XXL Nutrition

Update Antoine Vaillant

Bezoekers in dit topic

zal wel gewoon een vrouw zijn,is toch niks mee en ik dank niet dat Antoine met een shemale zou aanpappen.
 
Kan makkelijk een shemale zijn ja.
 
Ho wacht ff...ik zeg ook niet dat het zo is, ik zeg alleen wat ik gelezen heb. Maar gezien de foto die ik zag zou het me helemaal niks verbazen als het echt waar zou zijn. Een echte bodybuilderster is het niet en een vrouw die roids gebruikt ziet er ook wel ff iets anders uit.

mwa goed uit je eerste comment leek dat zo. Maar ben het idd met je eens dat het een beetje dubieus is. Wat je alleen krijgt is dat Antoine gelijk voor fag wordt uitgemaakt terwijl het niet zeker is dat het ook een man is/geweest. Nogmaals dit wordt niet door jou gezegd maar door de comments die volgden.

Btw bij figure gebruiken ze ook roids, var, winny, primo enz. bodybuilding is idd wat anders, dat worden complete dudes.
 
Zijn kuiten zijn wel ziek groot zeg...
 
Was plat de eerste avond dus, jammer
 
lol waarom zou hij met een shemale daten. Kerel kan elke vrouw op de wereld krijgen...
 
lol waarom zou hij met een shemale daten. Kerel kan elke vrouw op de wereld krijgen...

Tja, maar als dat is wat je wil.. dan tellen die vrouwen niet he.. :rolleyes:
Doe mij toch maar een leuke chick!:p
 
364 days out! Antoine heeft echt altijd 100% motivatie..
 
Dan zou ik het toch eerst wel ff flink op een vreten zetten :D
 
I'm in NJ shooting with Universal.... I saw some cool comments from you guys here supporting me after my 3rd place finish! Thanks I really appreciate it!! It motivates me even more!!

Next week I will be in L.A... I will have a bunch of vids when I come back... plus I will try to finish my DVD since I will have filmed probably everything I need!

Stay tuned!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hij ziet er daar echt top uit! beloofd nog wat voor de toekomst
 
Amaai, prachtig fysiek !
 
@ 1:56 facking zieke kabel loopt er naar zn achterhoofd :D
 
Ik voorspel dat Rob S. met een paar jaar er ook zo bij staat ;)
 
Back
Naar boven