AndroidHealthClinic

The Elder Scrolls V - Skyrim (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

kan je als leider van zo'n guild/hold zelf in game personages op queestes sturen?
Geen idee, relatief is het maar een klein gedeelte van de game neem ik aan.
 
dat iedereen die maar een klein beetje in skyrim geïnteresseerd zou zijn, deze al heeft gezien. :)

Dit topic gaat over Skyrim. Wat mensen al gezien of gezien zouden kunnen hebben interesseert me niet.
 
Nog anderhalve week mensen, **** yeahhh :D
 
Ik zou nog ff wachten voor hij gefixt is door de community. Ik voorspel een teleurstelling anders. Niet vergeten dat het een console game is die gemaakt is voor de massa. Oftewel simpel, ongecompliceerd en lelijk.
 
Ik zou nog ff wachten voor hij gefixt is door de community. Ik voorspel een teleurstelling anders. Niet vergeten dat het een console game is die gemaakt is voor de massa. Oftewel simpel, ongecompliceerd en lelijk.
Welk spel wordt er tegenwoordig niet gemaakt voor "het grote publiek"? Een grote ontwikkelaar als Bethesda zal niet lang overleven als ze zich richten op een kleine groep hardcore PC gamers. De hoeveelheid tijd en moeite die in dit spel is gestopt is niet te vergelijken met een franchise als CoD die elk half jaar een nieuw gedrocht uitschijt. Simpel en ongecompliceerd, gtfo man:roflol:
Raging-Macguire-Yes-I-MAD.jpg
 
Portal 2 en The Witcher 2 bijvoorbeeld. Dat zijn pas top games.
 
Zeker weten, maar niet beter dan Skyrim. Gewoon niet dezelfde omvang, mate van vrijheid, gedetailleerdheid, etc. Ik heb vertrouwen in Bethesda en als ik er naast zit zou ik best teleurgesteld zijn, maar daar ga ik niet van uit =)
 
Ik moet ook zeggen dat ik geen fan ben van Oblivion en Fallout 3. Fallout New Vegas wel maar die is gemaakt door Obsidian.
 
Ik moet ook zeggen dat ik geen fan ben van Oblivion en Fallout 3. Fallout New Vegas wel maar die is gemaakt door Obsidian.

Lol, Fallout New Vegas is een stuk minder dan Fallout 3, wat vond jij zo goed eraan dan?
 
Ik zou nog ff wachten voor hij gefixt is door de community. Ik voorspel een teleurstelling anders. Niet vergeten dat het een console game is die gemaakt is voor de massa. Oftewel simpel, ongecompliceerd en lelijk.
Meme+LOL_thumb.png
 
Indd, wat een debiel, ban die gozer.
 
Portal 2 en The Witcher 2 bijvoorbeeld. Dat zijn pas top games.

bij The Witcher 2 vond ik het vooral zo tof dat je een soort superman wordt naarmate je hoger leveld. heb serieus het meeste moeite gehad in het begin, bij die ballista. ook tof dat je ongeveer na 30 uur spelen door de game heen bent en daarna niks meer te doen hebt.
 
Vanavond ff Skyrim doen bij een vriend van me, aangezien het al geleaked is :D
ftw!
 
Lol, Fallout New Vegas is een stuk minder dan Fallout 3, wat vond jij zo goed eraan dan?

Fallout 3 heeft het probleem dat het een grote, saaie, lege wereld is waar vrijwel al je keuzes geen invloed hebben op het verhaal. Dan begrijp je ook wel waarom ik New Vegas wél goed vond.

Obvlivion is gewoon super saai. Ik heb een paar keer geprobeerd om er in te komen maar telkens weer opgegeven. Het feit dat tegenstanders gewoon met je mee levelen is retarded. En al die identieke dungeons word ik ook kriegel van.
 
Fallout 3 heeft het probleem dat het een grote, saaie, lege wereld is waar vrijwel al je keuzes geen invloed hebben op het verhaal. Dan begrijp je ook wel waarom ik New Vegas wél goed vond.

Obvlivion is gewoon super saai. Ik heb een paar keer geprobeerd om er in te komen maar telkens weer opgegeven. Het feit dat tegenstanders gewoon met je mee levelen is retarded. En al die identieke dungeons word ik ook kriegel van.

Ja, zo denk jij erover.
 
Back
Naar boven