AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Guys, heeft iemand zich al aangemeld bij battlelog? (battlelog.battlefield.com)(ik speel op xbox btw)
Zou zowat de Facebook van BF3 moeten zijn, en lijkt me echt vet. Alleen geraak ik er niet binnen.
Het is onduidelijk waar je je moet registreren.
De "forgot password" link werkt ook niet echt.



"Controleer het Postvak IN

Er is een e-mail verzonden naar ********@hotmail.com. Volg de instructies in de e-mail om je wachtwoord te resetten."


Maar ik krijg helemaal niets..


Ik ga bananas op die shit.

video:
http://www.youtube.com/watch?v=nC7EHaJZtMQ&feature=player_embedded
 
Laatst bewerkt:
Bij mij werkt battlelog prima. Is erg vet om upcoming unlocks enzo te bekijken idd.
 
Ik ruil morgen 2 oude COD PS3 games in en daarmee haal ik BF3 eindelijk zelf :heart:
 
Bij mij werkt battlelog prima. Is erg vet om upcoming unlocks enzo te bekijken idd.

Op welke site heb je je geregistreerd?
Wat heb je nodig, gewoon een mailadres en een paswoordje uitvinden?

Ik denk dat ik me vroeger al eens moet aangemeld hebben bij EA Store of whateva maar weet niet meer met welk mailadres ofzo
 
Op welke site heb je je geregistreerd?
Wat heb je nodig, gewoon een mailadres en een paswoordje uitvinden?

Ik denk dat ik me vroeger al eens moet aangemeld hebben bij EA Store of whateva maar weet niet meer met welk mailadres ofzo

EA, Origin, battlelog, allemaal 1 pot nat als je t gekoppeld hebt.
 
EA, Origin, battlelog, allemaal 1 pot nat als je t gekoppeld hebt.

Aight thx, ik heb het. Ik had me blijkbaar met het emailadres van mn broer aangemeld vroeg.
K*t, maarja! Werkt wel nu :)
 
Ben rank 25 ondertussen, lvlen gaat super snel :D
Gisteren met een maat, gans de avond TDM liggen ownen, elk potje gewonnen en telkens waren we 1ste en 2de :p
 
Peanut, jij was echt lekker bezig vanuit die jets man op kharg island. Ik was LMGs met foregrip aan het uitproberen, ff wennen :p
 
Peanut, jij was echt lekker bezig vanuit die jets man op kharg island. Ik was LMGs met foregrip aan het uitproberen, ff wennen :p
Mijn specialiteit :D Wij samen in de chopper ging ook wel lekker.. Was mn eerste keer dat ik echt gebruik heb gemaakt van dat ding :roflol:
 
Hoe hebben jullie je beeldsscherm instelling PS3? alleen 720p aangevinkd? of alles
 
Mijn specialiteit :D Wij samen in de chopper ging ook wel lekker.. Was mn eerste keer dat ik echt gebruik heb gemaakt van dat ding :roflol:

Ja alleen wat een kneiterharde faal toen jij em lande en ik echt 3x werd gesloopt door zo´n verdwaalde gast nadat jij me revivede :o

Hoe hebben jullie je beeldsscherm instelling PS3? alleen 720p aangevinkd? of alles

Gewoon full hd.
 
Vanavond michiel! vanavond ff vlammen!!
 
EA Servers liggen plat bij mij.
Steeds de "failed to log in" fout :(
 
Aaaaah ik heb een meet met mn band :sad: Tot hoelaat ga je vanavond? Ben waarschijnlijk na 12en thuis. Nice avatar btw.
 
Vanaf 3 uur ook maar bfen.
Zat gister al bij iemand anders pinda.
 
Dam ik moet echt een headset fixen :D
 
ben net een gaming mouse gaan halen, zal mss wat makkelijker gaan dan mijn mini laptop draadloze muis met 2 knoppen :p
 
Lijkt me gaaf om op de pc een 32kill te doen.
Gewoon het hele team op een hoopje laten staan en dan C4 explosie erop.

Hopelijk morgen ook voor mij BF3, laatste onderdelen van pc installeren na een defect moederbord. Anders speelde ik ook vanaf de launch.. k*tzooi.
 
Back
Naar boven