AndroidHealthClinic

Ik zoek hardcore-gym in Rotterdam centraal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sinds gisteren 1 mei is in het Oude Noorden Gerard Scholtenstraat 44-46 Rotterdam een nieuwe sportschool THE HARDCORE GYM geopend.
Dumbbells t/m 50 kg, losse gewichten, halters, schijven van af 1,25 tot 50 kg.
Goed ouderwets trainen kan je daar.
 
Body Improvement:thumbs:, Flex Gym (waar oma Sibil werkt:D), Giovanni''s hardcore gym (giovanni thompson aka mr universe:D), Classic Gym Rotterdam:)
 
Zijn er ook gyms waar ze een beetje serieus aan gewichtheffen doen, meeste zijn BB/PL gericht geloof ik?
 
Iemand die (nog steeds) traint in Fitnesscentrum Noord, Rotterdam?
Goed, slecht?

Ik denk er namelijk over om over te stappen daar naartoe.

Thanks alvast
010
 
Heb daar ook naar gekeken, maar vond de openingstijden vrij beperkt, zeker in het weekend.
Ben wel benieuwd naar ervaringen van anderen.

Of andere aanraders voor sportscholen in Rotterdam-West/Centrum.
Classic Gym, Bodies, wat is er nog meer?
 
Ik zoek een nieuwe gym in De buurt van Rotterdam Alexander. Weet iemand daar een goede?
 
Train zelf bij david lloyd maar ben dan ook "nog" ;) niet echt HC. Onlangs ben ik wel op de kop van zuid een gym tegen gekomen wat er vrij HC uitzag. Ben hier echt nog niet binnen geweest maar wat me wel opgevallen is dat het niet vroeg of laat open is. Wat voor mij dus geen optie is aan gezien ik s'morgens om 6.00 train.
 
Heb daar ook naar gekeken, maar vond de openingstijden vrij beperkt, zeker in het weekend.
Ben wel benieuwd naar ervaringen van anderen.

Of andere aanraders voor sportscholen in Rotterdam-West/Centrum.
Classic Gym, Bodies, wat is er nog meer?

Bij Fitness Centrum Noord, inderdaad beperkte openingstijden en begeleiding beschikbbaar maar zover je die nodig hebt altijd antwoord op je vragen. Wel is de eigenaar zeer bekwaam en begeleidt veel topsporters in hun functionele training.
Alles is staat er wat je nodig hebt en nononse mentaliteit, alles kan en mag.

Classic Gym ademt hardcore en is gericht op de echte bb'er, qua ruimte best klein, veel oud ijzer maar goede sfeer. Is vergelijkbaar met sportschool Straatweg (rotterdam noord)

Bodies heb ik heel vroeger getrained, kan niet zoveel over zeggen is teveel veranderd denk ik. Toenertijd wel top of the bill aparatuur én veel losse gewichten.

Veel meer is er in het centrum niet behalve dan de bekende ketens Healtcity, Lifeline, David Lloyd, Fit for Free enz. Bij FFF had ik laatst meegetraind was wel positief verbaasd over het ijzer wat ze hadden, meerdere squatrekken, db tot 40 kg, veel loss bankjes, voldoende schijven.

succes met je keuze;)
 
Back
Naar boven