Fitness Seller

AAS+ geloofsovertuiging (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit gaat toch nergens meer over?
Doe lekker wat je wil doen.
En als je iets over het geloof wil weten ga je maar naar de kerk of moskee of what ever je in gelooft.
Op dit forum zijn geen geleerde imams of priesters die je dit kunnen vertellen.
Doe zoek het lekker uit bij de juiste plek.
 
Hij negeert mijn post, de keiharde waarheid.

Conclusie:
1. Hij is een ****ing troll
2. Hij is een leugenaar en is niet zwaargelovig
3. Total retard

1-Ik zit niet 24 uur per dag achter internet
2-Ik reageer niet op alle reacties

Om terug te komen op je reactie: ik vind je reactie te dom voor woorden en dus ook niet discuseerbaar.
 
Waar maak je je druk om, doe het wel of niet klaar.
 
Mijne ook.:( Terwijl ik 'm nog zo graag iets wil vragen. Hoe zijn geloof bv denkt over het aspect klonen. Is dat moreel gezien acceptabel. En of tie niet bang is dat als hij de conclusie trekt dat aas verenigbaar is met zijn geloofsovertuiging hij dan niet kaal word van aas....

Klonen zeg je? Ik ben daar op tegen als je met klonen bedoelt; mensen kopieren.
Maar bijvoorbeeld organen klonen zodat er meerdere organen beschikbaar komen voor mensen die het nodig hebben, en waardoor je levens kunt redden ben ik natuurlijk absoluut voor.
Je kunt het dan zien als volgt: God heeft de mensen intelligentie gegeven en de vrije wil, om dingen te kunnen doen, goed of slecht. Aan de mensen de vrije wil om te beslissen wat hij/zij er mee doet.

Je tweede vraag snap ik eerlijk gezegd niet helemaal?
 
Als je zo erg gelooft dan weet je ook wel dat de die hard refo hun eigen kind nog niet eens laat inenten tegen polio, dus laat staan dat je aas gaat inspuiten voor cosmetisch gewin. Tenzij je katholiek bent dan doe je even een biechtje en dan is het klaar en kan je daarna naar hartelust de spuit vullen en injecteren.

Dit is waanzin en kan ook niet de bedoeling zijn.
Denk niet dat een biechtje dit euveltje oplost :)

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 15:30 ----------

Dit gaat toch nergens meer over?
Doe lekker wat je wil doen.
En als je iets over het geloof wil weten ga je maar naar de kerk of moskee of what ever je in gelooft.
Op dit forum zijn geen geleerde imams of priesters die je dit kunnen vertellen.
Doe zoek het lekker uit bij de juiste plek.

Weet ik wel, maar ik wil juist weten jullie gedachten hierover en dus niet van een schriftgeleerde.
Jij bent toch een moslim? hoe denk jij hierover?
 
Vriend er is niks als je doodgaat, je rot weg. Sorry om je fantasie te bederven maar de bijbel is een uit de hand gelopen sprookje.

Jammer dat je zo denkt. Geloof kan je helpen en redden...

Als god geneest waarom gaan er nog mensen dood?

God geneest geestelijk, lichamelijk gaan we helaas allemaal dood. daarna zullen we samen met God en Jezus in het hemelse paradijs zijn waar de dood ons nooit meer kan raken.

Als god iedereen vergeeft, waarom bestaat er een hell?

God vergeeft niet zomaar. Als je echt berouw toont in je hart, ziet God dat en geeft hij je vergiffenis. Berouw tonen is ook een groei proces geestelijk.
Hel kun je zien als een plek van eenzaamheid, zonder Gods liefde. Je kunt door proberen te groeien in je geloof (en dus daden!!!) dichter bij God komen en dus verder weg van de "hel"


Waarom moet je van iedereen houden, behalve homo's?

Je moet van alles houden wat leeft, want alles is gemaakt door God. Een Homo is ook een mens net zoals jij.
Dat hij volgend de bijbel verkeerd handelt wil nog niet zeggen dat je niet van hem kunt houden.

Een pratende en smiechterige slang? sinds wanneer beschikken slangen over die mogelijkheden.

Slang is een metafoor. Je moet verder denken dan iets letterlijk overnemen.

SCIENCE FICTION MAN, geloof niet alles wat je leest.
Is een kwestie van geloven. Ik zeg niet dat de bijbel alles omvattend is, maar er zit een grote kern van waarheid in waar heel veel mensen geholpen mee zouden zijn. Maar daar komt het nu juist op neer: GELOVEN.


Zie mijn bovenstaande reacties:
 
Jij bent er op voorbereid als iemand ooit in een benarde situatie terecht komt waarbij spierkracht zijn leven kan redden. Jij kan je spierkracht gebruiken om andere mensen te helpen, om een sterk persoon te zijn in letterlijk en figuurlijk opzicht. Meer spiermassa is een gezonder lichaam (extremen even niet hierin meegenomen). Zo lang je intenties goed zijn zal God dat zien makker.

Ik ben overigens zelf niet gelovig, maar ik ken er wel enkele zoals jij. Als je er baat bij hebt kan ik een zwaar gelovige trainingsmaat van me wel eens zijn mening vragen.
 
bron?

heb je niet, want het is nooit bewezen, en zal ook nooit te bewijzen zijn voorlopig denk ik.

gtfo dus en laat een ieder lekker in zijn waarde en geloven wat hij of zij wil.:)

Beste maat van mij is 3minuten klynisch dood geweest : hart stilstand, die heeft mij anders wel duidelijk verteld dat er gewoon nix is finito, geen lange tunnel met een mooi fel licht of donkere put met rode vlamme :D

Ik ben zeker niet anti geloof ofzo iedereen mag geloven wat hij of zij wil als dat een drijfveer is in moeilijke tijden, en als dat je leven beter maakt why not maar dood = dood, finito onder de grond en je rot gewoon weg.

