Fitness Seller

Hoi (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rubenasher

Cool Novice
Lid geworden
17 apr 2011
Berichten
226
Waardering
2
Lengte
1m81
Massa
96kg
Vetpercentage
19%
Hey zou graag even willen weten of mijn arm een goeie vorm krijgt of dat er iets achterloopt.
Vroeg ik me gewoon af :P
Dit is koud en ontspannen.

Snapshot_20111101.JPG
 
hoi

Je zou je druk moeten maken om je benen niet om je armen

Groetjes
 
Achterloopt op wat? ik zie geen andere foto's dus ik kan het moeilijk vergelijken..
 
Wat is je doel?

Als je een beest wil worden dan moet je eerst maar eens gaan eten.
 
Schouder/Biceps/Triceps.
Zitten ze in verhouding tot elkaar goed? Dat bedoelde ik.
 
Hoe is je glutehamquad verhouding dan?
 
Hoe is je quadriceps kuit verhouding?
 
Train je ook je benen of zit je op voetbal
 
Om nog even serieus te reageren. Je moet je helemaal niet druk maken om verhoudingen.

Je weegt 65kg, eten, eten, eten + squatten/deadliften/bankdrukken. Als je 85kg weegt mag je, je druk maken om verhoudingen.

Nu zien we gewoon iemand die een arm heeft die even dik is als menig ander puber, iets waar we niks mee kunnen. Je kan de foto op hyves zetten, maar meer kan je ermee niet doen.
 
Laatst bewerkt:
Schouder/Biceps/Triceps.
Zitten ze in verhouding tot elkaar goed? Dat bedoelde ik.

Ik vind het heel mooi, perfectie imo.

---------- Post toegevoegd Tue 1 Nov 2011 om 22:11 ----------

Om nog even serieus te reageren. Je moet je geen ene **** druk maken om verhoudingen.

Je weegt 65kg, eten, eten, eten + squatten/deadliften/bankdrukken. Als je 85kg weegt mag je, je druk maken om verhoudingen.

Nu zien we gewoon iemand die een arm heeft die even dik is als menig ander puber, iets waar we geen reet mee kunnen. Je kan de foto op hyves zetten, maar meer kan je ermee niet doen.

Je kunt de foto ook een halve slag draaien, dan lijkt het alsof ie op zijn kant ligt.

Srs.
 
om nog even serieus te reageren. Je moet je geen ene **** druk maken om verhoudingen.

Je weegt 65kg, eten, eten, eten + squatten/deadliften/bankdrukken. Als je 85kg weegt mag je, je druk maken om verhoudingen.

Nu zien we gewoon iemand die een arm heeft die even dik is als menig ander puber, iets waar we geen reet mee kunnen. je kan de foto op hyves zetten, maar meer kan je ermee niet doen.


lol
 
Hier is btw een duidelijkere foto, heeft die aan mij doorgestuurd
igOCA.jpg
 
Tulp houd wel van een beetje meer.....

---------- Post toegevoegd Tue 1 Nov 2011 om 22:19 ----------

Hier is btw een duidelijkere foto, heeft die aan mij doorgestuurd

http://i.imgur.com/igOCA.jpg[/url][/QUOTE]

Heb je ook eentje die op zijn kant ligt?
 
Hahaha dennis
 
Na een tijd rondgekeken te hebben op dit forum had ik uiteraard niet veel volwassen reacties verwacht.
Maargoed ik wacht wel
 
Back
Naar boven