Fitness Seller

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Vind t eigenlijk wel een lekker concept om m in mn ps3 te douwen en er verder niet over na te denken.
 
Medium is al mooi inderdaad!
Maar is dit van de beta? Daar is ultra de medium van de gewone game.

Ik ga zelf voor de MSI GTX 560 ti HAWK, standaard op 950mhz bij 4200mhz.
Met afterburner brengen naar de 1028mhz bij 4380mhz zonder volt aanpassing.
 
Die kaart is echt wel nice! Welke laptop heb je gekocht? ;)

Crysis 2 bvb kan je op high spelen met een goede framerate, daar kan m'n 360 versie niet aan tippen.

Check dit: http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GT-555M.41933.0.html

Thx, Asus N75sf 17,3 inch
Soort desktop vervanger, ik gebruik 'm niet echt als notebook, maar wel chill ;)

---------- Post toegevoegd Wed 19 Oct 2011 om 12:58 ----------

vind t eigenlijk wel een lekker concept om m in mn ps3 te douwen en er verder niet over na te denken.

+1
 
Echt een stylish laptop! http://www.laptopshop.nl/product/137292/category-45702-laptops/asus-n75sf-v2g-tz046v.html

17,3 (16:9 heeft altijd mijn voorkeur, nice). En er zit ook nog eens een hele snelle i7 in! Schijnt dat er goed geluid komt uit die speakers, wat vind je er zelf van?

Ja voor een laptop is het zeker goed geluid, ook wel een aardige bass wat je normaal niet echt hebt bij een laptop, maargoed ik heb dubbelop goed geluid want ik heb er een subwoofer en extra boxjes bij gehaald dus klinkt heerlijk :)

Enige nadeel is misschien dat ie wat groot en zwaar is maargoed, ik sleep hem toch niet steeds mee. De laptop is in ieder geval een verademing tov de Acer die ik hiervoor had
 
Twee keer gtx 580 is sneller dan één gtx 590.
i7 of i5 nemen inderdaad, de i5 2500k schijnt bruut te zijn.
16 gb ram op 1666mhz dan heb je een killer kast.
16 gb is wel een beetje overkill hé maarja tis niet zo heel duur. en zou die i5 overclocken want dat doet hij als een malle.

en zoiezo niet SSD vergeten. is ook belangrijk, met veel grote textures wordt je harde schijf eerder een bottleneck.
 
Jizzed in my pants. Damn. :bow2:

Ik krijg wel een beetje een BF1942 gevoel bij die trailer.

Back to Karkand stukje er ook achteraan. Ik ga mijn toetsweek falen. :roflol:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Nog een reden om alles op de console te zetten. :D

Uiteindelijk vinden ze toch wel een manier om die online-beveiliging te omzeilen.
 
2x GTX460 SLi gangster ;)
 
uhm .. ik heb geen idee eerlijk gezegd.. ik denk high door mijn verouderde processor ;)
 
BFBC2 is @ps3 helemaal uitgestorven :(
 
Back
Naar boven