XXL Nutrition

Stefan's log (still ecto) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

stefanbegint

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 apr 2010
Berichten
1.228
Waardering
37
Lengte
1m78
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal,

Ik ben nu een half jaartje aan het trainen en ga nu ook is een logje bij houden. Om de een of andere reden is mijn fysiek wel beter geworden, maar de gewichten die ik gebruik is amper omhoog gegaan:mad:

Ik train thuis en ben nog nooit in de sportschool geweest, als ik het kan betalen ga ik in de sportschool trainen, maar moet eerst is een fantsoenlijke baan vinden.

Ik ben 17 jaar, over half jaartje 18.

Dit is het schema dat ik nu volg

Trainingsschema:

Maandag : Borst/Biceps
Dinsdag : Benen
Woensdag : rust
Donderdag : Schouders/Triceps
Vrijdag : rust
Zaterdag : Rug/buik
Zondag : rust

Als jullie verbeteringen hebben moet je het maar laten horen:)

Voedingsschema post ik later nog.

Hierzo wat foto's hoe ik er nu bij sta...



25u6vt2.jpg


9q8k5u.jpg




benen pic is beetje onduidelijk omdat dat de enige spiegel in huis is waar je helemaal op kan, maar de belichting is dus ruk.

Gr Stefan
 
---------- Post toegevoegd Thu 3 Nov 2011 om 11:26 ----------

Haha bijna hetzelfde als mij.
Ik volg :D
 
haha gezellig:)
vanavond schouders en tricep training:)
heb zin om te knallen
 
Hmm voor mij vanavond borst-triceps :)
 
Vriend.. dat is geen ecto meer als je mij vraagt:)
Wat ben ik dan wel niet...
Ik vind knap voor 6 maandjes.

Ga zo door ik volg.
 
Thuis trainen heeft wel veel voordelen. Je fysiek is behoorlijk voor die 6 maanden.:)
 
Dankjewel:) ik vind het nog best ecto;p Maarja je went ook als je elke dag het ziet in de spiegel enzo. Om 8 uur ga ik weer schouders en triceps trainen. Ik zal van het weekend is me voeding op papier zetten.
 
Sterke benen heb je al.
 
dat zijn wel echte beesten van poten man, dit kan ik geen ecto log noemen;)
 
sluit me aan bij bovenstaande, goeie fysiek, deze ga ik volgen, succes !
 
haha okee bedankt laten we het dan maar bij ecto gewichtjes houden want dat til ik nog wel;p train dus echt op massa en niet op kracht.

Net triceps en schouders getraind.

CGBP

10x50kg
10x55kg
10x55kg

Rope pull down

10x25kg
9x25kg
8x25kg

Barbell lying tricep extensions

10x30kg
10x30kg
9x30kg

Barbell upright rows

10x30kg
10x35kg
10x35kg

Side dumbbell raises(per hand)
10x12kg (toch te zwaar)
10x10kg
10x10kg

MP

10x20kg
10x30kg
10x30kg

Voor de eerste keer dat ik MP press heb gedaan. En kan ze niet staand doen want kom dan met de barbell tegen het dak:mad:
Dus dan ga je maar op je knieën zitten. Daardoor is die wss nog harstikke zwak. Moet toch is een gym gaan opzoeken.

Maar was lekkere training voor de rest:)
 
Laatst bewerkt:
35 KG lateral raises?!?!?!? hoe voer jij deze uit ?
 
Voor de eerste keer dat ik MP press heb gedaan. En kan ze niet staand doen want kom dan met de barbell tegen het dak:mad:
Dus dan ga je maar op je knieën zitten. Daardoor is die wss nog harstikke zwak. Moet toch is een gym gaan opzoeken.

Maar was lekkere training voor de rest:)

Mwhaha heb ik ook. Ik druk plafond deruit als ik zou MP-en
Ik doe hem gewoon zittend en begin dus met de barbell boven me hoofd.
ipv bij mp boven me borst en meteen drukken.
Seated barbell press heet dat:)

Lekker getraind. Sterke CGBP!
 
35 KG lateral raises?!?!?!? hoe voer jij deze uit ?

Ooh bah, moest Barbell upright rows zijn xd

Mwhaha heb ik ook. Ik druk plafond deruit als ik zou MP-en
Ik doe hem gewoon zittend en begin dus met de barbell boven me hoofd.
ipv bij mp boven me borst en meteen drukken.
Seated barbell press heet dat:)

Lekker getraind. Sterke CGBP!

Dankje:) seated lukt ook niet, want ik train op een zolder, dus dan kom ik met de bar ook tegen het dak. Dus moet echt op me knieën zitten op de grond xd
 
Ooh bah, moest Barbell upright rows zijn xd



Dankje:) seated lukt ook niet, want ik train op een zolder, dus dan kom ik met de bar ook tegen het dak. Dus moet echt op me knieën zitten op de grond xd
ik zou idd maar eens een sportschool opzoeken, is wel erg lastig als je nog steeds het plafond raakt terwijl je zittend press't:o
 
ik zou idd maar eens een sportschool opzoeken, is wel erg lastig als je nog steeds het plafond raakt terwijl je zittend press't:o

Haha dat is het zeker, ik ga morgen kijken voor een baantje en dan wss snel een sportschool zoeken:)
 
Lekkere training weer.:D
Haha MP tegen het dak aan ^^
 
Ik train ook op zolder maar kan nog wel seated pressen gelukkig. met nog veel ruimte boven me. En ik heb niet de korste armen:o

Heb je dit hele halfjaar zelfde split gehanteerd? Of ook al andere schema's gehad?
 
Haha, heb dit jaar half jaar zelfde schema als nu gehad. Voeding was best wel ruk nog, want heb veel cheat meals. zitten meestal wel 1 a 2 cheatmeals per dag tussen. Dus misschien heb ik wel goede genen ofzo haha.

Benen heb ik trouwens niet veel aangedaan:(
De benen die je op de foto ziet, zitten in mijn familie. Vond het vroeger niet fijn om zulke brede benen te hebben, maar sinds ik met bb ben begonnen ben ik toch er wel blij mee;p heb nu misschien pas 10 trainingen gesquat en ik doe pas werk setjes met squat van 60-70kg x10 . Dus vind het wel raar dat ik al zulke poten heb;p
 
Ja, die poten zijn ****in nice:D
En idd een gym zoeken, hoe kan je nu al zittend op bankje nog tegen het plafond zitten? :P
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven