XXL Nutrition

Hoe een pro cycle anno 2011 uitziet

Bezoekers in dit topic

lol ik geloof er werkelijk geen reet van, pm mij maar eens wat nederlandse namen door ;)

Geen rare hoeveelheden hoor ;-) Ken persoonlijk ook een aantal die wel eens 10ml per week zette en de nodige erbij, en die doen niet eens wedstrijden!
 
Geen rare hoeveelheden hoor ;-) Ken persoonlijk ook een aantal die wel eens 10ml per week zette en de nodige erbij, en die doen niet eens wedstrijden!

10ml per week.. looooooooooool
 
Collega van mij kent ook iemand die zet 7ml per week aan test :roflol:
 
Ik ken ook een kerel die minstens 1 vial per week aan test en deca alleen wegspuit. Hij is ook niet de meest snuggere op gebied van bodybuilding. Hij eet gewoon veel, hij spuit veel en hij trained keihard. Maar goed hij heeft wel weer geluk dat die ook echt een monster is, fkng sterk en belachelijk veel massa. Maar die kerel is echt heilig van onvertuigd dat hoe meer je zet hoe groter je wordt. Hij beweerd zelfs dat die nog meer zou zetten als die de geld voor had :roflol: Ziek vent.

Ik kwam toevallig een keer de kerel tegen die voor hem spullen koopt met een handtas vol vials. Echt waar had je makkelijk 1 jaar continue mee kunnen kuren. Dus ik zeg zo wtf ben je hiermee van plan? Zegt die ja moet ik weer naar die kerel brengen, zijn maand voorraad is weer op :roflol:
 
Ik zal nog wat meer zoeken;)

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 11:48 ----------

lee priest : So what are you taking for contest preperation? Clenbuterol, Stanozolol every second day and Nolvadex. And that's it. It is the same thing I used back in 1997, and you can verify that with Flex Wheeler. Flex at that time was asking me how did I get in shape and I told him that this is all that I used, and it worked. I have got ready for other shows with other things, I've used growth before, but when I used it, I didn't notice a big difference. I think it is a waste of time, as I am not better when I used it as to when I didn't use it. Like I said, you can use drugs, and get prescription steroids, and use too many, and one is going to contradict another. It's better to just do the basics. I remember Cathy came to the bathroom one day, and I showed her what I was using, and she said 'I know women that use more than you do'.

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 11:49 ----------

You don't use any Deca? I sometimes use some of that in the off season. When I am going to try something for six weeks, I may use that, mainly for my joints. If I am training really heavy, my joints gets sore. But in the offseason, sometimes like six or seven months, I don't even touch anything. I don't rely on them, and never have relied on them. Ok, it might give me a boost around contest time to help keep some muscle mass on and burn fat, but I take very little. Currently, just those three. But I am doing cardio two hours a day, I am training twice a day, I getting lots of protein, what else do I need. And I don't have the mentality like others that if I am not on drugs, I can't go heavy, I can't push myself, I can't train. I've never been that may. I feel much better when I am off them, I hate frickin needles, so I don't need to take it as little as possible. If they wanted to start drug testing fully, I couldn't care less. I could do it without them. I've got that Underground Steroid handbook.

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 11:49 ----------

I look at pictures in the back of the fakes and the real ones. Quite a few people will come up to me and ask me 'Hey Lee, what do you think of this drug'. And I tell them that I never heard of it. And they say 'Oh come on, yes you have, you're a professional bodybuilder'. These different drugs just do not interest me.

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 11:50 ----------

I don't use test either. Why should I like it? I've always had a high level of testosterone, and it suppressed my natural level so I got weaker, so I never used. But people say to me 'Everybody uses test.' No, I don't like it, are you telling me what I like and what I use now? Everybody is an expert here. Sometimes I go just to read the bulletin boards to see what I am doing lately, as people know more about me than I know.
 
nog 1 ,van craig titusI'm just typing what I read straight from Craig's notebook, I'm sure he didn't want just anyone to read it but here goes-750 mgs of testosteronecypionate per week all the way up to 3 weeks out750 mgs of enanthate per week up to 3 weeks out100 mgs of prop EOD and switched to 100 mgs of suspension ED for the last 6 weeks50 mgs of decaED (I don't understand this one)1.5 cc's of Parabolin EOD50 mgs of finaplex (DMSO) ED100 mgs of eq ED8 Andriol ED8 Clenbuterol 2 days on 2 off3 cc's of winstrol EVERYDAY(not a misprint)40 mgs of Nolvadex ED4 IU's of Humatrope 5 days on 2 off, he only went up to 6 a day(his gut looked much better when he got his pro card versus now, it's mainly b/c of the gh)Humulin N and R(long and short acting)-very serious , you have to time your eating or you're in BIG trouble-I talked to Craig a couple weeks ago and he now mixes R with Humalog b/c the Humalog by itself makes him sickI don't recall the amount but he used quite a bit of cytadren3-6 Cytomel ED40 mgs of halote

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 11:58 ----------

1 amp of Masteron EOD
 
Wat een crap lult die lee zeg, als dit echt van hem afkomstig is
 
Lol @ lee priest, in dat eene filmpje waar het gras aan het maaien is lijktie we'll zwanger.
Die gut heeftie zeker van de winstrol :lol:
 
Persoonlijke ervaring.
Ideale dosering ligt tussen de 600 en de 1000mg /week. (total)
Alles wat meer is heeft (bij mij althans) geen enkele meerwaarde.
 
bij mij is het zo dat als ik boven de 1500 mg (spreek over test) ik minimaal massa win maar vooral superdroog word, hoeveel ik ook eet. Heeft nog iemand dat?
 
