Fitness Seller

1e kuur is binnen van vandaag ;) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Julian123

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 nov 2009
Berichten
20
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
72kg
hallo allemaal


men eerste kuurtje is binnen van vandaag, het is een wintermassa pakket met daarin

2x Test e 250 mg/ml 10 ml
1x methandrostenolon (dianabol) 10mg 100 TABS
1x deca 200 mg/ml 10 ml
1xnolvadex 10 mg 100 tabs

11 spuiten en naalden..


dus
week 1-10 test 500 per week
week 1-4 dboll 30 mg pr week
week 13-16 nolvadex 20 mg per week


aangezien datj teste 2 maal in de week moet gebruiken, denk ik dat me supplier niet genoeg injectiemateriaal heeft meegegeven, ook het kuurschema ontbrak



Dit is men eerste kuur, ik train 4x per week en voedsel is ong 4000 kcal per dag...

iemand nog tips over het gebruik of info? aangezien dat het kuurschema er niet bij zat... en volgens mij ook meer naalden en spuiten halen??


Grtzzzz



---------- Post toegevoegd Thu 3 Nov 2011 om 19:28 ----------

en btw de deca zal ik op aanraden van andere forumgebruikers als eerste kuur niet gebruiken
 
Laatst bewerkt:
hallo allemaal


men eerste kuurtje is binnen van vandaag, het is een wintermassa pakket met daarin

2x Test e 250 mg/ml 10 ml
1x methandrostenolon (dianabol) 10mg 100 TABS
1x deca 200 mg/ml 10 ml
1xnolvadex 10 mg 100 tabs

11 spuiten en naalden..


dus
week 1-11 test 500 per week
week 1-4 dboll 30 mg pr week
week 13-16 nolvadex 20 mg per week


aangezien datj teste 2 maal in de week moet gebruiken, denk ik dat me supplier niet genoeg injectiemateriaal heeft meegegeven, ook het kuurschema ontbrak



Dit is men eerste kuur, ik train 4x per week en voedsel is ong 4000 kcal per dag...

iemand nog tips over het gebruik of info? aangezien dat het kuurschema er niet bij zat... en volgens mij ook meer naalden en spuiten halen??


Grtzzzz



---------- Post toegevoegd Thu 3 Nov 2011 om 19:28 ----------

en btw de deca zal ik op aanraden van andere forumgebruikers als eerste kuur niet gebruiken
je zet de test 1x per week,dus je houd zelfs 1 spuit over,je komt 10 injectnaalden tekort
je kuur is van week 1-10 als je 500 per week zet,meer test heb je niet
 
Dbol is k*t, en je krijgt er een plofkop van!

11 naalden is idd te weinig aangezien je niet de naald moet gebruiken waar je de vloeistof mee uit de vial haalt,dus 22 naalden is precies genoeg... op http://www.daxtrio.nl/microlance-injectienaalden-c-290_301_363.html kun je heel goedkoop naalden en spuiten halen.

Test op 500 mg spuit je het liefst 1 keer in de week, dus 2ml in 1 keer ;).

Maar zou de Dbol vervangen voor Winstrol ed. en/of de deca gewoon mee laten lopen op 200mg per week.

Succes!
 
Dbol is k*t, en je krijgt er een plofkop van!

11 naalden is idd te weinig aangezien je niet de naald moet gebruiken waar je de vloeistof mee uit de vial haalt,dus 22 naalden is precies genoeg... op http://www.daxtrio.nl/microlance-injectienaalden-c-290_301_363.html kun je heel goedkoop naalden en spuiten halen.

Test op 500 mg spuit je het liefst 1 keer in de week, dus 2ml in 1 keer ;).

Maar zou de Dbol vervangen voor Winstrol ed. en/of de deca gewoon mee laten lopen op 200mg per week.

Succes!


thnx man, niemand heeft me ooit gezegd datj niet met de naald waarmee je uit de vial je vloeistof neemt, ook voor de injectie zelf mag gebruiken
 
Zijn de stats die je opgeeft naar waarheidsgetrouw? Vind het wel erg vroeg om te kuren in massa. Voor droogheid een Winny kan ik nog enigszins voorstellen; hetzij een fotoshoot.
 
Zijn de stats die je opgeeft naar waarheidsgetrouw? Vind het wel erg vroeg om te kuren in massa. Voor droogheid een Winny kan ik nog enigszins voorstellen; hetzij een fotoshoot.

Als hij wil kuren dan doet hij dat toch wel, vind het wel verstandig dat hij op zijn minst zich goed wil laten informeren eer hij de spuit erin zet, en je dan diegene ook moet helpen ongeacht zijn stats...!
 
1x injecteren is toch genoeg met trage esthers..

Dat schema heb je helemaal niet nodig, gewoon 2ml (500mg) test in een spuit en eventueel 1ml (200mg) deca erbij nemen.

Maandag in week 10 is je laatste inject, maandag in week 12 je nakuur starten @ 20mg voor 4/5 weken.
 
