XXL Nutrition

cutkuur - brigdge - bulkkuur ?

Bezoekers in dit topic

Disco Thrasher

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 jun 2007
Berichten
356
Waardering
7
Lengte
1m76
Beste collega's,


Misschien een rare vraag maar wat vinden jullie er van om eerst een cutkuur te doen van 8 weken, dan 2 weken te bridgen van hieruit gelijk door te gaan met een bulkkuur van 8 weken. En daarna pas met de nakuur te starten.

Dus eigenlijk een cut en een bulk combineren zonder eerst off te gaan?

Is dit een do of een don’t?
 
Beste collega's,


Misschien een rare vraag maar wat vinden jullie er van om eerst een cutkuur te doen van 8 weken, dan 2 weken te bridgen van hieruit gelijk door te gaan met een bulkkuur van 8 weken. En daarna pas met de nakuur te starten.

Dus eigenlijk een cut en een bulk combineren zonder eerst off te gaan?

Is dit een do of een don’t?
je wil dit doen om met een zo laag mogelijk vet% te kunnen gaan bulken?
ja waarom niet,al zou ik de bridge naar 4 weken verlengen,wat voor stacks had je in gedachten dan?
 
je wil dit doen om met een zo laag mogelijk vet% te kunnen gaan bulken?
ja waarom niet,al zou ik de bridge naar 4 weken verlengen,wat voor stacks had je in gedachten dan?

Ik dacht als mijn systeem toch al plat ligt kan ik wellicht gelijk een bulk kuur erachteraan doen. In plaats van eerst nakuur, een hele poos off en dan weer een nieuwe bulkkuur.

Ben gisteren begonnen met basic cutkuur (250 Test.E p/w en 25mg Proviron p/d). Is eigenlijk bedoeld om de laatste weken van de cut te ondersteunen om massaverlies tegen te gaan. Was al een tijdje natural aan het cutten.


Ik zou wel een keer Test/Tren (500/200) willen proberen voor een bulk maar dan niet meer dan 200mg Tren p/w om eens te kijken wat het doet qua sides.

Een andere optie zou Test/Deca (500/400) kunnen zijn.

Andere opties nog niet echt over nagedacht eigenlijk.

Ben er sowieso nog niet echt over uit. Is iets wat vanmorgen ineens in mijn gedachten op kwam vandaar mijn vraag... :-)
 
meschien bij die cutkuur een dht bij doen primo mast e op 200mg of 250mg
 
Zit nu in de 4e week van het cutgedeelte van mijn kuur (Test.E 250mg p/w + 25mg Provi p/d).

Als ik nu al zou willen bridgen (in plaats van na de eerder voorgestelde 8 weken) om daarna met mijn cleanbulk te kunnen starten is het dan raadzaam om deze bridge 4 weken te doen of zou een bridge van 2 weken (Test.E. 125mg p/w) ook al volstaan?

Heb voor het cleanbulk gedeelte het volgende gepland:

10 weken Test.E. 250mg p/w
8 weken Tren.E. 200mg p/w
8 weken Mast.E. 200mg p/w

Ik heb dus nu 4 weken gecut op 250mg Test.E., wil nu bridgen op 125mg Test.E. (2 of 4 weken?) om er vervolgens een cleanbulk van 10 weken (zie hierboven) achteraan te plakken.

Graag jullie mening...
 
Tren Ace pakken ipv Tren E als je nog geen ervaring hebt met tren.
Sides kunnen zwaar zijn en daar mag je anders nog 2 weken van genieten zodra je besluit ermee te stoppen.
Ik zelf zie verder geen toegevoegde waarde voor Mast in een bulk..

Bridge kan je op 4 weken 125mg houden.
 
Tren Ace pakken ipv Tren E als je nog geen ervaring hebt met tren.
Sides kunnen zwaar zijn en daar mag je anders nog 2 weken van genieten zodra je besluit ermee te stoppen.
Ik zelf zie verder geen toegevoegde waarde voor Mast in een bulk..

Bridge kan je op 4 weken 125mg houden.

