XXL Nutrition

The Elder Scrolls V - Skyrim

Bezoekers in dit topic

Heb er zin aan :D
 
Gewoon ps3 versie kopen, misschien net iets minder beeld, maar wel groot, en dat is bij zo'n game wel belangrijk vind ik.

Wut?...

We weten nu onderhand wel dat je een k*tpc hebt en het moet kopen voor de ps3, maar je moet niet als een halve fanboy gedragen en mensen telkens proberen te overtuigen om de consoleversie te kopen.

We zijn niet dom hoor, iedereen kan zelf wel de afweging maken welke versie ze gaan halen. Pc versies zijn standaard de beste met de vele mods, controls, beste en grootste beeld (ja, heb achter mijn 30inch monitor een 1080p 42 inch hdtv hangen voor dit soort spellen) gecombineerd met geluid uit mijn HD650 met little dot mk7 versterker.

Console met 30 fps, mindere graphics, lage resolutie en framedrops als er wat op het scherm gebeurd, daar ga je echt scheel van kijken als je hoge fps gewend bent.


Nogmaals, mensen kunnen heus wel zelf bepalen welke versie ze het best kunnen halen, de een pcversie de ander weer de consoleversie, who cares, dat constante gespam de hele tijd hoeft niet.
 
Rustig Sjonnie :roflol:

Daarnaast, op een kleiner beeld is alles mooier. Logisch dat je met een goeie pc wel iets betere graphics hebt, maar als dat de enige voordelen zijn tegenover languit op de bank op een groot scherm met je controller in je handen, dan kies ik liever toch voor dat.

Maar zo heeft iedereen zijn eigen keuzes voor bepaalde dingen :)
 
Laatst bewerkt:
Haha console fags enjoy your duizend uur lockpicking. Ik hou niet van cheaten maar ik doe altijd vrij snel console-unlock. Hoop dat ze in skyrim niet van je verwachten dat je daar zin in hebt.
 
Lockpicken viel op de console reuze mee hoor. :)

Maar na verschillende previews gezien te hebben ga ik ook voor de PC versie, uitkijkend naar mods e.d.
 
Rustig Sjonnie :roflol:

Daarnaast, op een kleiner beeld is alles mooier. Logisch dat je met een goeie pc wel iets betere graphics hebt, maar als dat de enige voordelen zijn tegenover languit op de bank op een groot scherm met je controller in je handen, dan kies ik liever toch voor dat.

Maar zo heeft iedereen zijn eigen keuzes voor bepaalde dingen :)

Je doet alsof iedereen languit op de bank wilt liggen met een controller en een hdtv die 3meter van je vandaan staat.

Het is geen voordeel, maar een voorkeur. Voordelen zijn mods, kortere laadtijden (oblivion instant op pc, console elke keer 6s laden of langer als je ff een huisje binnengaat) betere graphics etc.
 
Laatst bewerkt:
F5 op PC ook ftw :D
 
Rustig Sjonnie :roflol:

Daarnaast, op een kleiner beeld is alles mooier. Logisch dat je met een goeie pc wel iets betere graphics hebt, maar als dat de enige voordelen zijn tegenover languit op de bank op een groot scherm met je controller in je handen, dan kies ik liever toch voor dat.

Maar zo heeft iedereen zijn eigen keuzes voor bepaalde dingen :)

Ik heb niet veel verstand van pc gaming, maar je kan toch gewoon je pc/controller aansluiten op een hdtv en vervolgens ook vanaf je bank gamen?

Pc ownt sowieso alles en iedereen. Alles begint daarmee.
**** mijn k*t xbox, nutteloos piece of shit.
Kan niet geloven dat ik gta5 daar straks ook weer op moet spelen. Fuarck.
 
Ik heb niet veel verstand van pc gaming, maar je kan toch gewoon je pc/controller aansluiten op een hdtv en vervolgens ook vanaf je bank gamen?

Pc ownt sowieso alles en iedereen. Alles begint daarmee.
**** mijn k*t xbox, nutteloos piece of shit.
Kan niet geloven dat ik gta5 daar straks ook weer op moet spelen. Fuarck.

Klopt, ik heb vroeger ook veel pc gegamed hoor. Maar volgend jaar komt er weer een nieuw spel uit, waarvoor je weer je pc moet upgraden, en zo blijf je bezig.
 
