AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Wrijf het er maar in.

Hihihi Ik kom je zo wel weer ff joinen. School mag even verwaarloosd worden want ik heb al mijn tentamens gehaald! Voor die chopper moet ik ff andere joystick instellingen gaan testen, het lastige is dat je nu dus die chopper kan rollen.. Dat maakt het vliegen moeilijk, want je rolt hem op ze kop en je stort neer! kill/death gaat richting de 2.0 terwijl ik mezelf regelmatig nog te pletter vlieg :)
 
Hihihi Ik kom je zo wel weer ff joinen. School mag even verwaarloosd worden want ik heb al mijn tentamens gehaald! Voor die chopper moet ik ff andere joystick instellingen gaan testen, het lastige is dat je nu dus die chopper kan rollen.. Dat maakt het vliegen moeilijk, want je rolt hem op ze kop en je stort neer! kill/death gaat richting de 2.0 terwijl ik mezelf regelmatig nog te pletter vlieg :)
Moet ff kijken of ik nog ga spelen, ****ing erge koppijn.. Denk dat ik nog wel 1 uurtje speel.
 
Ik heb af en toe wel eens wat last van lag op ps3, maar echt verre van zoals op dat filmpje. Dat ligt eerder aan je ps3 of internet vermoed ik.
 
Moet ff kijken of ik nog ga spelen, ****ing erge koppijn.. Denk dat ik nog wel 1 uurtje speel.

Heb ik ook vriend. Bij mij komt het door het contrast in de game, het zonlicht en andere lichtbronnen, bloom en het lastig zien van de vijand.

Ben niet heel blij met de 'art' van de game. :(
 
Heb ik ook vriend. Bij mij komt het door het contrast in de game, het zonlicht en andere lichtbronnen, bloom en het lastig zien van de vijand.

Ben niet heel blij met de 'art' van de game. :(
Ja volgens mij ligt het bij mij ook daar aan. Best fel die graphics, vooral als je het in het donker gaat spelen.
 
Schaduws zijn veel te donker voor overdag, binnen in huizen is het donker enzo.. je ogen lijken zich wel proberen te focussen enzo.. vind het ook heel vermoeiend en krijg er na 2 uurtjes koppijn van. :( Zit ook geen contrastbalk in de consoleversie, alleen brightness. like wtf?
 
Ja volgens mij ligt het bij mij ook daar aan. Best fel die graphics, vooral als je het in het donker gaat spelen.
Je hebt vast wel een lamp? Heb wel eens gehoord dat het slecht is voor je ogen, denk dat je daar je koppijn aan te danken hebt.
 
Je hebt vast wel een lamp? Heb wel eens gehoord dat het slecht is voor je ogen, denk dat je daar je koppijn aan te danken hebt.
Staat ook gewoon aan, helpt wel een tijdje maar als ik te lang speel krijg ik gewoon koppijn.
 
Vind het ook best irritant soms, als je een bij een flag bent zie je al die bases in je HUD is het erg moeilijk mensen te spotten e.d.

Daarnaast ben ik ook niet erg tevreden over de textures enz. heb het idee dat dit bijBC2 er beter uit zag, maargoed ik kan ook te hoge verwachtingen hebben gehad
 
Vind het ook best irritant soms, als je een bij een flag bent zie je al die bases in je HUD is het erg moeilijk mensen te spotten e.d.

Daarnaast ben ik ook niet erg tevreden over de textures enz. heb het idee dat dit bijBC2 er beter uit zag, maargoed ik kan ook te hoge verwachtingen hebben gehad
komt wss door de limitaties van de ps3.
 
Vind het ook best irritant soms, als je een bij een flag bent zie je al die bases in je HUD is het erg moeilijk mensen te spotten e.d.

Daarnaast ben ik ook niet erg tevreden over de textures enz. heb het idee dat dit bijBC2 er beter uit zag, maargoed ik kan ook te hoge verwachtingen hebben gehad
Niet tevreden over de textures? Die zien er juist hartstikke goed uit.
 
Ik ga weer knallen, wie gaat mee?
 
@Stef: Is idd lastig maar je kan er wel hele vette moves mee maken heb ik al.gemerkt! En zo hard haalt t leren vliegen je k/d ratio niet naar beneden. Als t k*t gaat stort je een paar keer neer en heb je een paar deaths, als t infanterie-wise goed gaat haal je dat zo weer in met een killstreak van 7-8 op 0.
 
@Stef: Is idd lastig maar je kan er wel hele vette moves mee maken heb ik al.gemerkt! En zo hard haalt t leren vliegen je k/d ratio niet naar beneden. Als t k*t gaat stort je een paar keer neer en heb je een paar deaths, als t infanterie-wise goed gaat haal je dat zo weer in met een killstreak van 7-8 op 0.

Klopt. Als het mee zit domineer ik een heel team met een tank als arydan bijrijder is en naar me luistert! :D net de knoppen verandert van de heli, gekke moves alweer gemaakt. Ik ben nu de grens aan het opzoeken wat hij kan :D
 
Nice, tanks gecombineerd met teamplay zijn echt killers. Ik kom nu online btw.
 
Whooohooo eerste jet uit de lucht geknald vanuit een jet.
 
Bweikk mn kill/death ratio is momenteel 0,45 :(
Heb int begin wat te veel rond zitten klooien en heb het nu moeilijk om hem weer hoger te krijgen.

Voeg me toe op xbox of battlelog: MrBaker7
 
Haha , heb ik nog niet gedaan. Heb je al rockets of moet je de eerste jets neerschieten met de machine gun?

Je begint met alleen machinegun, heb net flares vrijgespeeld voor jets, zou me moeten helpen aan wat meer airtime. Heb wel moeite met mn k/d ratio als ik vlieg, vehicle disables oke, maar geen kills nog.
 
Back
Naar boven