Fitness Seller

Expeditie Robinson 2011

Bezoekers in dit topic

doe eens pic van haar dan in de jungle
 
Do + Sylvia zorgen voor de kijkcijfers, denk toch dat ik meer voor Do ga.
 
Freddy de Kerpel? Het blijft toch een baas :p

EDIT: die Katerine Avgoustakis werkt trouwens bij Fashion Point Maasmechelen (voor de grenswoners)
 
In navolging van Johan Museeuw, werd hij in 2007 een running gag in de ludieke lezersrubriek "Uitlaat" in het Vlaamse blad Humo. Week na week stroomden grappen binnen, alluderend op Freddy's geroemde fysiek, kracht en presence. (b.v. "Freddy de Kerpel eet geen honing, Freddy de Kerpel kauwt bijen!", "Nadat Freddy de Maagdeneilanden bezocht had, werden ze voortaan gewoon 'De Eilanden' genoemd.", "Freddy de Kerpel is niet geboren, hij is ontstaan uit wilskracht.", "Freddy de Kerpel pompt niet, hij drukt de aarde naar beneden.")

Aldus wiki.
 
Freddy = de Vlaamse Chuck Norris :)
 
Ik trek heel die De Kerpel niet, wat wil die hier nou precies?
http://www.youtube.com/watch?v=s-TgoXw31bw

---------- Post toegevoegd Fri 2 Sep 2011 om 11:16 ----------

'Freddy De Kerpel heeft ooit meegedaan aan het 'Rad van fortuin'. Hij was als eerste aan de beurt en het wiel kwam pas tot stilstand na 45 minuten.'

'Freddy De Kerpel heeft geen horloge. Hij bepaalt zelf wel hoe laat het is.'
 
ga ik weer helemaal volgen. gisteren was al meteen een goede start
 
Respect voor Freddy, 60+ en nog steeds in vorm.

Net als vorige week heb ik het vandaag weer gemist dus ga zo ff op uitzendinggemist kijken als het is afgelopen.
 
Iemand is eruit, heb optijd weg gezapt voordat ik de naam hoorde. Anders heeft uitzendinggemist geen zin straks xd
 
Laatst bewerkt:
vorig jaar helemaal gekeken, elke aflevering... om er vervolgens achter te komen dat de winnaar word bepaald door "wie de meeste votes heeft"... wat een anticlimax was dat zeg.. ik had echt een epic finale battle verwacht.... niet dus. op die manier wist je aan het begin van de laatste aflevering al dat die belg eruit lag, iedereen liep te haten op haar.

dus nein, ik trap er niet meer in dit jaar.
 
Is this ****ing real life nicolas eruit come at me phaggots

yesmad
 
goed voor die nicola mag hem niet zo, en die tanja heeft echt een lul in haar nodig zeg tering
 
****ing bullshit dat nicolas eruit wordt gestemd, laffe phaggots zijn gewoon bang voor de echte robinson,die patrick vuile luie nicht dat het is

yes mad :(

ik kijk niet meer
 
Back
Naar boven