XXL Nutrition

Shocking News zware rellen tussen Koerden en Turken in Antwerpen

Bezoekers in dit topic

Lork

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
22 mei 2007
Berichten
4.272
Waardering
404
Lengte
1m78
Massa
99kg
De rellen braken uit rond 22 uur. Enkele honderden Turken en Koerden gingen er met elkaar op de vuist. Eén vechtersbaas werd kort opgepakt, maar al snel weer vrijgelaten.

De rellen hebben heel wat materiële schade veroorzaakt, waaronder gebroken winkelruiten, beschadigde auto's en een vernield bushokje. Vijf personen raakten gewond en zijn naar het ziekenhuis gebracht. De lichtgewonde slachtoffers hadden het ziekenhuis alweer verlaten voordat de politie er arriveerde voor een identificatie.

bron: Nieuwsblad

Maar hiervoor maak ik het topic niet.

Ik vraag me af welke kreten er altijd geroepen wordt tijdens deze relletjes en andere "vergaderingen".
Laatst was er in een turks vzwtje ergens de boel kort en klein geslagen, de dag erop stonden er daar tientallen turken met 1 iemand die kreten roept die op zijn boekje staan :roflol:

Worden deze ingeoefend? Hoe zorg je ervoor dat je met 100 man een bepaalde kreet naadloos uitroept?

Ik beeld me dan in dat als we daar met 100 belgen staan het muisstil zou zijn :p
 
Ze komen elk weekend bijelkaar om te oefenen:)
 
idd oefening baart kunst lol.
 
Kunnen ze niet gewoon een veldje regelen waar ze elkaar afmaken?
 
Zorg voor een afgesloten terrein, laat ze met elkaar vechten totdat niemand meer leeft. Scheelt een hoop kosten.
 
Zijn er ook beelden ervan gemaakt? Verder echt zinloos shit dit allemaal.
 
Grappige eraan is dat voetbalsupporters keihard vervolgd worden, SV krijgen voor middelvinger opsteken enzo. terwijl dit zooitje ongeregeld week na week heel antwerp of brussel mag platrellen zonder dat er gevolg aan komt..

ik wou dat ik een allochtoon was in belgië (true story)
 
Grappige eraan is dat voetbalsupporters keihard vervolgd worden, SV krijgen voor middelvinger opsteken enzo. terwijl dit zooitje ongeregeld week na week heel antwerp of brussel mag platrellen zonder dat er gevolg aan komt..

ik wou dat ik een allochtoon was in belgië (true story)

voetbalsupporters krijgen stadionverbod, wat moeten ze hen als straf opleggen, schoarmazaak verbod:D
 
voetbalsupporters krijgen stadionverbod, wat moeten ze hen als straf opleggen, schoarmazaak verbod:D

Nooit! dan loop je het risico dat je een shoarmazaak medewerker treft en daar worden heel veel mensen inclusief ik heel ongelukkig van.

Shoarma <3
 
europaverbod?
 
Is toch mooi stukje cultuur zo ik lig er niet wakker van hoor (srs)
 
Ik kan niet wachten op de dag dat Turkije echt deel van Europa wordt, als ik zie hoe we nu al mogen genieten van deze prachtige culturele verrijking.

Maar om op je vraag te antwoorden: ik neem aan dat er één de grootste mond heeft en de rest begint na te roepen.
 
Alle turken terug naar Marokko.
 
Ze allemaal naar Griekenland sturen en dan Griekenland uit de EU trappen.
 
Grappige eraan is dat voetbalsupporters keihard vervolgd worden, SV krijgen voor middelvinger opsteken enzo. terwijl dit zooitje ongeregeld week na week heel antwerp of brussel mag platrellen zonder dat er gevolg aan komt..

ik wou dat ik een allochtoon was in belgië (true story)

Nou inderdaad. In Nederland gaan ze zelfs foto's op billboards plaatsen wanneer er een ruitje is ingegooid. Je leest vooraf in de krant dat er rellen verwacht worden ( en gaan komen) en dat er politie paraat zal staan. Die rellen komen, alles word de tyfus in geslagen en achteraf misschien 1 of 2 arrestaties. Ik hoef maar een steward of agent verkeerd aan te kijken tijdens een voetbalwedstrijd en gelijk mag ik me verantwoorden bij de lokale driehoek. Hypocriet k*t land.
 
Back
Naar boven