type training om daar te gaan trainen. Ben nu wel erg benieuwd naar Body Plan, ga maar eens een keer kijken denk ik! Is ook 1 minuut lopen vanaf het huis in Zeewolde (srs). Kost minder, meer plates, meer ruimte, los squatten..ben alleen benieuwd naar de sfeer! Die is in The Gym altijd lekker, en daar is het ook heerlijk rustig haha!

Maar ik blijf je sowieso volgen in je log ouwe buffel! :)

voor mij precies het zelfde! veel dichter bij me huis. meer plates idd en goedkoper. dacht altijd dat ze duurder waren maar dat zijn ze niet. apparaten veel nieuwer.

Anders kom je vanavond ook? proefles is altijd gratis. gaan we gewoon samen de boel daar verkennen toch:D de sfeer is prima en veel trainers die er wel verstand van hebben:)

maar boven al me grondige reden is losse squat en grote schijven voor DL en gewoon meer gewichten(L)
 
**** me heb een schijthekel aan trainers! Tenminste, die betweters..
Maar vanavond gaat niet vriend, vanochtend al wezen trainen en daarnaast ben ik vanavond thuis (niet in Zeewolde dus)..andere avond als je er bent wil ik best een keer komen en de boel verkennen daar! Als je maar niet verwacht dat ik dezelfde gewichten als jou ga pakken hahaha!
 
**** me heb een schijthekel aan trainers! Tenminste, die betweters..
Maar vanavond gaat niet vriend, vanochtend al wezen trainen en daarnaast ben ik vanavond thuis (niet in Zeewolde dus)..andere avond als je er bent wil ik best een keer komen en de boel verkennen daar! Als je maar niet verwacht dat ik dezelfde gewichten als jou ga pakken hahaha!

zijn geen betweters als je een vraag hebt helpen ze je en anders laten ze met rust

ik ben er donderdag en vrijdag ook!
 
zijn geen betweters als je een vraag hebt helpen ze je en anders laten ze met rust

ik ben er donderdag en vrijdag ook!

Alright, klinkt prima! Zal eens kijken of ik een avondje daar kan komen trainen!
 
Alright, klinkt prima! Zal eens kijken of ik een avondje daar kan komen trainen!

oke dan! Mischien ben ik Donderdag bij Bart in almere maar dat moet ik nog even overleggen! u hoort van mij!
 
Ik ging vandaag voor high volume en wat minder gewicht maar perfecte techniek.

Ben nu in een nieuwe gym. nu is alles Olympisch dus moet even wennen aan de barbells en de bankjes enzo.

Benchpress 2 sec paused

25x50
12x70
10x90
6x100
5x100
5x100
5x100
5x100
5x100

die voelde super lekker!!

BOR

10x90
10x90
7x110
7x110
6x110

Fly Machine

15x42
15x84
12x124
10x124
10x124
12x124 beast mode!!!

Incline Press

Deze was ziek veel schuiner dan de andere die ik gewent was in de andere sportschool dus moest wennen

20x20
15x60
10x80
10x80
10x80

Toen waren me borst spieren DOOD!

Dips

ze hadden geen dip dus mocht het op de shoulderpress machine doen

16xbw
15xbw
3xbw toen brak de arm van de shoulderpress machine eraf. was niet zo heel fijn:mad:

Kick Back

10x7,5
10x7,5
10x7,5
10x7,5

heel strikt uitgevoerd moeilijk lekkere pomp

Pull down met hammer strenght machine

20x10
15x20
10x25
10x25
10x30

Niet normaal zwaar zo'n hammer strenght bij me oude sportschool deed ik 10x92kg maar 10x30 is hier moeilijk veel zwaarder! relaxed ik kan nog effe vooruit op die dingen!
 
Beast mode op flys.. man man man. you fail! :p

Wel teringnette bench man.
 
Beast mode op flys.. man man man. you fail! :p

Wel teringnette bench man.

ik vond die fly een heerlijke pomp geven man!

ja die bank was moeilijk zwaar! maar dat kwam door de paused reps man. echt zieke verzuring op een gegeven moment!
 
ik vond die fly een heerlijke pomp geven man!

ja die bank was moeilijk zwaar! maar dat kwam door de paused reps man. echt zieke verzuring op een gegeven moment!
Weet je zeker dat je, je log niet naar de bodybuild sectie kan verplaatsen? :p

Wel nice bank indeed!
 
Weet je zeker dat je, je log niet naar de bodybuild sectie kan verplaatsen? :p

Wel nice bank indeed!

hahaha thanks van de bank!

maar jah ik weet niet soms heb ik behoefte aan een pomp in me cup a. heerlijk man!
 
Lekkere training man! :)

Niet na 2 dagen al geboot omdat je een machine sloopte? :roflol:
 
Lekkere training man! :)

Niet na 2 dagen al geboot omdat je een machine sloopte? :roflol:

nee man! ze vinden het juist leuk de "sterkste man van zeewolde" in de sportschool te hebben.

alleen wel schijt iritant. iedereen weet dat je dat bent. iedereen ook mensen die je niet kent spreken je aan als of het je vrienden zijn. echt fockt op. ik wil niet kletsen ik wil benchen!
 
waar wil je de barbell kwijt dan?

of wat bedoel je? squat je nou los of in smith?
Ik squat gewoon los, je hebt gewoon in een hoekje losse barbells liggen. :P
 
Ik squat gewoon los, je hebt gewoon in een hoekje losse barbells liggen. :P

aah oke ik train nu bij bodyplan daar kan ik ook gewoon los squatten na het verbouwen vande smith:D ideaal!

---------- Post toegevoegd Wed 12 Oct 2011 om 16:11 ----------

Maak jij eens een filmpje hoe je 100+kg op je rug krijgt :D

dat was dus ook mijn probleem bij de gym. ik ben benieuwdt:P
 
ging lekker met DL vandaag. rug mooi recht mensen hebben gekeken voor me. alleen bij het begin van de dl gaat me heup een tikkeltje eerder de lucht in dan me barbell. hoe zou ik dat kunnen voorkomen?

Deadlift

10x50
10x100
5x150
3x180
3x180
3x180
3x180
3x180

Leg Curl

8x97,5kg (max apparaat)
8x97,5kg (max apparaat)
8x97,5kg (max apparaat)
8x97,5kg (max apparaat)

Hyper Extention

Kon niet meer dan 25kg anders viel apparaat naar voren!

15xBW+25KG
15xBW+25KG
15xBW+25KG
15xBW+25KG

Leg Press

Deze was echt in wtf modus.

15x150
24x160
27x170
30x180
32x190(max apparaat)

Leg Extention

97.5 is max

25x 97.5
20x 97.5
20x 97.5
20x 97.5

Hercules hold met Dumbbell

Dit was moelijk zwaar ik trilde aan alle kanten en kneep het bloed uit me klauwen maar ik liet niet los:D

60seconde 100kg per arm
60seconde 110KG per arm PR!

en heel veel gerekt

al met al Lekkah getraint
 
Wat een kracht !
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven