Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

Na maanden weerstand ben ik geplooid jongens.

Zyzz is een god
waar kan ik tekenen voor de fanclub?
 
Na maanden weerstand ben ik geplooid jongens.

Zyzz is een god
waar kan ik tekenen voor de fanclub?

Gewoon posten in het zyzz dead topic en zeggen dat je hem mirred...deed ik ook. Had er zelfs iets funny door meegemaakt ivm zyzz, kamer, computer, jeuk, hand in m'n broek, moeder kwam binnen, deer caught in headlights look en "No homo"
 
Ben verliefd (no homo)
 
Die chestbrah is laatste tijd ook fking shredded.
 
inderdaad, alleen al als je dat begin hoort hmmmmm

---------- Post toegevoegd Wed 19 Oct 2011 om 00:30 ----------

fapfapfap
 

Lol @ hater , hij bracht veel mensen aan het lachen en hij motiveerde veel mensen. Zoals ik al eerder heb gezegd , haters zijn middelmatige mensen die hun onzekerheden projecteren.
 
Lol @ hater , hij bracht veel mensen aan het lachen en hij motiveerde veel mensen. Zoals ik al eerder heb gezegd , haters zijn middelmatige mensen die hun onzekerheden projecteren.
oh brother. Bropsychology at its finest
 
je ziet duidelijk op het crew-mirer-filmpje dat ze hun natuurlijke leider missen, tis net n bende kippen zonder kop.

en die discotheek is wel pimp, alle vrouwtjes hangen aan Zyzz en hij word aangekondigd als grote roerganger van zn boyzz
 
je ziet duidelijk op het crew-mirer-filmpje dat ze hun natuurlijke leider missen, tis net n bende kippen zonder kop.

en die discotheek is wel pimp, alle vrouwtjes hangen aan Zyzz en hij word aangekondigd als grote roerganger van zn boyzz

true

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
klopt wel, of ga jij ook op fora waar ze rebecca black aanbidden even komen haten?
Waarom sta ik eigenlijk in je sig? Ik zeg nooit what a derp of zoiets.
 
Lol @ hater , hij bracht veel mensen aan het lachen en hij motiveerde veel mensen. Zoals ik al eerder heb gezegd , haters zijn middelmatige mensen die hun onzekerheden projecteren.

Ik heb het toch niet over die gast.
Ik heb het over jou
 
Back
Naar boven