Fitness Seller

Dianabol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sannoo

Cool Novice
Lid geworden
19 aug 2011
Berichten
58
Waardering
0
Lengte
1m98
Massa
107kg
Vetpercentage
19%
Korte vraag;

Krijg je van Dianabol zéker haaruitval?
 
Korte antwoord;

Nee.

Kloon van Prometheus?
 
Korte antwoord;

Nee.

Kloon van Prometheus?

whahaha kudos voor de spoiler.

Het antwoord is nee, maar het kan wel. Als je er gevoelig voor bent (kaalheid in de famillie) dan is de kans groot dat deze zal verergeren.
 
Waarom die vraag?
 
Waarom die vraag?

Waarschijnlijk omdat hij hard op weg is n badmuts te worden...
En hij dboll wil gaan nemen maar bang is dat dit die laatste haren ook voor goed zal laten doen verdwijnen!!!
 
Als je al kaal wordt, zal het met AAS alleen maar sneller gaan.
 
Als kaalheid in je genen zit en je absoluut niet kaal wil worden kan je volgens mij beter nooit kuren, want na 1 keer kuren zullen wel niet je haren allemaal weg zijn maar het blijft niet bij 1 keer.
Geen idee of bv Finasteride daadwerkelijk goed genoeg werkt als je bijvoorbeeld 10+ kuurtjes doet (?)
 
Ik was aan het overwegen het in mn volgende kuur mee te pakken..
En kaalheid zit in de fam. Haha mn broer en pa zijn allebei flink kalend, ik heb gelukkig nog nergens last van en dat wil ik graag zo houden!

Thnx for the info guys!
 
Volgens mij Dianabol i.c.m. finasteride wel veilig voor je haren?! aangezien dianabol geen DHT steroide is?

Daarbij denk ik anders voor jou aan Anavar. Anavar is erg zwak qua bijwerkingen (Dit in tegenstelling tot winstrol) ook al is Anavar een DHT variant denk ik niet dat dit kwaad kan. Ik heb wel eens gelezen dat haaruitval d.m.v anabolen zich alleen manifesteert bij de slapen?

Ik ben hier wel geen 100% zeker van.
 
Levi1972, dianabol doet vrij weinig met 5a-reductase.
 
Dus?? ik snap niet wat je nu bedoeld. a.u.b. niet te ingewikkeld gaan praten.

Finasteride doet alleen iets wanneer de steroide omzet naar 'n DHT variant door 5a-reductase, finasteride remt namelijk 5a-reductase. Gezien dianabol er vrij weinig mee doet, is het vrij zinloos om er finasteride bij te nemen.
 
Back
Naar boven