XXL Nutrition

Wat is de beste manier om een glazen vial te openen?

Bezoekers in dit topic

Reinn

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 mei 2009
Berichten
1.661
Waardering
151
Lengte
1m79
Massa
105kg
Vetpercentage
20%
Hoi,

Wat is de beste manier om een glazen vial te openen? Ik heb van die kleine glazen 1 ml ampullen en moet er twee per inject open maken, om op 500mg test uit te komen. Ik breek ze nu bij de nek open, en zuig dan de test met de spuit op, maar volgens mij is dit niet de beste manier.

Heb de inject zondag ochtend gezet, en nergens last van, dus zal wel ok zijn gegaan. Maar hoe kan ik dit a.s. zondag het beste aanpakken?

Alvast bedankt.
 
Snij met een vijltje/glaszaagje rond de ring van de Ampul en rol het in een stukje keuken rol.

hou de onderkant in je linkerhand en druk met je rechter duim snel op het boven deel, zo heb je een mooie breuk en weinig kans op scherven.
 
Oke, en dan gewoon weer test opzuigen met de spuit? Vindt de 10ml vials waar je met een naald in kan prikken toch handiger in gebruik!

---------- Post toegevoegd Mon 31 Oct 2011 om 20:31 ----------

Wordt mij een Ampul opener aangeraden, ga deze morgen kopen. Topic kan dicht.
 
Anders met een dop van een pen.
 
Dop van een pen over de vial ter hoogte van de rand en dan eraf knikken.

Dank!

Voordeel is wel dat je bij deze vials geen twee naalden nodig hebt.
 
Euh bij andere vials ook niet???
 
Ik had begrepen van wel omdat je dan door rubber heenprikt en de naald minder scherp wordt.
 
Zijn jullie niet bang dat er een klein stukje glas splinter in de vial terechtkomt?
 
Zijn jullie niet bang dat er een klein stukje glas splinter in de vial terechtkomt?

Jewel, één van mijn vials was gebroken, zat ook glas in de test, dus die heb ik maar weggegooid. De tweede keer lukte het wel.

---------- Post toegevoegd Mon 31 Oct 2011 om 22:40 ----------

Zal wel over nagedacht zijn denk ik door slimmere mensen dan ons;)

Ik heb op M4B gelezen dat de inkeping van de vial aan de kant van de tekst zit, dus de breekrand zou opzich al voldoende moeten zijn om het ampul open te krijgen. En ik ga het is proberen met een ampul opener. Even een paar extra vials bijkopen hehe
 
Jewel, één van mijn vials was gebroken, zat ook glas in de test, dus die heb ik maar weggegooid. De tweede keer lukte het wel.

---------- Post toegevoegd Mon 31 Oct 2011 om 22:40 ----------



Ik heb op M4B gelezen dat de inkeping van de vial aan de kant van de tekst zit, dus de breekrand zou opzich al voldoende moeten zijn om het ampul open te krijgen. En ik ga het is proberen met een ampul opener. Even een paar extra vials bijkopen hehe

Zo weer iets bijgeleerd wist ik niet eens dat heb je natuurlijk als je alleen maar ug gebruikt met 10 ml vials
 
Zo weer iets bijgeleerd wist ik niet eens dat heb je natuurlijk als je alleen maar ug gebruikt met 10 ml vials

Ja, precies. Ik ben blij met de goede info, want dit is mijn eerste test kuur, en ik weet van alles nog maar de basis.
 
Zijn jullie niet bang dat er een klein stukje glas splinter in de vial terechtkomt?

ja klopt maar denk je dat zn splinter word meegezogen door de naald?

lijkt mij vrij sterk , maar dat zegt niks . het zou indd goed kunnen .
dat moet je niet hebben nee
 
als je glas zou kunnen opzuigen wat mij al heeel sterk lijkt, gaat je naald toch blokkeren en kan je onmogelijk nog olie optrekken en laat staan daarna nog inspuiten :D
 
Er kunnen altijd erg kleine splinters inkomen die kleiner zijn dan de opening van de naald.
 
de enige keer dat mijn ampullen versplinteren was bij neppers, bij echte HG nog nooit een ampul gesloopt vreemd verhaal dit.

of zijn jullie gewoon zo lomp aangelegd ??? :D:D:D
 
Ik had begrepen van wel omdat je dan door rubber heenprikt en de naald minder scherp wordt.
da's voor de pussy's. denk je dat ik al ooit een tweede naald op mijn spuit heb gezet omdat die eerste naald wat botter zou zijn door het rubber.

---------- Post toegevoegd Tue 1 Nov 2011 om 12:44 ----------

Oke, en dan gewoon weer test opzuigen met de spuit? Vindt de 10ml vials waar je met een naald in kan prikken toch handiger in gebruik!

---------- Post toegevoegd Mon 31 Oct 2011 om 20:31 ----------

Wordt mij een Ampul opener aangeraden, ga deze morgen kopen. Topic kan dicht.
wat is er nu verkeerd aan een ampul openbreken met je hand. gaat toch vlot. ik heb het nooit anders gedaan. niet met HG, niet met vit B.
 
Ok. Ik ben het nog aan het uitproberen dirk, was m'n eerste inject dus ik vindt het wel goed.
 
Back
Naar boven