Sides van tren A zijn zwaarder als tren e. Ik zou tren pakken op 200. Ik zou zoiets doen

1-8 250 mg test e p/w
1-8 400 mg mast e p/w
9-12 125 mg test p/w (bridge)
13-20 500 mg test e p/w (of sust ook lekker)
13-18 200 mg tren e p/w
21-24 1 tab arofixen p/d
1-22 500 iu HCG p/w

lekkere kuur zo, dit zou ik doen als ik 20 weken zou kuren, maar dat doe ik nooit. max 10 weken.

suc6 bro
 
Ik zou de bridge overslaan. Vind et zinloos om na 8weken 250test, 2 a 4 weken op 125mg te gaan. Hoeveelste kuur is dit? Zou ook je bulk dosering verhogen.

Hoeft ook niet persee aan de tren toch?
625-750 test
800 bold

Of
750 test
200 tren
 
Ik zou de bridge overslaan. Vind et zinloos om na 8weken 250test, 2 a 4 weken op 125mg te gaan. Hoeveelste kuur is dit? Zou ook je bulk dosering verhogen.

Hoeft ook niet persee aan de tren toch?
625-750 test
800 bold

Of
750 test
200 tren


Ik heb de Tren al in huis en wil deze er toch in houden. Wil deze keer voor kwaliteit boven kwantiteit gaan.

Dus jij zegt gewoon overschakelen (zonder bridge) en eventueel de Test.E. verhogen naar 500mg p/w?

Heb ik met 500mg Test p/w (ipv 250) dan geen verhoogde kans op extra sides van de Tren? Is namelijk eerste keer Tren.
 
Ik heb de Tren al in huis en wil deze er toch in houden. Wil deze keer voor kwaliteit boven kwantiteit gaan.

Dus jij zegt gewoon overschakelen (zonder bridge) en eventueel de Test.E. verhogen naar 500mg p/w?

Heb ik met 500mg Test p/w (ipv 250) dan geen verhoogde kans op extra sides van de Tren? Is namelijk eerste keer Tren.

nee dat maakt niet uit.
 
Maakt niet uit idd zoals supervos zegt.

Zou wel iets hoger dan 500 zetten. Ook omdat je dan een groter verschil hebt met je cutkuur. En et is niet je eerste kuur denk ik.
 
Hoi T,

Speel met je voeding en training. hoe is je cut bevallen?

Gewoon naar 500test gaan en afsluiten met 80mg anavar tot de dag van je nakuur.
 
Maakt niet uit idd zoals supervos zegt.

Zou wel iets hoger dan 500 zetten. Ook omdat je dan een groter verschil hebt met je cutkuur. En et is niet je eerste kuur denk ik.

Is inderdaad niet mijn eerste kuur maar ben door 2 vervelende langdurige blessures flink wat kg's teruggevallen dus wil ik nu eigenlijk niet hoger dan 500mg Test per week zetten. Komt sowieso nog de Tren en Mast bij.

Denk dat ik na 8 weken cut (op 250 Test) dan gewoon in 1 keer overstap (zonder bridge) naar 500 Test (10 wkn), 200 Tren (8 wkn) en 200 Mast (wkn) voor het clean bulk gedeelte.

---------- Post toegevoegd Tue 22 Nov 2011 om 18:56 ----------

Hoi T,

Speel met je voeding en training. hoe is je cut bevallen?

Gewoon naar 500test gaan en afsluiten met 80mg anavar tot de dag van je nakuur.

Tot nu toe ben ik wel tevreden met wat ik in de spiegel zie. Ik zie er nu met een dikke 80kg veel beter uit dan voorheen met 90-95kg.

Ik heb eerst een tijdje naturel gecut met voeding op onderhoud en normale cardio.

Daarna ben ik in de carbs gaan snijden waarbij ik aan carbcycling doe. Daarnaast van normale cardio overgestapt op HIT cardio (5x per week).

Om hierbij niet teveel aan massa in te leveren ben ik dus die cutkuur ernaast gestart.

Wil dit nog een week of 4 volhouden en nog wat procentjes zakken om dan met een cleanbulk weer wat schone kg's te pakken.
 
Back
Naar boven