Klopt, ik heb vroeger ook veel pc gegamed hoor. Maar volgend jaar komt er weer een nieuw spel uit, waarvoor je weer je pc moet upgraden, en zo blijf je bezig.

Valt ook wel weer mee, heb mijn pc 4 jaar geleden gekocht en hoefde dit jaar alleen een tweedehands 460 GTX er in te zetten om in ieder geval een stuk betere graphics te hebben dan op een console. BF3 kan ik op high spelen, zal Skyrim dus ook wel op een acceptabele stand kunnen zetten zodat je nog zoveel mogelijk eye-candy hebt.
 
Valt ook wel weer mee, heb mijn pc 4 jaar geleden gekocht en hoefde dit jaar alleen een tweedehands 460 GTX er in te zetten om in ieder geval een stuk betere graphics te hebben dan op een console. BF3 kan ik op high spelen, zal Skyrim dus ook wel op een acceptabele stand kunnen zetten zodat je nog zoveel mogelijk eye-candy hebt.

Hoeveel RAM geheugen heb je?
 
Heb ff Skyrim gepreorderd omdat het me vet spel lijkt en het wel iets weg heeft van de kant WoW (alleen dan singleplayer) Dit is me eerste EoS spel en zocht nog wat info wat het doel precies is?
Bij gamekings hoor ik dat je heel veel paden hebt die je kan volgen qua quests en ergens anders kan uitkomen. Maar is er een hoofdlijn ofzo en kun je het spel 'uitspelen' als je alle quests gedaan hebt.

Verder hoor ik dat je ook beroepen kunt leren. Kun je ook dat maxen door naar maximaal lvl te gaan en alle recepten enzo te vinden? (Ik probeer het te vergelijken met WoW :o)
 
Heb ff Skyrim gepreorderd omdat het me vet spel lijkt en het wel iets weg heeft van de kant WoW (alleen dan singleplayer) Dit is me eerste EoS spel en zocht nog wat info wat het doel precies is?
Bij gamekings hoor ik dat je heel veel paden hebt die je kan volgen qua quests en ergens anders kan uitkomen. Maar is er een hoofdlijn ofzo en kun je het spel 'uitspelen' als je alle quests gedaan hebt.

Verder hoor ik dat je ook beroepen kunt leren. Kun je ook dat maxen door naar maximaal lvl te gaan en alle recepten enzo te vinden? (Ik probeer het te vergelijken met WoW :o)

Lol, je moet het niet met WoW vergelijken, totaal andere RPG, Elder Scrolls is een verhaal apart.

Vergelijk het liever met Fallout, maar dan een soort van riddertijd.
 
Lol, je moet het niet met WoW vergelijken, totaal andere RPG, Elder Scrolls is een verhaal apart.

Vergelijk het liever met Fallout, maar dan een soort van riddertijd.

'Heb ik nog geen antwoord op mijn vraagjes :(
 
'Heb ik nog geen antwoord op mijn vraagjes :(

Ik denk dat je gewoon een main quest hebt, en tientallen sidequests.

Bij Fallout viel het altijd tegen dat wanneer je je puur op de main quest richtte, je het spel zo had uitgespeeld, dus sidequests waren alleen leuk voor de extra'tjes of voor de trofeeën (PS3).

Ik hoop dat met dit spel de sidequests vooral nodig zijn om je voor te bereiden, en je poppetje sterker te maken op wat er gaat komen in bepaalde stukken van de mainquest, omdat je daar niet sterk genoeg voor bent. Zoiets.

Of natuurlijk om ultrasterke items te krijgen :D
 
Gelukkig hebben ze dat level-systeem wel aangepast, wat ook al bij Fallout het geval was.

In Elder Scrolls IV heb ik pas bij m'n 3de keer opnieuw spelen de mainquest gevolgd - zal bij Skyrim ook wel het geval zijn. Sidequests ftw en The Dark Brotherhood zit er ook weer bij. :)
 
Wat kun je nu met guilds enzo dan? Las een paar dingen als Dark Brotherhood, Thieves huppelepup, nog wat.
 
Wat kun je nu met guilds enzo dan? Las een paar dingen als Dark Brotherhood, Thieves huppelepup, nog wat.
Kan je joinen en dan ook quests van krijgen, eventueel nog bepaalde skills en watnot.
 
Back
Naar boven