XXL Nutrition

foto Rug vergelijking (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Aart00

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2010
Berichten
79
Waardering
2
Lengte
1m75
Massa
87kg
Hallo beesten,
Ik plaatste ongeveer een half jaar terug een paar foto's waar ik mn vp te hoog had laten oplopen, ik heb gecut en wou ff het resultaat laten zien.
Stats zijn 81kg bij 1,75m.
Hebben jullie nog tips?
Gr

rug before.jpg


IMG00765-20111105-1339.jpg


IMG00791-20111110-1742.jpg
 
Laatst bewerkt:
Goed gecut! Veel krachtverlies gehad of viel het mee?
 
Netjes hoor!

Enig idee van vet% voor en vet% erna?
 
2 verschillende foto's..
 
Je kan beter dubbel bi achter voor en na als vergelijking doen, nu kun je niet zien wat je hebt verbeterd qua rug invulling.
Misschien dat je die wel hebt en zou kunnen plaatsen :)
 
Ohh, had deze gemist inderdaad. Goed je best gedaan, vormen beginnen goed uit te komen.
 
Ook op deze foto's kun je zien dat je een hele goede progressie hebt gemaakt! Goed bezig :thumb:
 
goed gecut, ik ben nu op hetzelfde pad, had mijn vet% ook redelijk hoog op laten lopen
 
hoezo doe je twee verschillende poses? zo kan je niet goed vergelijken..
 
Gast, alsof je het verschil niet kan zien? In dit geval gaat het niet echt om de pose. Echt goed gedaan kerel, zo vast houden kerel. Volgens mij door dat gecut weet je nu precies hoe je met voeding bezig moet gaan en wat voor mooie resultaten het kan opleveren? Succes kerel, ik ben benieuwd over een half jaar!
 
gast, alsof je het verschil niet kan zien? In dit geval gaat het niet echt om de pose. Echt goed gedaan kerel, zo vast houden kerel. Volgens mij door dat gecut weet je nu precies hoe je met voeding bezig moet gaan en wat voor mooie resultaten het kan opleveren? Succes kerel, ik ben benieuwd over een half jaar!

dit
 
gruwelijke cut ouwe , respect !!!!!!!!
 
Goed gedaan
 
Gast, alsof je het verschil niet kan zien? In dit geval gaat het niet echt om de pose. Echt goed gedaan kerel, zo vast houden kerel. Volgens mij door dat gecut weet je nu precies hoe je met voeding bezig moet gaan en wat voor mooie resultaten het kan opleveren? Succes kerel, ik ben benieuwd over een half jaar!

+1, Alleen een blinde ziet hierin geen progressie
 
in tegenstelling tot je bulk, heb je dit toch echt goed gedaan! netjes man
 
Back
Naar boven