Fitness Seller

Wie heeft de perfecte trainingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

issie

Novice
Lid geworden
27 okt 2011
Berichten
29
Waardering
0
Lengte
1m75
hey allemaal,

Ik train nu al een tijd en ben ook flink aan het groeien, maar ik vroeg me af of ik meschien op een of ander manier effectiever kan trainen.

Ik train gemiddeld 1,25 uur per dag.

Dit is mijn trainingsschema:

Maandag = schouder en buik
Dinsdag = rug en biceps
Woensdag = rust
Donderdag = borst en triceps
Vrijdag = schouder en buik
Zaterdag = rust
Zondag = rust

De week erop start ik maandag met rug en biceps en doe ik die combinatie 2 keer in 1 week. zo komt iedere week een combinatie 2 keer per week voor.

Je zult waarschijnlijk afvragen wanneer ik mijn benen train. Dat doe 3 a 4 keer per week tijdens het voetballen.
 
hey allemaal,

Ik train nu al een tijd en ben ook flink aan het groeien, maar ik vroeg me af of ik meschien op een of ander manier effectiever kan trainen.

Ik train gemiddeld 1,25 uur per dag.

Dit is mijn trainingsschema:

Maandag = schouder en buik
Dinsdag = rug en biceps
Woensdag = rust
Donderdag = borst en triceps
Vrijdag = schouder en buik
Zaterdag = rust
Zondag = rust

De week erop start ik maandag met rug en biceps en doe ik die combinatie 2 keer in 1 week. zo komt iedere week een combinatie 2 keer per week voor.

Je zult waarschijnlijk afvragen wanneer ik mijn benen train. Dat doe 3 a 4 keer per week tijdens het voetballen.

je voetbalt waarschijnlijk best veel en al lang maar waarom zijn je benen dan nog niet huge? omdat het een duursport is en geen krachtsport, je wordt van voetballen echt niet gespierder in je benen. oftewel squat
 
je voetbalt waarschijnlijk best veel en al lang maar waarom zijn je benen dan nog niet huge? omdat het een duursport is en geen krachtsport, je wordt van voetballen echt niet gespierder in je benen. oftewel squat

Hou die jonge niet voor de gek, van voetbal krijg je grote benen.

en Wie ziet je benen als je een broek aan hebt? :trollface:
 
hahaha van voetbal worden je benen indd wel groter. Anyway de reden waarom ik mijn benen niet train, is vanwege het feit dat de spieren in mijn benen korter worden en daardoor gaat rennen pijn doen. vandaar dat ik ben gestopt met squaten etc..
 
Hou die jonge niet voor de gek, van voetbal krijg je grote benen.

en Wie ziet je benen als je een broek aan hebt? :trollface:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 14:02 ----------

hahaha van voetbal worden je benen indd wel groter. Anyway de reden waarom ik mijn benen niet train, is vanwege het feit dat de spieren in mijn benen korter worden en daardoor gaat rennen pijn doen. vandaar dat ik ben gestopt met squaten etc..

dan doe je toch echt iets fout hoor, ga is inlezen en gewoon je benen trainen.
 
Dit:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik ga het weer eens voor een maand proberen om te kijken of ik dezelfde pijn als voorheen kreeg.
 
hahaha van voetbal worden je benen indd wel groter. Anyway de reden waarom ik mijn benen niet train, is vanwege het feit dat de spieren in mijn benen korter worden en daardoor gaat rennen pijn doen. vandaar dat ik ben gestopt met squaten etc..


pissed my pants over this bro science:hahaha:

Jij hebt een plaatsje verdient in mijn handtekening... :)
 
hahahahah net 1 dag lid en ik ik sta al in de handtekening van FrankSnip. Maar serieus meerdere mensen in de sportschool hebben hetzelfde ervaren..

Ik ga in iedergeval weer een poging wagen..
maar wat vinden jullie van mijn schema los van de benen
 
hahahahah net 1 dag lid en ik ik sta al in de handtekening van FrankSnip. Maar serieus meerdere mensen in de sportschool hebben hetzelfde ervaren..

Ik ga in iedergeval weer een poging wagen..
maar wat vinden jullie van mijn schema los van de benen

jij hebt nog veel te leren.. als er een grotere bron van broscience is dan het internet dan is het wel de sportschool
 
jij hebt nog veel te leren.. als er een grotere bron van broscience is dan het internet dan is het wel de sportschool


hoe kom je erbij dat ik nog veel moet leren. ik ben een kast vriend.. alleen het is nooit goed genoeg zoals de meeste fanatieke dit ervaren..

daarnaast is extra info altijd mooi, van iedereen kan je wat leren
 
hoe kom je erbij dat ik nog veel moet leren. ik ben een kast vriend.. alleen het is nooit goed genoeg zoals de meeste fanatieke dit ervaren..

daarnaast is extra info altijd mooi, van iedereen kan je wat leren

:roflol:
wat een kast zeg! 73KG
net zoveel als mij terwijl ik momenteel best droog sta en niet eens zo heel breed ben
sta open voor kritiek of gtfo
 
Je schema is niet verkeerd hoor, maar beter doe je wel squats er bij.
Na de squats goed rekken.
 
:roflol:
wat een kast zeg! 73KG
net zoveel als mij terwijl ik momenteel best droog sta en niet eens zo heel breed ben
sta open voor kritiek of gtfo

hetzelfde gewicht inderdaad, maar 11 centimeter korter. en die 73 kg is gebaseerd op de laatste keer dat ik op een weegschaal stond ( 1.5 maand geleden) dus nu ong 76 kg.

btw ik hou van kritiek
 
hetzelfde gewicht inderdaad, maar 11 centimeter korter. en die 73 kg is gebaseerd op de laatste keer dat ik op een weegschaal stond ( 1.5 maand geleden) dus nu ong 76 kg.

btw ik hou van kritiek

dan ben je nog steeds geen "kast"

en als je van kritiek houd moet je niet zo op je teentjes getrapt zijn als je het krijgt
 
dan ben je nog steeds geen "kast"

en als je van kritiek houd moet je niet zo op je teentjes getrapt zijn als je het krijgt


jij trekt wel graag conclusies, nu ben ik inneens op mijn teentjes getrapt??
ik ging ervan uit dat we een dood normale dialoog voerden. maar goed als jij door middel van tekst de intonatie van een persoon kan bepalen dan vind het knap.

maar we zijn van onderwerp afgedwaald.

groetjes, KAST
 
Back
Naar boven