AndroidHealthClinic

Wie heeft de perfecte trainingsschema

Bezoekers in dit topic

jij trekt wel graag conclusies, nu ben ik inneens op mijn teentjes getrapt??
ik ging ervan uit dat we een dood normale dialoog voerden. maar goed als jij door middel van tekst de intonatie van een persoon kan bepalen dan vind het knap.

maar we zijn van onderwerp afgedwaald.

groetjes, KAST

ik kan niet door sarcasme heenlezen.
en al weer een arrogante nieuweling dus ik ben weg van dit topic
 
netjesssss..

ik ga ff een portie kip naar binnen werken. comments op mijn vraag is altijd welkom
 
netjesssss..

ik ga ff een portie kip naar binnen werken. comments op mijn vraag is altijd welkom

bro niks aantrekken van die gekke, fifa is pro voor grote benen.

die ander 15jarige weet van nix, net verliefd ofso...

straks gaat die nog zeggen dat je kort bent:trollface:

en op sportschool leer je het meest
 
bro niks aantrekken van die gekke, fifa is pro voor grote benen.

die ander 15jarige weet van nix, net verliefd ofso...

straks gaat die nog zeggen dat je kort bent:trollface:

en op sportschool leer je het meest


ik weet a brada.. ik maak me daar niet druk om.. met zn 1m86 en 73 kg ****ing bone collector
 
:roflol: deze guy.. iWJ defend yourself

niet egt nodig, ik denk dat ik er beter uitzie dan deze zieligerd. maakt mij niet uit of hij dat weet, als je er een beetje verstand van hebt dan denk je wel anders mijn stats zijn meer dan ok voor iemand die nog maar een paar maanden bezig is. wss zijn die extra kilos t.o.v. lengte bij hem gewoon vetrollen
 
niet egt nodig, ik denk dat ik er beter uitzie dan deze zieligerd. maakt mij niet uit of hij dat weet, als je er een beetje verstand van hebt dan denk je wel anders mijn stats zijn meer dan ok voor iemand die nog maar een paar maanden bezig is. wss zijn die extra kilos t.o.v. lengte bij hem gewoon vetrollen


en nog steeds trek jij conclusies.. ik heb al veel meer ervaring dan jij en ben ook al veeeeel langer bezig dan een paar maanden... dus vetrollen?? neeeee!!

met 4 dagen krachttraining en 4 dagen voetbal ( per week )zijn vetrollen onmogelijk..

en kom op man.. 1m86 en 73 kg, you must be kidding me... Bone collector
 
Laatst bewerkt:
en nog steeds trek jij conclusies.. ik heb al veel meer ervaring dan jij en ben ook al veeeeel langer bezig dan een paar maanden... dus vetrollen?? neeeee!!

met 4 dagen krachttraining en 4 dagen voetbal zijn vetrollen onmogelijk..

en kom op man.. 1m86 en 73 kg, you must be kidding me... Bone collector

deze man!!:D

pak die boys aan bro en show ze broscience;)!!!

@ topic; squat is niet nodig bra's
 
je wilt toch geen 2 stokjes onderin;)
 
en nog steeds trek jij conclusies.. ik heb al veel meer ervaring dan jij en ben ook al veeeeel langer bezig dan een paar maanden... dus vetrollen?? neeeee!!

met 4 dagen krachttraining en 4 dagen voetbal ( per week )zijn vetrollen onmogelijk..

en kom op man.. 1m86 en 73 kg, you must be kidding me... Bone collector

als je al langer bezig was zou je wel beter weten hé, ik cardio ook 3x in de week anderhalf uur en eet goed daarom is mijn vp laag. 73kg met een vp van 10 is gewoon redelijk hoor. dat jij helemaal niks van kt en voeding begrijpt laat niks zien van ervaring
(iedereen kan vetrollen hebben hoevaak je ook sport of wat dan ook door voeding en genen kan praktisch alles)
 
als je al langer bezig was zou je wel beter weten hé, ik cardio ook 3x in de week anderhalf uur en eet goed daarom is mijn vp laag. 73kg met een vp van 10 is gewoon redelijk hoor. dat jij helemaal niks van kt en voeding begrijpt laat niks zien van ervaring
(iedereen kan vetrollen hebben hoevaak je ook sport of wat dan ook door voeding en genen kan praktisch alles)


hahahahahah doe jij serieus cardio... ga aub eerst eten man..

