Fitness Seller

Het Battlefield topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

:fuu::fuu::fuu:

DHL heeft mijn kopie niet bezorgt vandaag :eek: dat vind ik niet zo fijn
 
Voor de PS3-gamers die vannacht lekker door wilden gaan: helaas, Sony gaat vanaf 3:00 aan 't PSN sleutelen, wat een timing daar van Sony weer.
Ik heb 'm van Wehkamp ook nog niet binnen, zal morgen wel zijn. Niet dat 't me iets kan schelen, moet toch nog tot volgende week zaterdag wachten :(
 
Ik ga de single player met een maat van me coop uitspelen dus eerst multi.

Alleen ik moet nog tot volgende week zaterdag wachten door m'n toetsweek. :mad::mad:

Af en toe ff bf3 want als die dvd op m'n bureau ligt gaat het toch teveel jeuken. :roflol:
 
ik krijg um geloof ik morge waar zal ik mee beginne singelpl of multu ;P kan niet kieze. btw moete eens een dbb clan make ofzo, lijkt me wel lache maar had dit al eerder gehoord
 
callofduty is beter
 
Ik ga de single player met een maat van me coop uitspelen dus eerst multi.

Alleen ik moet nog tot volgende week zaterdag wachten door m'n toetsweek. :mad::mad:

Af en toe ff bf3 want als die dvd op m'n bureau ligt gaat het toch teveel jeuken. :roflol:

Leuk he school :(

@kidmonster:
Ik zou met singleplayer beginnen, beetje oefenen alvast voor 't echte werk. Hoor dat je er binnen enkele uren door ben om daarna los te gaan online.
 
ik ging tegen 2Mb maar nu nog maar 780kbps.. 95% en 11 minuten te gaan

poppin wat gaat paris ervan vinden dat je nu gaat nolifen op bf3?

:roflol:

Ik doe nu ook cod bo, vind ze overigens niet erg hoor zolang ik haar maar genoeg aandacht geef:)
 
nog iets meer dan een half uur:D
 
De uiteindelijke graphics zien er echt ziek uit..
 
Het is echt een mooi spel en leuk, maar bak er nog niks van lol
 
Ik kan echt niet vliegen :roflol: Niemand trouwens, crashende heli's all over the place :D
 
ik krijg um geloof ik morge waar zal ik mee beginne singelpl of multu ;P kan niet kieze. btw moete eens een dbb clan make ofzo, lijkt me wel lache maar had dit al eerder gehoord

Ja dat stelde ik ook al voor, maar dan moeten we eerst weten wie op de ps3, pc of xbawx gamed

callofduty is beter

homo:mad:
 
Laatst bewerkt:
waar blijft de post!!!!
 
graphics op ultra op de pc zijn echt ziek, have fun consoleboyo's met jullie matigere graphics :p
 
Back
Naar boven