MuscleMeat

Voor de waaghalzen, koop de heetste peper via Ebay (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

EricR

Superior Athlete
15 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
50.073
Waardering
2.589
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
scoville-scale.jpg


http://www.ebay.co.uk/itm/Dried-Chi...ood_SM&var=&hash=item5f77aa2c87#ht_1087wt_905

Wie durft? Inmiddels zijn er wel pepers gekweekt die nog wat heter zijn dan de Naga Bhut Jolokia maar de Bhut Jolokia blijft de heetste peper die in de natuur voorkomt.

Ik ga zelf in ieder geval 25 gram bestellen en dan maar eens bedenken waar ik die pepers in ga gebruiken. Een hele hete chili lijkt me de beste keuze.
 
Hmm, hier kan je wel een leuke grap mee uithalen bij een maatje ofso...

intredasting
 
Ik jonge ben gek op hete pepers sambals en sausjes eet me rijst kip tonijn zalm allemaal met sambal of hete peper.. jongeeeeeeeeee
 
scoville-scale.jpg


http://www.ebay.co.uk/itm/Dried-Chi...ood_SM&var=&hash=item5f77aa2c87#ht_1087wt_905

Wie durft? Inmiddels zijn er wel pepers gekweekt die nog wat heter zijn dan de Naga Bhut Jolokia maar de Bhut Jolokia blijft de heetste peper die in de natuur voorkomt.

Ik ga zelf in ieder geval 25 gram bestellen en dan maar eens bedenken waar ik die pepers in ga gebruiken. Een hele hete chili lijkt me de beste keuze.


ik zou er nog maar eens goed over nadenken, ik heb een keer voor de lol met wat vrienden via zoiets habaneras besteld om te kijken hoe pittig zoiets is, mijn mond stond echt gewoon een uur in de fik, (puur zal wel veel pittiger zijn dan in een chili maar toch)
 
Ik gebruik al jaren peper voor mijn training op aanraden van mijn sensei. Geen idee of het werkelijk helpt. Wel leuk om misschien keer een hetere peper te gebruiken.
 
ik zou er nog maar eens goed over nadenken, ik heb een keer voor de lol met wat vrienden via zoiets habaneras besteld om te kijken hoe pittig zoiets is, mijn mond stond echt gewoon een uur in de fik, (puur zal wel veel pittiger zijn dan in een chili maar toch)

Zelfde als de Madame Jeanette en dat is nog wel te doen, daar heb ik wel eens puur een hapje van genomen.

De Bhut Jolokia ga ik niet puur eten, die ga ik gebruiken in gerechten.
 
wat ze verkopen staat 4e

is de bovenste dan wel eetbaar? 15x zo pittig als die ze verkopen, en daar zou ik me dan al niet aan wagen :P
 
wat ze verkopen staat 4e

is de bovenste dan wel eetbaar? 15x zo pittig als die ze verkopen, en daar zou ik me dan al niet aan wagen :P

Dat is de pure stof die zorgt voor het hete gevoel, dat zijn dus geen pepers zelf. Peper spray als derde is natuurlijk ook geen stof die je gebruikt in gerechten.
 
Het moet natuurlijk ook nog lekker blijven, heet om het heet vind ik maar belachelijk.
 
Dat is de pure stof die zorgt voor het hete gevoel, dat zijn dus geen pepers zelf. Peper spray als derde is natuurlijk ook geen stof die je gebruikt in gerechten.

Lekkere hutspot met pepperspray, intredasting.

OT:
Nee ik heb het niet nodig, vind sambal al heet genoeg xD
 
Je anus zal lekker branden na het eten van die peper.
 
Het is en blijft gif wat je eet. Pepers zijn heet om er voor te zorgen dat dieren de zaden niet opeten. Dus heel gezond kan het nooit zijn :p
 
haha zie die schaal altijd zo voorbijkomen bij man vs food, heb al vele mannen zien wenen bij het eten van gerechten met de ghost pepper
 
Madame Jeanette is hoe heet?
 
Als je dat bovenste spul nu een grammetje in iemands vodca smijt, kan je aan zoiets dood gaan? Anale bloedingen de volgende dag ofzo?
 
Het moet natuurlijk ook nog lekker blijven, heet om het heet vind ik maar belachelijk.

Dat, en je raakt er "verslaafd" aan. Ik ken mensen die moeten echt overal sambal en dergelijke bij, ik zelf snap niet wat er lekker aan is.
 
Dat, en je raakt er "verslaafd" aan. Ik ken mensen die moeten echt overal sambal en dergelijke bij, ik zelf snap niet wat er lekker aan is.

Ik ken dat gevoel op bepaalde zaken MOET ik tabasco doen of anders eet ik het niet meer
 
scoville-scale.jpg


http://www.ebay.co.uk/itm/Dried-Chi...ood_SM&var=&hash=item5f77aa2c87#ht_1087wt_905

Wie durft? Inmiddels zijn er wel pepers gekweekt die nog wat heter zijn dan de Naga Bhut Jolokia maar de Bhut Jolokia blijft de heetste peper die in de natuur voorkomt.

Ik ga zelf in ieder geval 25 gram bestellen en dan maar eens bedenken waar ik die pepers in ga gebruiken. Een hele hete chili lijkt me de beste keuze.
hmmm toevallig laatst een peper gegeten gwn om te proberen maar volgens mij valt die nog heeeeel erg mee. zitten er aan het eten van zulke sterke pepers ook gezondheidsrisico's verbonden?
 
Back
Naar boven