MuscleMeat

Vortexx's Log (Resistance is Futile)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mijn DL ligt maar een 10kg hoger dan bor's.. :P
 
het blijft maar gaan die deadlift van jou he:)
 
Mijn DL ligt maar een 10kg hoger dan bor's.. :P


Mmm.. misschien zuigt mijn BOR dan wel, :p (lol) maar es kijken hoe ver ik kom met beide (DL & BOR)

het blijft maar gaan die deadlift van jou he:)

Ik doe me best man.
Nu ik begrijp dat deadstops officieel mee tellen binnen een set zie ik het nog wel positief in :D
Ook al zijn deadstops dan wel weer zwaarder dan de touch and go methode :fire:
 
Borst/Biceps


flat bench press

5x40
5x60
5x5x67,5

hammer curls

3x8x18

incline dumbbell press

10x20
10x22
9x24

dumbbell concentration curls

1x10x14
1x9x14
1x6x14

cable fly (high)

10x27
10x36
10x32

preacher curls

10x20
10x30
8x40

decline dumbbell pullover

3x10x30

Note:

Training begon goed, maar toen ik dumbbell concentration curls wou doen waren de dumbbells van 14 & 16 bezet, dus zat er niks anders op dan de hammer curls te doen met 18 kilo.

Ik kon merken dat dit ten koste ging van incline dumbbell press, want wou graag min. de 3x10 halen op 202/22/24 maar dat werd em dus net niet (volgende week dus wel :mad:)

Hierna pakte ik dus de dumbbell concentration curls die zoals verwacht minder liep vanwege de verwisseling.
Het grote station waar ik cable fly's op wou doen was daarna ook bezet dus de kleinere versie maar gepakt om toch eniszins in m'n ritme te blijven.

Met al een goede pomp in de biceps begonnen met de preacher curls en die ging lekker, alleen minder reps op de laatste set.
De decline dumbbell pullover ging lekker zwaar in de derde set, dus denk dat ik ff op dit gewicht blijf steken met meer reps.

Gewicht: 91,7 kg
 
Voeding:

1. 100 gram brinta + 40 gram whey + 500 ml melk

2. 4 stuks volkoren brood + 50 gram rosbief + appel + 35 gram amandelen

3. 4 stuks volkoren brood + 130 gram tonijn + 140 gram ananas + 50 gram dressing + 2 plakken kaas

4. 4 stuks volkoren brood + 225 gram kwark + kiwi + 35 gram amandelen

5. 30 gram whey + 30 gram carbloader

6. 125 gram eiermie + 125 gram kipfilet + 225 gram groentemix

7. 225 gram kwark + 35 gram amandelen + banaan + 100 gram pasta
 
vind ik ook zo klote als er zoiets gebeurd, als ik van de laatste set de laatste herhaling faal. maar toch wel nice training en je bw is ook nice:)
 
vind ik ook zo klote als er zoiets gebeurd, als ik van de laatste set de laatste herhaling faal. maar toch wel nice training en je bw is ook nice:)

Vanochtend ff op de weegschaal 92,4 kg :) maar dat kan morgenochtend wel weer anders zijn (zucht)

njomomomom

Waarom nergens pasta?

Maaltijd nr.7 grote vriend haha
Normaal eet ik ook pasta bij maaltijd nr.6, maar toevallig deze week ter afwisseling eiermie :D

Gisteravond behoorlijk laat gemaakt (01:00) dus vanochtend te laat uit bed
om brinta te maken dus toen maar snel 5 plakken brood + 3 plakken kaas + 500 ml melk achterover geslagen. :meal:
 
Goed bezig met zowel voeding nomnomnom als je workouts.:)
 
wat voor pasta eet je altijd?nice workout en voeding ook top!
 
Goed bezig met zowel voeding nomnomnom als je workouts.:)

Hij gaat zeker lekker, zit alleen te twijfelen of ik dit schema tot aan het eind van het jaar ga doen of dat ik vanaf ma 14 nov. weer een ander schema ga volgen (zelfde dagen andere oefeningen) want dan heb ik precies 6 weken dit schema gedaan en heb ik 6 weken voor dat andere schema voordat ik met Wendler ga beginnen in het nieuwe jaar.

Voeding gaat lekker, wil misschien alleen de pasta + banaan in m'n laatste maaltijd vervangen voor notenmusli + rozijnen (weer es wat anders)

wat voor pasta eet je altijd?nice workout en voeding ook top!

Thnx man, ik gebruik de enige volkoren pasta die ze hebben bij onze supermarkt (DEEN) van het merk bio-time (groen/rode verpakking)
 
ziet er heel goed uit:D
ik ben het kwijt, maar wat ben je aan het doen de bulken toch?
 