Zou niet weten waarom, er is wel een thermisch effect, maar niet meteen in de mate dat je onbeperkt kan eten zonder dikker te worden. Dat zal ook wel niet kloppen, tenzij je aan een zeldzame stofwisselingsziekte lijdt.
 
denk dat het gerelateerd is aan t vetverbrandende effect van testosteron, maar hoe groot effect dat is..
er zijn een aantal die beweren dat ze idd droger worden op die doseringen.
 
Laatst bewerkt:
Zou niet weten waarom, er is wel een thermisch effect, maar niet meteen in de mate dat je onbeperkt kan eten zonder dikker te worden. Dat zal ook wel niet kloppen, tenzij je aan een zeldzame stofwisselingsziekte lijdt.

Neen ik heb geen ziekte hoor, en hoe het komt weet ik ook niet maar voor mij zijn hoge doseringen niet meteen een voorwaarde om veel massa te winnen. Ik heb al doseringen genomen van 2,5 gr test per week en ik kwam alleen maar veel scherper ondanks een dieet van 5000-5500 cal per dag. Ook met 2 gr per week gebeurde dit, weliswaar in iets mindere mate. Ondertussen heb ik dus geleerd dat een max dosis van 1 - 1,5 gram test ideaal is voor mij om massa te winnen.
Het is inderdaad heel vreemd, maar kom ik kan ook niet klagen want ik groei behoorlijk op deze doseringen en het kost mij ook minder dan die extreme doseringen, dus...
 
Neen ik heb geen ziekte hoor, en hoe het komt weet ik ook niet maar voor mij zijn hoge doseringen niet meteen een voorwaarde om veel massa te winnen. Ik heb al doseringen genomen van 2,5 gr test per week en ik kwam alleen maar veel scherper ondanks een dieet van 5000-5500 cal per dag. Ook met 2 gr per week gebeurde dit, weliswaar in iets mindere mate. Ondertussen heb ik dus geleerd dat een max dosis van 1 - 1,5 gram test ideaal is voor mij om massa te winnen.
Het is inderdaad heel vreemd, maar kom ik kan ook niet klagen want ik groei behoorlijk op deze doseringen en het kost mij ook minder dan die extreme doseringen, dus...

En je weegd 95 kilo ???
 
curtis ben jij dat op die foto? :D
 
Neen ik heb geen ziekte hoor, en hoe het komt weet ik ook niet maar voor mij zijn hoge doseringen niet meteen een voorwaarde om veel massa te winnen. Ik heb al doseringen genomen van 2,5 gr test per week en ik kwam alleen maar veel scherper ondanks een dieet van 5000-5500 cal per dag. Ook met 2 gr per week gebeurde dit, weliswaar in iets mindere mate. Ondertussen heb ik dus geleerd dat een max dosis van 1 - 1,5 gram test ideaal is voor mij om massa te winnen.
Het is inderdaad heel vreemd, maar kom ik kan ook niet klagen want ik groei behoorlijk op deze doseringen en het kost mij ook minder dan die extreme doseringen, dus...

Je hoort idd wel vaker dat vanaf 1,5 gram test e je juist scherper wordt. Mijn training raadde me zondag aan om bij mijn volgende kuur 1750mg (500 eod) als basis te pakken. Ben benieuwd...
 
curtis ben jij dat op die foto? :D

Nee was het maar waar:D dat is guy shaffer die freak uit zuid afrika

---------- Post toegevoegd Mon 31 Oct 2011 om 19:48 ----------

Je hoort idd wel vaker dat vanaf 1,5 gram test e je juist scherper wordt. Mijn training raadde me zondag aan om bij mijn volgende kuur 1750mg (500 eod) als basis te pakken. Ben benieuwd...

Haha dat is wel ziek jay
 
Ik hou het wel bij mijn 350mg test/week;)

---------- Post toegevoegd Mon 31 Oct 2011 om 20:05 ----------

neen ondertussen wel 105

Ja dat rechtvaardigt wel zulke doseringen haha:o
 
Ik hou het wel bij mijn 350mg test/week;)

---------- Post toegevoegd Mon 31 Oct 2011 om 20:05 ----------



Ja dat rechtvaardigt wel zulke doseringen haha:o

Bij 6% wel ;)
 
Back
Naar boven