Dus on topic ik zou je niet te druk maken over wat er gaat gebeuren eens je sterft maak je maar druk over hoe gezond of ongezond je het nu doet met kuren, alcohol,... enz. ;) succes!
 
Beste maat van mij is 3minuten klynisch dood geweest : hart stilstand, die heeft mij anders wel duidelijk verteld dat er gewoon nix is finito, geen lange tunnel met een mooi fel licht of donkere put met rode vlamme :D

Ik ben zeker niet anti geloof ofzo iedereen mag geloven wat hij of zij wil als dat een drijfveer is in moeilijke tijden, en als dat je leven beter maakt why not maar dood = dood, finito onder de grond en je rot gewoon weg.

Dus on topic ik zou je niet te druk maken over wat er gaat gebeuren eens je sterft maak je maar druk over hoe gezond of ongezond je het nu doet met kuren, alcohol,... enz. ;) succes!


:mad:
 
1-Ik zit niet 24 uur per dag achter internet
2-Ik reageer niet op alle reacties

Om terug te komen op je reactie: ik vind je reactie te dom voor woorden en dus ook niet discuseerbaar.

Jezus, wat ben jij blind zeg. Je bent zwaargelovig zeg je, nou ga dan maar even langs een priester om even je geloofsovertuiging op een rijtje te zetten.

Iedereen die in Jezus gelooft gaat naar de hemel, en de rest brand in de ****ing hel, niet 100 jaar, niet 1000 jaar, niet 1 miljoen jaar, niet 1 triljard tot de macht googleplex, nee langer zelfs, een ****ing eeuwigheid. :roflol:

Al die morele lessen in de Bijbel is heel leuk, maar is geen voorwaarde om in de hemel te komen, vraag dat maar aan je plaatselijke priester voor bevestiging, maar daar ben je vast te chickenshit voor.

Dus jij geboren in het oerwoud waar ze zaka pulu als Oppergod hebben, dan heb je pech, want volgens Jezus ga je ****ing keihard branden in de hel, foreva!

Leuke God geloof jij in zeg.

Als je zoiets fundamenteels niet eens weet over je geloof waar the **** ben je dan mee bezig man...


U mad i mad bro?
 
Een uurtje terug vroeg ik het aan God en hij zei dat het gewoon mag!
 
Beste maat van mij is 3minuten klynisch dood geweest : hart stilstand, die heeft mij anders wel duidelijk verteld dat er gewoon nix is finito, geen lange tunnel met een mooi fel licht of donkere put met rode vlamme :D

Ik ben zeker niet anti geloof ofzo iedereen mag geloven wat hij of zij wil als dat een drijfveer is in moeilijke tijden, en als dat je leven beter maakt why not maar dood = dood, finito onder de grond en je rot gewoon weg.

Dus on topic ik zou je niet te druk maken over wat er gaat gebeuren eens je sterft maak je maar druk over hoe gezond of ongezond je het nu doet met kuren, alcohol,... enz. ;) succes!

Pff dus ook geen 72 maagden voor mij zeker.. :D
 
In feite verbeter je iets wat god je gegeven heeft. Als ik hem was zou ik trots op je zijn :)
 
Jij bent er op voorbereid als iemand ooit in een benarde situatie terecht komt waarbij spierkracht zijn leven kan redden. Jij kan je spierkracht gebruiken om andere mensen te helpen, om een sterk persoon te zijn in letterlijk en figuurlijk opzicht. Meer spiermassa is een gezonder lichaam (extremen even niet hierin meegenomen). Zo lang je intenties goed zijn zal God dat zien makker.
Intenties zijn echter niet spierkracht om mensen te helpen, maar uit ijdelheid.

Laatste is in de meeste geloven toch een zonde?
 
Intenties zijn echter niet spierkracht om mensen te helpen, maar uit ijdelheid.

Laatste is in de meeste geloven toch een zonde?

spijker op de kop. Je gebruikt AAS om er ZELF beter van te worden dus uit ijdelheid, dat is naar mijn weten een zonde maar goed god vergeeft alles en iedereen according the bible dus ik zou me er niet al te druk om maken.

Welk geloof volg jij overigens TS? Even uit nieuwsgierigheid en hoe ben je hier zo bij gekomen? Vind het altijd wel intrigerend wat een mens beweegt om "te geloven" in de bijbel en dan bij uitstek de christelijke tak, wiens bijbel echt het slechtst vertaalde boek aller tijden is klopt van geen kanten als je de oudste bijbel op aarde er op naslaat.

---------- Post toegevoegd Mon 31 Oct 2011 om 10:55 ----------

In feite verbeter je iets wat god je gegeven heeft. Als ik hem was zou ik trots op je zijn :)

lol :D :D :D
 
Intenties zijn echter niet spierkracht om mensen te helpen, maar uit ijdelheid.

Laatste is in de meeste geloven toch een zonde?

Je zou best gelijk kunnen hebben, zoals ik al zei, ik ben geen gelovige. Ijdelheid of bouwen aan een sterk lichaam zonder verder iemand anders te schaden(en eventueel alleen goed te kunnen doen), waar ligt de grens?

Ik zou me met die intenties in ieder geval niet schuldig voelen tegenover God
 
ik denk zolang je er andere niet mee benadeeld of er verdriet mee doet is er niks aan de hand.
 
ik denk zolang je er andere niet mee benadeeld of er verdriet mee doet is er niks aan de hand.

Dat zou voor ieder mens gelovig of niet het uitgangspunt moeten zjin.... heeft niet echt iets met geloof te maken imo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven