Fitness Seller

Mascha Tieken en Berry de Mey opzoek naar nieuw talent

Bezoekers in dit topic

En vrolijker, mag best wel lachen als je hebt gewonnen. ;)

Ik weet het...maar was idd enorm zenuwachtig. Iets wat ik eigenlijk nooit ben, maar toen ik moest poseren voor een van mijn grootste idolen hakte het er toch wel even in :D

Er zullen vast nog veel meer foto's en video's volgen dus dan zal ik een big smile opzetten haha.

---------- Post toegevoegd Wed 12 Oct 2011 om 16:02 ----------

Zeer goed fysiek Rob
Maak je ff picca als je de 120 aantikt?:cool:

120 ga ik sowieso niet aantikken. Wil dit keer niet vetter worden en zo min mogelijk vocht vasthouden. Als ik rond de 115kg haal met dit vetpercentage ben ik meer dan tevreden. Belangrijkste is dat ik de kuiten en triceps wat meer in verhouding breng.
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met de Talent, Rob S. Had je foto's gezien, je ziet er top uit van wat ik kon zien. Ik zal je vast eens ontmoeten in Hillegom:)
 
Komt er ergens nog een verslag (met fotos) van de talentsearch, ben gewoon erg benieuwd hoe die dag gegaan is.
Waarop werd beoordeeld, moest er specifiek circuit uitgevoerd en werden vervolgens cijfers gegeven, op welke punten werd beoordeeld, wie waren de uiteindelijke deelnemers enz..???
Rob S. is in mijn ogen terechte winnaar maar ben ook benieuwd naar de tegenstanders.
 
Gaaf hoor al die buffels bij For Fun =)
 
Moet je nagaan als IK kom:D :roflol:
 
Ik zei toch buffels niet ectos?


























:D:D
 
Buffels? Welke Buffels?

Je ziet er trouwens goed uit gozer, flink gegroeid!

Nou jij bent er een van.. ik moet er nog een zien te worden :cool:

Je zag er nogal bleekjes tijdens benen afbeul-sessie :rolleyes:
 
Ja was idd niet zo leuk, vuile hufters die twee :(
 
En het word alleen maar leuker Siekje .......en leuker en leuker :D

GPRO moet nog 500 gram.....:D die gaat ook goed, misschien wel volgend jaar de Flex cup ;)

Morgen is onze pinda Bulldog erook XXL atleet Ray Simon, en is een bloedvorm :)
 
En wie komt er bij mij trainen!!!!?????




:(
 
En het word alleen maar leuker Siekje .......en leuker en leuker :D

GPRO moet nog 500 gram.....:D die gaat ook goed, misschien wel volgend jaar de Flex cup ;)

Morgen is onze pinda Bulldog erook XXL atleet Ray Simon, en is een bloedvorm :)

Geen symmetrie dus wedstrijd gaat hem niet worden!!! Ben er morgen ook, ff gedag zeggen :D
 
Symmetrie word allang niet meer op gejureerd :D
 
Traint iedereen op zaterdag ofzo?
 
Echte bb'ers trainen elke dag Mack... Pfff :p
 
Waarom doe jij het dan?:p
 
Mijn grap stelen he? :D
 
Back
Naar boven