XXL Nutrition

Holland in da Hood (isthisreallife.jpg) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geniaal programma, ook allemaal cheaten met die opdracht :roflol:
 
In deze uitzending begon ik te twijfelen of Angelo nou troll is of niet.


100% troll!! Maar wel lachen, dat dan weer wel. P2 is echt een kansloze gast; hij ziet eruit als 43 en zit een beetje yo te doen met z'n 18 jarige matties.
 
Angelyrical is geen troll, maar zwakbegaafd. Net als mcbiggah.
 
g-low '' nee, ze waren niet lelijk '' :roflol:
 
de hele crew was laatst hier in de buurt op een school, op aan 't treden LOOOL!
 
Je kan zeggen wat je wil, maar dat zijn wel de coolste gasten van nl!
 
Vergeleken met Jay Z? LOOL Wtfdan, hij is gewoon aan het trollen toch? moet wel..
 
Vergeleken met Jay Z? LOOL Wtfdan, hij is gewoon aan het trollen toch? moet wel..
Hij laat haters achter zich. JE WEET ZELF.

Mmensen vrogen ook wel eens of ie een lovesong wou maken;

Hij wou het best proberen maar ehh vuwatannee datttuuu SMOEtSIE SMOETSIE wordt he. Nee dankje
 
+1 voor de assistente van die producer
 
Glow moet toch wel iets mankeren?Ik kan gewoon niet geloven dat zulke mensen echt zijn. Zelfde geldt voor MCbiggah
 
Al dat gelul over getroll, waar is het bewijs? IMO zijn het grwoon een paar kanslozen, waarvan er een paar een IQ van <70 hebben.

Ik vind je trouwens wel een OG.als je ma belt en zegt "eet je wel goed?"
 
Glow moet toch wel iets mankeren?Ik kan gewoon niet geloven dat zulke mensen echt zijn. Zelfde geldt voor MCbiggah

Die zijn zo echt als maar kan. Een meid waar ik nu mee loop te rotzooien is een ex-collega geweest van die G-Low en die bevestigde ook echt dat hij zo was(hij noemde zich daar ook echt G-Low). Volgens haar was ie ook erg traag van begrip... no shit. :D
 
Al dat gelul over getroll, waar is het bewijs? IMO zijn het grwoon een paar kanslozen, waarvan er een paar een IQ van <70 hebben.

Ik vind je trouwens wel een OG.als je ma belt en zegt "eet je wel goed?"

zei ik ook al:o
 
Angelyrical is geen troll, maar zwakbegaafd. Net als mcbiggah.

Die gozer komt uit een dorp in de buurt van waar ik vandaan kom. Die gast is een ****ing retard, zo'n wigger die door iedereen werd uitgelachen.
 
Spijtig van Otie, vond het de beste
 
Terecht de winst voor leo, minst trieste van de groep
 
Fck dat het is afgelopen.. nu kan ik me niet meer vermaken dmv Nederlandse retards...

th_okay-meme.jpg
 
Back
Naar boven