Benen/Schouders

squat

5 x 40
5 x 50
10 x 60
10 x 70
8 x 80

overhead press

5 x 30
5 x 40
1 x 5 x 52,5
1 x 4 x 52,5 :mad:
1 x 5 x 52,5



lunges barbell (per been)

1 x 10 x 40
2 x 6 x 40


lateral raise

3 x 10 x 12


leg extension

1 x 10 x 75
2 x 10 x 85

lying hamstring curl

2 x 10 x 50
1 x 8 x 50

face pulls

3 x 10 x 55

seated calf raises

3 x 15 x 30

Note:

Weet niet precies wat ik gisteren fout heb gedaan, maar m'n energielevel was ongeveer 70% van wat het normaal was. ???
Voeding kan het haast niet wezen want rond 15:30-16:00 had ik nog gegeten volgens maaltijd 4 (zie enkele posts terug) en heb voor de rest hetzelfde schema aangehouden als normaal.
Ook geen vocht te kort, want drink een liter water in de 1,5 uur dat ik bezig ben (squat duurt 20-25 min incl. stretchen/opwarmen)
Het engiste wat ik kan bedenken is dat ik sinds gisteren een uur langer werk dan normaal, maar ik neem aan dat dit niet tot zo'n energie drop kan leiden.

Ik roep al een paar weken dat ik cardio ga doen, maar daar is het nog niet van gekomen dus daar moet ik zeker mee beginnen (zondag rennen)
Was gedurende de training constant licht in m'n hoofd, buiten adem en misselijk, daarbij kwam dus ook nog de ammoniak geur bij (verbranding eiwitten)
Schaamde me kapot :o, maar toch de training zo goed mogelijk afgemaakt (vraag niet hoe).

Volgende week OP met zelfde gewicht doen om te kijken of het dan wel lukt, anders over op de 3x3

Gewicht: 92,1 kg

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 08:18 ----------

ziet er heel goed uit:D
ik ben het kwijt, maar wat ben je aan het doen de bulken toch?

Tnx Stuiter en ja ik ben aan het bulken (ongeveer 1500 cal. boven onderhoud)
 
Laatst bewerkt:
Ey fatty, wat is je BF? :P

Hehe dat noem ik buff man :p
Hou relatief veel vocht vast ondanks dat ik let op zoutiname, maar ik schat aan de spiegel te zien rond de 15/16 %
Dat ik snel buiten adem ben ligt waarschijnlijk aan m'n conditie, want ik heb vanaf begin september niks meer aan cardio gedaan :o

Ik zal trouwens binnenkort es gaan meten, want heb nog maten van toen ik midden in de cut zat dus daar valt ook wel info uit te halen.
 
voor je zweet hoef je je niet voor te schamen hoor, heel normaal tijdens het trainen;). maar wel lekker getraind toch, zie niet wat er mis is:)
 
hey vortexx, ook je eigen log! cool ga je volgen.

waarom eet je zoveel boven onderhoud eigenlijk (1500cal) ?

succes verder!
 
Rug/Triceps

deadlift

5x70
5x90
3x110
3x5x120 VPR

chins

1x8xBW
2x5xBW

skull crusher

1x10x25
2x8x25

barbell rows

5x5x57,5

dips

1x10xBW
1x9xBW
1x7xBW

lat pulley

10x55
10x65
7x75

dumbbell shrugs

1x15x36
1x12x36
1x10x36

cable pushdown (rope)

2x10x55
1x8x55

Note:

Training van gisteren ging easier dan woensdag ondanks dat het behoorlijk druk was.
Merk wel dat ik met de barbell rows wat hoger moet gaan dan parallel omdat ik anders de barbell niet meer tegen m'n romp aankrijg (net boven de navel)
Heb noodgedwongen maar een andere oefening tussendoor gedaan om niet te lang in de sportschool te blijven hangen.
Morgen ff lekker 5 kilometer rennen om weer wat conditie op te bouwen.


Gewicht: 92,7 kg :D

Zit nu over het gewicht waar ik vorig jaar maart/april op zat toen ik klaar was met m'n bulk.
Volgens mijn planning van dit jaar zou ik eind december dit gewicht moeten wezen, maar dat is dus wat eerder geworden.
Zoals gezegd ga ik vanaf morgen weer beginnen met hardlopen en wil ik er doordeweeks ook nog één cardiosessie bij doen omdat het nu kan.
Kijken of ik dan niet te veel afval en anders nog wat verhogen in calorieen.
 
mooie training vortexx, PR op dl, en PR op bw:D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven