XXL Nutrition

Kaaklijn vraag

Bezoekers in dit topic

Edgar S

Cool Novice
Lid geworden
10 okt 2011
Berichten
162
Waardering
15
Lengte
1m85
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
Beste DBBers,

Ik vind het interessant om over AAS te lezen en vooral hoe het mensen veranderd, fysiek, mentaal enzovoort.

Maar je leest en ziet ook vaak dat mensen vaak een breedere kaak krijgen.
Hoe is dit mogelijk? Iemand die dat kan uitleggen?
 
Komt voornamelijk door de secretie van IGFs door stimulering van GH. De IGFs zorgen voor periostale botgroei, welke o.a. zorgen voor de 'brede' kaak.
Duidelijk worden de nevenwerkingen van GH bij mensen die hypersecretie van GH hebben als gevolg van bijv. een tumor aan de hypofyse. Deze ontwikkelen een syndroom genaamd 'acromegaly'.
 
Rare vraag, maar krijg je daardoor ook zo'n aggresieve hoofd? Wat je wel eens ziet bij mensen die kuren.
 
Laatst bewerkt:
Daar ben je alleen maar klein beetje test voor nodig:D
 
Komt voornamelijk door de secretie van IGFs door stimulering van GH. De IGFs zorgen voor periostale botgroei, welke o.a. zorgen voor de 'brede' kaak.
Duidelijk worden de nevenwerkingen van GH bij mensen die hypersecretie van GH hebben als gevolg van bijv. een tumor aan de hypofyse. Deze ontwikkelen een syndroom genaamd 'acromegaly'.

Als ik het dus goed begrijp zorgt igf gebruik voor permanente botgroei op verschillende plaatsen, bijv. de kaak?
 
Als ik het dus goed begrijp zorgt igf gebruik voor permanente botgroei op verschillende plaatsen, bijv. de kaak?

Correct. Dus ook GH, deze stimuleert secretie van de IGFs door de lever.
 
Zie als voorbeeld de kaak van Overeem die in de tijd 3x zo breed is geworden :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven