Fitness Seller

Het Battlefield topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nope.. dat BF4 filmpje van freddiew is echt geen klap aan.

Kan zelf niet wachten op BF3 zelf.. ;)
 
Kidmonster waar is die korting nou?
 
Kan iemand me vertellen wanneer hij uitkomt , daarmee bedoel ik wanneer hij te koop is in de winkel. De 27ste of de 28ste?
 
Nice , hij zal wel in media markt liggen hoop ik.

Je kan ook op budgetgaming kijken, vandaag gekocht voor 55 euro met gratis headset van 20 erbij. Limited editon, krijg je nog 4 gratis maps erbij, dit is tot 27 september deze actie
 
Nice , hij zal wel in media markt liggen hoop ik.

weinig kans, zal waarschijnlijk wel uitverkocht zijn meteen ???

---------- Post toegevoegd Mon 24 Oct 2011 om 21:48 ----------

Je kan ook op budgetgaming kijken, vandaag gekocht voor 55 euro met gratis headset van 20 erbij. Limited editon, krijg je nog 4 gratis maps erbij, dit is tot 27 september deze actie

en nu is het de ........:windup:
 
weinig kans, zal waarschijnlijk wel uitverkocht zijn meteen ???

Hmm , een winkel als media markt zal wel een redelijk voorraad hebben? Ik woon ook redelijk in een 'boerengat' dus denk niet dat er mensen gaan staan wachten aan de winkel.
 
Hmm , een winkel als media markt zal wel een redelijk voorraad hebben? Ik woon ook redelijk in een 'boerengat' dus denk niet dat er mensen gaan staan wachten aan de winkel.

dat zal je tegenvallen, zowel als de voorraad van mediamarkt, en dat mensen staan te wachten in een boerengat :P de meeste "Clan-mates" die ik heb gehad met online games kwamen ook uit boerengaten xD

Waarom pre-order je hem niet gewoon? is veel makkelijker en krijg je hem nog thuis gestuurd ook :D
 
dat zal je tegenvallen, zowel als de voorraad van mediamarkt, en dat mensen staan te wachten in een boerengat :P de meeste "Clan-mates" die ik heb gehad met online games kwamen ook uit boerengaten xD

Waarom pre-order je hem niet gewoon? is veel makkelijker en krijg je hem nog thuis gestuurd ook :D

Bwa , als ik donderdag ga is het rond 12-13 uur. De winkel gaat pas open om 10u. Heb er goeie hoop in , vriend van me gaat om nieuwe gsm dus daarom.
 
hopen dan maar dat ze hem nog op voorraad hebben,

Btw ik merk dat er best wel veel bf3 spelers zijn/komen, misschien is het leuk om een clan te starten ?
 
hopen dan maar dat ze hem nog op voorraad hebben,

Btw ik merk dat er best wel veel bf3 spelers zijn/komen, misschien is het leuk om een clan te starten ?

Haha , ik speel hem in ieder geval op ps3.
 
Is vanaf vandaag te downloaden.. Ik check hem morgen wel.
 
Bwa , als ik donderdag ga is het rond 12-13 uur. De winkel gaat pas open om 10u. Heb er goeie hoop in , vriend van me gaat om nieuwe gsm dus daarom.

Anders bel je de winkel op en vraag je of ze een exemplaar achter willen houden?
 
Zag net een spotje op discovery channel van bf3 met nu in de winkel... Zal wel een foutje zijn dat ze klakkeloos de amerikaanse versie hebben overgenomen terwijl ie hier nog niet uit is? Morgen eens dubbelchecken bij gamemania :p
 
Zag net een spotje op discovery channel van bf3 met nu in de winkel... Zal wel een foutje zijn dat ze klakkeloos de amerikaanse versie hebben overgenomen terwijl ie hier nog niet uit is? Morgen eens dubbelchecken bij gamemania :p

Hij is idd nog niet uit, amerika is ie wel uit (de 25ste) :(
 
Leuk spel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zijn al die sites van budgetgaming gewoon goed? En bestellen bij oa. amazon enzo, krijg je dan niet een verkeerde/amerikaanse versie?
 
Back
Naar boven