Fitness Seller

7 miljard (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Super leuk:D even kijken:D

---------- Post toegevoegd Mon 31 Oct 2011 om 21:14 ----------

Leuke vraag hoe gaan we het voedsel op deze aarde in 2050 netjes verdelen.
welke voetafdruk heb jij en wil je in vermindering brengen om de armen in de wereld te kunnen helpen.

Hoeveel kipfileetjes zullen wij BB afstaan:D:D:D
 
limiet aan kinderen per gezin! go china style
 
Super leuk:D even kijken:D

---------- Post toegevoegd Mon 31 Oct 2011 om 21:14 ----------

Leuke vraag hoe gaan we het voedsel op deze aarde in 2050 netjes verdelen.
welke voetafdruk heb jij en wil je in vermindering brengen om de armen in de wereld te kunnen helpen.

Hoeveel kipfileetjes zullen wij BB afstaan:D:D:D
Volgens het rapport van de VN zijn momenteel 893 miljoen mensen 60 jaar of ouder. De verwachting is dat dit aantal halverwege deze eeuw zal verdrievoudigen.
Mensen worden volgens het onderzoek ouder. Waar in 1950 de gemiddelde leeftijdsverwachting nog 48 was, is dit inmiddels gestegen naar 68 jaar.
Over 40 jaar is ongeveer 30% van de wereldbevolking 60 jaar of ouder.. Er zijn nu al problemen met pensioenfondsen, dit systeem gaat het nooit 40 jaar volhouden.
 
Nee nu ga je te ver, DAAR WIL IK ZEKER NIET OVER NADENKEN:(:(:(
Dat betekent dat ik de helft van mijn salaris aan de kant moet zetten om een goed pensioen te hebben. Nee dat is niet tof.
 
vond het mooiste nog op de radio;

we hebben nu 7 miljard bewoners op de aarde.

Mooi detail is dat erbij gezegd wordt dat ze er misschien wel 350 miljoen naast kunnen zitten.

350 ****ing miljoen!!!! dat is niet ff 1 landje wat je 'vergeet' te tellen ofzo...
 
Jammer dat de sterrenkundige niet meer in de wereld draaid door komt:( Hij is echt leuk en hij vertelt super:D
 
haha over 5 seconden zijn er alweer 10 dood dus het maakt niet uit :trollface:
 
vond het mooiste nog op de radio;

we hebben nu 7 miljard bewoners op de aarde.

Mooi detail is dat erbij gezegd wordt dat ze er misschien wel 350 miljoen naast kunnen zitten.

350 ****ing miljoen!!!! dat is niet ff 1 landje wat je 'vergeet' te tellen ofzo...
In onderontwikkelde landen worden kinderen toch vaak niet gergistreerd dus kan zelfs dat we met 8 miljard leven :trollface:
 
hoe ziet een optimist de toekomst? ik kan er moeilijk omheen dat dit 1 groot fiasco wordt.
 
hoe ziet een optimist de toekomst? ik kan er moeilijk omheen dat dit 1 groot fiasco wordt.
Tegen dan zijn wij allang dood man :D
 
Die mensen in Afrika zijn toch dommer dan dom? Waarom kinderen op de wereld zetten die je geen toekomst kan geven?
 
Die mensen in Afrika zijn toch dommer dan dom? Waarom kinderen op de wereld zetten die je geen toekomst kan geven?

Weinig voorlichting over veilige coïtus etc... mensen zijn gewoon te retarded en ****ed up maar daar kunnen ze helaas ook niks aan doen. Afrika is allang een vergeten stronthoop. In Indië kunnen ze er ook wat van.
 
We zijn sinds vandaag officieel met 7 miljard op deze aardkloot, feestje :woot:

http://www.worldometers.info/world-population/

Best bizar vind ik op die website : je ziet het dodental per seconde stijgen en daarnaast doodleuk advertenties staan. Shockerend contrast.

Op die site zie je ook dat het niet gezond is hoeveel mensen geboren worden in vergelijking met hoeveel er sterven.
Maar die cijfers kunnen natuurlijk ook nooit erg precies zijn.
 
Die mensen in Afrika zijn toch dommer dan dom? Waarom kinderen op de wereld zetten die je geen toekomst kan geven?

Mensen die "slimmer" zijn denken van te voren wel na voordat ze eventueel kinderen zouden produceren.
 
Weinig voorlichting over veilige coïtus etc... mensen zijn gewoon te retarded en ****ed up maar daar kunnen ze helaas ook niks aan doen. Afrika is allang een vergeten stronthoop. In Indië kunnen ze er ook wat van.

zeg dat wel, ze maken de problemen alleen maar erger, meer oorlog, criminaliteit, meer voedselschaarste, meer armoede en ondertussen blijft Europa jaarlijks miljarden pompen in Afrika met amper resultaten.
 
Het komt gewoon omdat die religie's persee gezinnen met ziek veel kinderen willen.
 
Back
Naar boven