check. jou lengte en gewicht geeft gewoon aan dat je dun bent. dus kom niet met vp en kt.. je hebt zeker hetzelfde postuur als snoop dogg en kom je tegen mij praten. mensen met jou betere stats dan jij komen mij om advies vragen in de sportschool dus stop ajb met je takkies.. deze mannetje is para a sahbi
 
bro ik geef je 1 tip als je gespierde benen wilt hebben moet je kippenpootjes eten;)
stuk of 5 voor het slapen gaan gemengd met kwark
 
bro ik geef je 1 tip als je gespierde benen wilt hebben moet je kippenpootjes eten;)
stuk of 5 voor het slapen gaan gemengd met kwark

ja issie gwn alleen maar kip eten en veel ook. krijg je dikke benen van!
 
bro ik geef je 1 tip als je gespierde benen wilt hebben moet je kippenpootjes eten;)
stuk of 5 voor het slapen gaan gemengd met kwark


ik heb net ong. een uur geleden kip bij kfc gegeten bro.. vaak eet ik kwark voor het slapen gaan.
 
hahahahahah doe jij serieus cardio... ga aub eerst eten man..

check. jou lengte en gewicht geeft gewoon aan dat je dun bent. dus kom niet met vp en kt.. je hebt zeker hetzelfde postuur als snoop dogg en kom je tegen mij praten. mensen met jou betere stats dan jij komen mij om advies vragen in de sportschool dus stop ajb met je takkies.. deze mannetje is para a sahbi

wat is vp? ik weet het maar volgesmij jij niet

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 16:53 ----------

ik heb net ong. een uur geleden kip bij kfc gegeten bro.. vaak eet ik kwark voor het slapen gaan.

KFC is echt een gezonde KH-bron

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 16:54 ----------

hahahahahah doe jij serieus cardio... ga aub eerst eten man..

check. jou lengte en gewicht geeft gewoon aan dat je dun bent. dus kom niet met vp en kt.. je hebt zeker hetzelfde postuur als snoop dogg en kom je tegen mij praten. mensen met jou betere stats dan jij komen mij om advies vragen in de sportschool dus stop ajb met je takkies.. deze mannetje is para a sahbi

en als betere mensen jou om advies vragen, waarom wil je dan zonodig advies op deze site. jou sportschool bro's weten het toch wel beter omdat ze zieke stats hebben
 
ja issie gwn alleen maar kip eten en veel ook. krijg je dikke benen van!


wie zegt dat ik dunne benen heb, zie je alweer zomaar een conclusie..

JIJ moet een hele koe eten a botje.. eerst goed aankomen dan pas trainen..

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 16:55 ----------

wat is vp? ik weet het maar volgesmij jij niet

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 16:53 ----------



KFC is echt een gezonde KH-bron

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 16:54 ----------



en als betere mensen jou om advies vragen, waarom wil je dan zonodig advies op deze site. jou sportschool bro's weten het toch wel beter omdat ze zieke stats hebben

vp = vetpercentage

kip = kip

ik weet meer

jij bent dun
 
wie zegt dat ik dunne benen heb, zie je alweer zomaar een conclusie..

JIJ moet een hele koe eten a botje.. eerst goed aankomen dan pas trainen..

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 16:55 ----------



vp = vetpercentage

kip = kip

ik weet meer

jij bent dun

als je meer weet dan weet je ook dat mijn stats ok zijn
en dat niet alle kip hetzelfde is, ga jij maar eens een jaar lang kfc eten ipv kipfilet
 
als je meer weet dan weet je ook dat mijn stats ok zijn
en dat niet alle kip hetzelfde is, ga jij maar eens een jaar lang kfc eten ipv kipfilet


nee ik eet niet een jaar kfc en ik weet dat jou gewicht niet overeenkomt met je lengte.. jij bent zeker zo een verhongerde somalier of niet
 
virend een vp van 10 betekent dat mijn vvm 66kg is, dat is best redelijk, jammer dat jij zonder google niet weet wat vvm is
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven