XXL Nutrition

Log Machete (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik doe meestal 8 weken zelfde rep range, ga nog steeds vooruit.
3x3 of 5x5 is ook een andere rep range, je kan binnen in lage ranges prima variëren. Zodat je ook variatie creëert.

8 weken is best lang, meestal doe ik dat 4 weken. (alleen deze week even uitzondering)
Ik zal eens kijken, is heel wat anders 3x3 of 5x5 zeg. Bedankt man!
 
8 weken is best lang, meestal doe ik dat 4 weken. (alleen deze week even uitzondering)
Ik zal eens kijken, is heel wat anders 3x3 of 5x5 zeg. Bedankt man!

Je moet doen wat je fijn vind. Maar 3x5 en 3x3 is mij heel erg bevallen op de deadlift, ook squat en bench gaan daar hard genoeg op.

Ik pak meestal dan 1rm van die tijd die -40 a 50kg. Stel ik kan 180kg dan begin ik op 135kg 3x5 en als ik dat 8 weken volhoud 175kg. Niet slecht.
 
Zeker nice, op deadlift zou het wel kunnen.
Alleen bij squat en voornamelijk bench durf ik niet 3x3 te doen, omdat ik dan te licht bij failure aan zit. (ik train altijd alleen)
Maar 3x5 zie ik wel zitten. Jij deed toch ook 5x5 curls? En dat hetzelfde gewicht elke set?
 
Lekker man, sterke rows ook. Altijd lekker als je een beetje twijffelachtig een grotere stap pakt en hij dan nog gewoon even 10 keer lukt:).
 
Zeker nice, op deadlift zou het wel kunnen.
Alleen bij squat en voornamelijk bench durf ik niet 3x3 te doen, omdat ik dan te licht bij failure aan zit. (ik train altijd alleen)
Maar 3x5 zie ik wel zitten. Jij deed toch ook 5x5 curls? En dat hetzelfde gewicht elke set?

Geen squatrack waarin je de bar kan laten vallen? Bench is inderdaad wel k*t, ik train nooit alleen.

Ik doe wel 5 reps op de curls, geen 5x5 en ook niet hetzelfde gewicht. Moet zeggen dat het wel werkt. Zal wel keer progressief verhogen ermee, kijken of het wat doet.
 
Lekker man, sterke rows ook. Altijd lekker als je een beetje twijffelachtig een grotere stap pakt en hij dan nog gewoon even 10 keer lukt:).

Thx Jaap! Ik was ook verrast, vond zelfs de 30kg zwaarder aanvoelen dan die van 34kg :rolleyes:

Geen squatrack waarin je de bar kan laten vallen? Bench is inderdaad wel k*t, ik train nooit alleen.

Ik doe wel 5 reps op de curls, geen 5x5 en ook niet hetzelfde gewicht. Moet zeggen dat het wel werkt. Zal wel keer progressief verhogen ermee, kijken of het wat doet.

Bij squat wel, maar ik vind die safety racks niet zo gezond uit zien hehe.
Alleen trainen vind ik wel chill, alleen dat spotten mis ik dan wel.
Meestal vraag ik gewoon aan lui in de gym, maar sommige kunnen echt NIET spotten :roflol:
Vaak genoeg gehad dat dumbbells bijna op mijn gezicht vielen kon het niet ontwijken scheelde een cm..

Ik herinner me dat je keer in een topic van mij, aanraadde om 5x5 curls te doen én dat je daar zelf lekker op ging vandaar.


Hehe doe me best! Thx man
 
Yoow harde deadlift op einde bro!
Zie dat je ook een PR hebt gezet uit nood omdat de goede DB ontbrak :P Moeten ze vaker doen DB's niet opruimen en dat ze dan zoek raken :roflol: Of heeft je gym nooit die van 32 kg gehad?
Lekkere skulls en pushdowns ook.

Welke oefeningen doe je voor betere grip?
 
12x130......


Weer iemand die ibo er uit deadlift :D

Mierenneuker:D

Goede training Machete.
Heb trouwens laatst de film nog gezien...wel lachen.
 
Yoow harde deadlift op einde bro!
Zie dat je ook een PR hebt gezet uit nood omdat de goede DB ontbrak :P Moeten ze vaker doen DB's niet opruimen en dat ze dan zoek raken :roflol: Of heeft je gym nooit die van 32 kg gehad?
Lekkere skulls en pushdowns ook.

Welke oefeningen doe je voor betere grip?

Thx man! Haha, was best nice inderdaad. Ja, maar voor hetzelfde geldt deed ik < 6 reps dat is te weinig vind ik.
Maar blijkbaar gaan de dumbbells vanaf 30kg met 4kg omhoog, dus wordt nog wat met dumbbell bench press :roflol:

EDIT, vergeten je vraag te beantwoorden sorry,
ik heb dit gevonden op internet:
http://www.davedraper.com/grip-work.html
http://stronglifts.com/7-ways-increase-deadlift-grip-strength/
http://www.t-nation.com/free_online...ng_performance/grip_training_for_the_deadlift

Dus static holds, misschien magnesium, andere grip (hook/overhand), dumbbells goed knijpen bij elke oefening, reverse curls, farmers carry etc
Staat allemaal in de link!

Mierenneuker:D

Goede training Machete.
Heb trouwens laatst de film nog gezien...wel lachen.

Bedankt Ibo! Goeie film inderdaad, machete=baas hehe :D
 
Laatst bewerkt:
Bij squat wel, maar ik vind die safety racks niet zo gezond uit zien hehe.
Alleen trainen vind ik wel chill, alleen dat spotten mis ik dan wel.
Meestal vraag ik gewoon aan lui in de gym, maar sommige kunnen echt NIET spotten :roflol:
Vaak genoeg gehad dat dumbbells bijna op mijn gezicht vielen kon het niet ontwijken scheelde een cm..

Ik herinner me dat je keer in een topic van mij, aanraadde om 5x5 curls te doen én dat je daar zelf lekker op ging vandaar.

Ik heb 3x5 aangeraden, 5x5 heb ik zelf nog nooit gedaan. Dat is hem denk ik.
 
Borst en Biceps

Incline DB press
12x24
12x26
8x28

Flat DB Press
12x26
7x28
8x28

Cable crossover
12x25
12x25

Kreeg last van schouder gestopt, maar borst was niet echt leeg dus nog 2 sets benchen.

Benchpress
12x50
7x60

Ez-bar curl (ex.bar)
12x20
12x30 - laatste 2 reps gecheat.
5x34

Seated DB curl
12x14
12x16
12x18

Concentration curl
12x10
12x12
12x14

Opmerkingen
Vermoeid, misselijk, lichte koorts en verkoudheid --> griep.
Dus lekker uitzieken de rest van de dag!
 
Wie wordt er nu ziek als het 20 graden is buiten.. :D

Beterschap bro (no homo)
 
Die dumbbell presses zijn niet verkeerd brah!

Beterschap!
 
nice training ondanks je gesteldheid (beterschap)
 
Machete wat is dit nou? Schijnt de zon en wordt jij ziek, Beetje jammer :rolleyes: :p

Toch een sterke training!:) Als ik eerst incl db doe en daarna flat dan fail ik hard. Kweet niet waarom gheghe lukt gewoon niet.
 
Beterschap bro!
Netjes dat je toch ging trainen, thats the spirit
 
Binnenkort die 30kg aanzitten, mooi doel voor dit jaar lijkt me 4x 8x30kg ofzo
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven