Fitness Seller

Hoevaak / Hoeveel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Henkloos

Cool Novice
Lid geworden
24 aug 2011
Berichten
144
Waardering
4
Lengte
1m87
Massa
70kg
Vetpercentage
16%
Oke, dit zijn de supps die ik gebruik, en wanneer ik ze gebruik;

07.00 1x isolaat perfection banaan (gemengt met melk of vifit)
1x creatine monohydraat 6 gr.

17.00 / 17.30 pre workout
1x isolaat perfection banaan

WORKOUT

19.00 post workout
1x 250 ml. vruchtsap + 1x creatine monohydraat 6 gr.

Onder het avondeten
1x capsule visolie (omega 3)
1x multivitamine

Direct na het avondeten +- 1 uur na workout
1x post workout Magnificet (B&F)




Wat zouden jullie veranderen, of meer / minder gebruiken. Of zijn er eventueel supps die ik toe kan voegen?

(En niet komen met; 1.90 en 70 kilo, eerst gaan eten enz enz, want hier ben ik mee bezig! Het gaat me nu ff om supss)

TNX!
 
Multivit naar de ochtend imo.

Waarom vifit
 
Tja... oke. Voor jouw lichaamsbouw kan 't ook wel.
 
Even citeren:

19.00 post workout
1x 250 ml. vruchtsap + 1x creatine monohydraat 6 gr.

Direct na het avondeten +- 1 uur na workout
1x post workout Magnificet (B&F)
Hmm.. wat neem je na je training dan? Je kan in de plaats van vruchtensap en de creatine monohydraad gewoon de Magnificent nemen. Deze is sneller, beter (aminozuren), bevat creatines en bespaard vooral geld. Een half uur daarna kun je wel een eiwitshake nemen of een goede maaltijd met veel eiwit :)
 
Even citeren:

Hmm.. wat neem je na je training dan? Je kan in de plaats van vruchtensap en de creatine monohydraad gewoon de Magnificent nemen. Deze is sneller, beter (aminozuren), bevat creatines en bespaard vooral geld. Een half uur daarna kun je wel een eiwitshake nemen of een goede maaltijd met veel eiwit :)

Heb een andere topic lopen bij voeding, om het feit dat ik na mijn training echt niks weg krijg, hoe hard ik ook train!

Dus als ik direct na de training magnificent pak, weet ik zeker dat ik niks 'vasts' meer naar binnen krijg! Als ik het andersom doe, krijg ik de magnificent er na mijn eten nog wel bij gepropt
 
Back
Naar boven