AndroidHealthClinic

T3 Genesis. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

boes83

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2008
Berichten
378
Waardering
7
Lengte
1m76
Massa
110kg
Vetpercentage
11%
Beste Dbb,

Heb vorig jaar een potje T3 van genesis aangeschaft. Nu heb ik weer een potje gekocht bij mijn vaste supplier, echt er zijn grote verschillen tussen beide potjes. De pillen zijn overigens identiek en zien er mooi rond en hard uit met een G erop gesrukt en een breekstreep in het midden. Een van de grootste verschillen is de opdruk van de potjes (zie foto). Ook staat op de dop en onderkant van het nieuwe potje de naam Genesis gedrukt. Weet iemand hier misschien een antwoord op hoe dat deze verschillen te verklaren zijn. Alvast bedankt!

Oude potje.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nieuwe potje.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
in een jaar tijd veranderen labels en of verpakkingen weleens
kijk maar naar prodigy en gg
 
zou kunnen dan ze zelf verandering hebben aangebracht maar dit ruikt naar namaak
 
zou kunnen dan ze zelf verandering hebben aangebracht maar dit ruikt naar namaak
nou,ik heb ze zelf gebruikt en ze ruiken naar echt
zou leuk zijn als je je gegeven mening ook kan onderbouwen voordat je die profileert
 
nou,ik heb ze zelf gebruikt en ze ruiken naar echt
zou leuk zijn als je je gegeven mening ook kan onderbouwen voordat je die profileert

Ik denk dat je me verkeerd verstaat (of ik jouw :D ) ik bedoel gewoon de 2 verschillende verpakking ze zien er gelijkaardig uit maar toch enkele verschillen. Waarvan letter types en grote van letters, en dat zie je wel meer met fake versies dat er net iets ander lettertype is of grote van letters of kleine kleur verschillen. Maar als jij deze 2 verschillende hebt gehad en beide zijn real. Dan neem ik mijn woorde graag terug :)
 
Maat van me heeft clen van genesis gehad, heeft even geswitched naar clen van sopharma die ik nog over had. Op een dosis de helft van zijn genesis had hij het zelfde effect of meer.

Voor mij nooit genesis aangezien zijn clen zeker maar op de helft gedoseerd of minder gedoseerd was.
 
de clen heb ik nog niet geprobeerd,dus daar kan ik niks over zeggen
de t3 is in ieder geval prima
 
Heb vorige maand eens genesis in handen gehad , troep.
Ik heb al 3verschillende stickers gezien.
 
Vroeger had je een [Link niet meer beschikbaar] maar die gaat nu naar Unigen life science en daar kan je de codes invoeren en controleren of het echt is. Maar het bedrijf is dus van naam veranderd en ik weet niet of het nog werkt. Opvallend is dat ik T3 niet meer bij de producten van het nieuwe bedrijf zie staan. De tip van controle van de codes die dankzij Enzyme (credits) in dit topic

Ik ken alleen het oude potje en dat deed zijn werk maar qua gevoel vraag ik me ook af of het mcg per mcg hetzelfde is als sopharma.
 
Vroeger had je een [Link niet meer beschikbaar] maar die gaat nu naar Unigen life science en daar kan je de codes invoeren en controleren of het echt is. Maar het bedrijf is dus van naam veranderd en ik weet niet of het nog werkt. Opvallend is dat ik T3 niet meer bij de producten van het nieuwe bedrijf zie staan. De tip van controle van de codes die dankzij Enzyme (credits) in dit topic

Ik ken alleen het oude potje en dat deed zijn werk maar qua gevoel vraag ik me ook af of het mcg per mcg hetzelfde is als sopharma.

Goed om te weten. Dank!
 
Maat van me heeft clen van genesis gehad, heeft even geswitched naar clen van sopharma die ik nog over had. Op een dosis de helft van zijn genesis had hij het zelfde effect of meer.

Voor mij nooit genesis aangezien zijn clen zeker maar op de helft gedoseerd of minder gedoseerd was.


Heb de zelfde ervaring met t3 van genesis vs t3 van IH
 
Back
Naar boven