Zet je test 1ml e5d, dat is ruim voldoende voor iemand van 72kg. 12-14 dagen na je laatste inject begin je je nakuur 20mg nolva p/d voor 4-5 weken.

post je 4000Kcal voeding eens ?


verder weet je wel wat ik er van vind, dat je nu al gaat kuren.
 
Zelfs met een lange ester zullen je bloedwaarden vanaf dag 4-5 beginnen dalen. 1x injecteren per week is niet slecht, maar 2x per week is gewoonweg beter. Door de fluctuatie in bloedwaarden te minimaliseren, zal je minder sides als bv acne hebben.

Ik injecteer Test E op maandag en op donderdag.

Je moet na het optrekken altijd een nieuwe naald opzetten alvorens je injecteert. Basiskennis!

Elke keer met een alcoholdoekje de bovenkant van de vial ontsmetten en met een ander doekje de plaats van injectie.

Met dianabol kan je aanvangen met 4 weken aan 20 à 30mg ED. Door een AI (bv arimidex) aan 0,25mg EOD kan je bloat doen afnemen, mocht die te erg worden.

Steeds voldoende water drinken en mariadistel om je lever goed te houden.

Ik haat deca en ga het nooit nemen.
 
Als hij wil kuren dan doet hij dat toch wel, vind het wel verstandig dat hij op zijn minst zich goed wil laten informeren eer hij de spuit erin zet, en je dan diegene ook moet helpen ongeacht zijn stats...!
Helemaal met je eens! Ben gewoon erg verbaast omdat de OP en ik ongeveer dezelfde stats hebben, en er valt nog zoveel uit te halen zonder 'bulk' AAS.

Maar sowieso, informatie ben je hier op het juiste adres ! Ontzettend veel succes, en maak een logje aan als je tijd hebt :)
 
Post je voeding is ben wel benieuwd!!?

En vergeet niet te aspireren!!Is ook basis kennis!
Succes man ga je loggen?
 
thnx man, niemand heeft me ooit gezegd datj niet met de naald waarmee je uit de vial je vloeistof neemt, ook voor de injectie zelf mag gebruiken

En zelf een beetje rondlezen?


Anyway, ik zou zelf Test. E. lekker 2x per week zetten.
 
+1
Ja omdat het 9 van de 10x toch aan komt vliegen!!
 
even voor de alle duidelijkheid, als je met naald 1 in vail prikt is de naald al stomp, ook is het zo dat je van prikken met een "natte"op-zuignaald flinke blauwe plekken kan krijgen en dit doet zeer. dus wees verstandig, 1 voor vullen en 1 voor zetten. wel even lucht eruit werken als je de naald hebt vervangen, anders spierpijn;)
 
waarom lees je dit soort simpele dingen niet even in voordat je je shit besteld?
beetje raar hoor, nu moeten wij de moeite nemen om je alles uit te leggen. not sure if..

tip; gebruik 0,8x40 optrekken en 0,7x40 om te zetten
 
Wat een kindertuin. Meneer besteld AAS en is verbaasd dat er geen handleiding bijzit ?

Dbol is k*t, en je krijgt er een plofkop van!



Maar zou de Dbol vervangen voor Winstrol ed. en/of de deca gewoon mee laten lopen op 200mg per week.

Succes!

OP geeft aan dat alles binnen is, en dan ga jij zeggen om diana te vervangen door winstrol ? Het is dan nog compleet persoonlijk dat men diana boven winstrol verkiest... Jij bent dus k*t en al even dom als OP
 
Wat een kindertuin. Meneer besteld AAS en is verbaasd dat er geen handleiding bijzit ?



OP geeft aan dat alles binnen is, en dan ga jij zeggen om diana te vervangen door winstrol ? Het is dan nog compleet persoonlijk dat men diana boven winstrol verkiest... Jij bent dus k*t en al even dom als OP

slecht geslapen Tcastle?
 
Wat een gewhine dat je naalden moet veranderen, ik kan zo 10 man opnoemen hier in mijn omgeving die gewoon dezelfde naald gebruikt. Als je in je kont injecteert maakt het geen k*t uit.
Als je ergens anders inject kan ik wel aannemen dat je een nieuwe scherpe naald wilt gebruiken.
 
Wat een kindertuin. Meneer besteld AAS en is verbaasd dat er geen handleiding bijzit ?



OP geeft aan dat alles binnen is, en dan ga jij zeggen om diana te vervangen door winstrol ? Het is dan nog compleet persoonlijk dat men diana boven winstrol verkiest... Jij bent dus k*t en al even dom als OP

Dat JIJ dom overkomt dat blijkt!

Maar bedankt voor het advies...

---------- Post toegevoegd Fri 4 Nov 2011 om 12:00 ----------

Wat een gewhine dat je naalden moet veranderen, ik kan zo 10 man opnoemen hier in mijn omgeving die gewoon dezelfde naald gebruikt. Als je in je kont injecteert maakt het geen k*t uit.
Als je ergens anders inject kan ik wel aannemen dat je een nieuwe scherpe naald wilt gebruiken.

Je ontsmet het zeker ook nooit? ALTIJD nieuwe naald gebruiken, ongeacht wat 10 anderen doen. Dus als je niks zinnigs te melden heb, zeg dan niks!
 
Back
Naar boven