Fitness Seller

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Heeft iedereen vandaag vrijgenomen ofzo? :roflol:

Maat van me die ze besteld heeft stuurt net een foto dat ze binnen zijn.

En ik zit godver nog tot half 7 op school. :fuu:
 
vakantie, en heb um nog steeds niet binne :(
 
fuuu :< besteld bij bol.com en nog niet binnen...
 
woooow! dit is dus veel vetter als mw!!
gebeurd veel meer, maar eigenlijk nooit onoverzichtelijk!
 
Eerste paar uurtjes erop zitten., ben er nog niet echt kapot van. Besturing is vrij klote, hopen dat het went.
 
lol@ mensen die nog steeds op bf3 wachten, ik zag em net gewoon voor 45 euries bij de bart smit liggen.

Lang leve pre-order, ik zorg wel gewoon dat ik die dag als eerst in de winkel sta.
 
lol@ mensen die nog steeds op bf3 wachten, ik zag em net gewoon voor 45 euries bij de bart smit liggen.

Lang leve pre-order, ik zorg wel gewoon dat ik die dag als eerst in de winkel sta.

Heb je dan ook de limited versie? Ik heb hem trouwens ook al sinds gister met preorder :D
 
Hoe kan hij dan zo goedkoop zijn bij intertoys? Normaal zijn ps3 spellen nieuw 60/70 euro in de winkel..
 
Moet je ook maar een online key kopen he :D

Tja, vanmiddag zal ie wel niet binnenkomen... Aan de ene kant goed, heb ik tijd meer dan genoeg tijd voor me tentamen... Maar ik wil m gewoon :<
 
Ik, als ik had geweten dat het zo goedkoop kon bij de standaard winkels als media markt, intertoys en bart smit. Dan had ik hem nooit via internet besteld..
 
Ik, als ik had geweten dat het zo goedkoop kon bij de standaard winkels als media markt, intertoys en bart smit. Dan had ik hem nooit via internet besteld..

same :sad:

nogthans bij mediamarkt en bart smit rond brussel is het toch 60-70 euro... dan wacht ik liever nog 3 dagen en betaal ik 20euro minder. Maar dit waren prijzen die online stonden.. mss anders in de winkels zelf?
 
jaja k heb um binne ;)
 
Merk of type maakt niet zoveel uit, gaat erom wat er in zit als je dan toch voor het merk wilt gaan raad ik je aan een msi of alienware

kom maar op met die karma xD
 
same :sad:

nogthans bij mediamarkt en bart smit rond brussel is het toch 60-70 euro... dan wacht ik liever nog 3 dagen en betaal ik 20euro minder. Maar dit waren prijzen die online stonden.. mss anders in de winkels zelf?

Ik ben hem daarjuist gaan halen in de Mediamarkt in Brussel (nieuwstraat) 53EUR.
 
Back
Naar boven