MuscleMeat

al 2 weken diarree (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BarbellManiak

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 aug 2011
Berichten
1.575
Waardering
96
Lengte
1m80
Het is zo dat ik al 2 weken diarree ben en dus echt 5 /6 keer per dag naar wc moet ben een beetje zat eigenlijk.

Wat kan ik beste doen om diarree tegen te gaan, heb zelf al zuivel producten eruit gehaald maar dit lost het probleem niet op. Moet ik meer brood eten?

zijn er ook pillen die je maag beschermen tegen dit soort ziektes?
 
Banaan / cola? Dat helpt normaal super goed...

Misschien heb je salmonella? heb ik ook gehad .. daar krijg je ook extreme diarree van...
 
Ff wat norit halen
 
Gebruik je toevallig creatine malaat?
 
Probiotica, werkt altijd (met goede stammen). Ik raad probiotical (Phacobel) aan. Zonder darmbacteriën zouden mensen dan ook elke dag diarree hebben.
 
Als je al twee weken diarree hebt zal ik maar een langs de dokter gaan als ik jou was.

Welke supps gebruik je?
 
Op een forum info vragen, nee.
Naar de dokter gaan ja.
 
Eet je dagelijks cornflakes? Daarvan moet ik namelijk 5 keer op een dag schijten.
 
Banaan / cola? Dat helpt normaal super goed...

Misschien heb je salmonella? heb ik ook gehad .. daar krijg je ook extreme diarree van...

banaan eet ik wel, salmonella kan ik niet hebben omdat ik mijn eieren altijd goed kook en bak

---------- Post toegevoegd Sat 29 Oct 2011 om 20:05 ----------

Ff wat norit halen

waar haal ik dat?

---------- Post toegevoegd Sat 29 Oct 2011 om 20:05 ----------

Gebruik je toevallig creatine malaat?

nee

---------- Post toegevoegd Sat 29 Oct 2011 om 20:05 ----------

Probiotica, werkt altijd (met goede stammen). Ik raad probiotical (Phacobel) aan. Zonder darmbacteriën zouden mensen dan ook elke dag diarree hebben.

waar haal ik dat dan??

---------- Post toegevoegd Sat 29 Oct 2011 om 20:06 ----------

Als je al twee weken diarree hebt zal ik maar een langs de dokter gaan als ik jou was.

Welke supps gebruik je?

whey perfection, xtend, caseine en pre workout booster deze gebruiken ik al lang dus hier aan ligt het zeker niet

---------- Post toegevoegd Sat 29 Oct 2011 om 20:06 ----------

Eet je dagelijks cornflakes? Daarvan moet ik namelijk 5 keer op een dag schijten.

nee wel soms 1 pak havermout per dag
 
Anti-poep tabletten zijn gewoon bij de apotheker te halen zonder recept. Probiotica weet ik niet.
 
norrit bij de drogist halen
 
Probiotica gewoon bij apotheek.
 
norrit bij de drogist halen

En wat is norrit?

---------- Post toegevoegd Sat 29 Oct 2011 om 22:35 ----------

Banaan / cola? Dat helpt normaal super goed...

Misschien heb je salmonella? heb ik ook gehad .. daar krijg je ook extreme diarree van...

En overgeven en koorts. Alledrie tegelijk dan nog is.

---------- Post toegevoegd Sat 29 Oct 2011 om 22:36 ----------

Trouwens het is niet omdat je in begin tegen je sups kan dat t blijft. Zou eerst met alles stoppen en gewoon eten. En dan indien nodig naar een dokter.
 
contacteer de member "muscleworship28" die komt je elke ochtend gratis en voor niets lekker schoonlikken. :lick:
 
Elke 5 minuten één slokje KOUDE cola drinken en het is na een uurtje weg.

Cola is een super schoonmaakmiddel :D
 
zou maar gewoon even bij de huisarts langsgaan. Die weet het vast beter dan wij...
 
Salmonella alleen uit eieren? Je kan salmonella via een heleboel andere manieren krijgen hoor >.>
 
Back
Naar boven