Fitness Seller

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

als je sniped, dat je rekening moet houden met de afstand en de baan van de kogel (bullet DROP XD), je moet ook rekening houden met de beweging van de enemy dus niet zoals bij cod op het hoofd mikken maar stukje daarvoor dit is wel als je op een redelijke afstand staat.

Vandaar dat ik er dus helemaal in zuig :p, ga het eens proberen
 
Die laatste snipe missie, als je vanuit de mall naar de heli moet vluchten met die halfdode tiran of whatever vond ik wel moeilijk :D

Nu eens de multiplayer gaan proberen, als het werkt..
BTW wel kak dat je daarvoor een andere cd moet insteken (op xbox toch)
 
Mijn voeding naam : SpirePower SP-ATX 600w

Vervangen is rommel en kan geen power leveren op de 12v rails voor moderne GPU's.
 
Ik heb battlefield 3 voor ps3 maar bij mij is het echt niet mooier dan bad company 2 ofzo. Heb ook patch van 300mb geinstalleerd.

Het is gewoon echt niet mooi, heb wel oude hd tv flat van 5 jaar, hd ready
alsnog het is gewoon echt niet Wauuuw op de ps3.

Zal het niet kopen eigelijk, 24 spelers en niet mooi.

beetje overhyped imo.
 
Op de PC is het toch wel fraai, speel dan niet op Ultra maar op High maar dan is het ook al een en al eyecandy. Jammer alleen dat die single player campaign verder niet echt boeiend is, maar goed de basis is natuurlijk ook de multiplayer.
 
Wtf EA servers doen t niet op de ps3 :(
 
Wat ik er van vind tot nu toe: graphics zijn echt awesome. Alleen ik vind het zo ****ing lastig om andere te spotten voor ze mij spotten damn. Af en toe echt niet nice meer:p

Heeft er trouwens nog iemand meer last van het lange laden van een server/map? En bij mij slaat het programma soms vast bij het laden van een nieuwe ronde:(
 
Een heel gezeik om het werkende te krijgen op pc omdat Origin problemen heeft.
Eenmaal werkende is het een heel fraai spel. Jammer dat ik zo suck in multiplayer :D
 
graphics op ultra op de pc zijn echt ziek, have fun consoleboyo's met jullie matigere graphics :p


Zit je dan achter je 27" beeldschempje.....

Controls zijn echt zwaar k*t, geen optie om deze gelijk te zetten aan BFBC2. Telkens als ik me handgun wil selecteren knife ik :(
Vliegen met Jet is te doen, helicopter ....wtf
 
Vanmiddag... Hopelijk.. Of nouja eigenlijk niet.. Nog twee tentamens volgende week :p
 
Ik heb 'em nog niet gespeeld, maar hij wordt hier toch beschouwd als een teleurstelling.
 
Ik weet niet of ik hem ga kopen.

De beta demo op de 360 was grafisch echt slecht. En heb een splinter nieuwe goede hd tv.

Maar veel mensen zijden dat het aan de beta versie lag. Ik weet niet of ik dat moet geloven.
 
Wat ik er van vind tot nu toe: graphics zijn echt awesome. Alleen ik vind het zo ****ing lastig om andere te spotten voor ze mij spotten damn. Af en toe echt niet nice meer:p

Heeft er trouwens nog iemand meer last van het lange laden van een server/map? En bij mij slaat het programma soms vast bij het laden van een nieuwe ronde:(

komt wel, had ik met de beta ook maar op de duur begin je de verschillen tussen omgeving en speler beter te herkennen, vooral als er zo'n asshole in de bosjes ligt ofzo :p
 
Wtf EA servers doen t niet op de ps3 :(

gisternacht had ik ook, oplossing is serverlijst aanklikken en daar eentje aanklikken.

Iedergeval werkte bij mij 1 van de 1 poging uit serverlijst klikken
 
Back
Naar boven