MuscleMeat

The Elder Scrolls V - Skyrim (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zat ook aan magic/melee te denken, is altijd een goede balans tussen veraf en dichtbij combat. Over 't algemeen vind ik archer in de meeste games en ook in Oblivion wel leuker, dus denk dat ik wellicht daarop overstap. Is iig goed om te weten dat je na een aantal uren spelen evengoed nog kan switchen.

Na Dragon Age heb ik een fobie gekregen voor archers, maar dat kan ook aan het spel liggen :p
 
Laatst bewerkt:
Tegenstanders die meelevelen is echt epische faal. Dan kun je net zo goed zelf niet levelen. Je hebt er immers toch geen reet aan behalve wat andere zwaarden of wapens.
 
Tegenstanders die meelevelen is echt epische faal. Dan kun je net zo goed zelf niet levelen. Je hebt er immers toch geen reet aan behalve wat andere zwaarden of wapens.

wel een stuk meer dan dat naast het feit dat je compleet vrij bent om te gaan waar je wilt in het begin zonder dat je gebonden bent aan: owjee te hoog level hier, brb in een eeuw.

maar ik snap de tegenstand, er is ook een leuke mod gemaakt door de user community die dit "probleem" helemaal verhielp.
 
Zat ook aan magic/melee te denken, is altijd een goede balans tussen veraf en dichtbij combat. Over 't algemeen vind ik archer in de meeste games en ook in Oblivion wel leuker, dus denk dat ik wellicht daarop overstap. Is iig goed om te weten dat je na een aantal uren spelen evengoed nog kan switchen.

Heb met die vriend van me ook magic/melee char gemaakt, een Breton. Kwam er wel achter dat vooral melee echt veel sterker was, en over het algemeen hadden we het gevoel dat het toch niet zo sterk is als bijv. helemaal magic of melee, mede door perks. Maarja, hebben ook geen andere char gemaakt, dus kan het ook niet echt vergelijken, voelde echter wel vaak slap aan... was wel vet tho :D
 
wel een stuk meer dan dat naast het feit dat je compleet vrij bent om te gaan waar je wilt in het begin zonder dat je gebonden bent aan: owjee te hoog level hier, brb in een eeuw.

maar ik snap de tegenstand, er is ook een leuke mod gemaakt door de user community die dit "probleem" helemaal verhielp.

Ja, maar dat is toch juist de uitdaging? Sterker worden, zodat je nieuwe gebieden in kunt en die tegenstanders kunt verslaan. Als ik op karate ga, sla ik toch ook niet meteen een zwarte band sensei de mat af.
 
Tegenstanders die meelevelen is echt epische faal. Dan kun je net zo goed zelf niet levelen. Je hebt er immers toch geen reet aan behalve wat andere zwaarden of wapens.

Is ook in Dark Souls. Bij elke keer dat je de game uitspeelt wordt hij telkens moeilijker. Zo krijg je tenminste geen one-hit kills en loop je als een God door de game heen.
 
Ja, maar dat is toch juist de uitdaging? Sterker worden, zodat je nieuwe gebieden in kunt en die tegenstanders kunt verslaan. Als ik op karate ga, sla ik toch ook niet meteen een zwarte band sensei de mat af.

mee eens, het voegt alleen in meer of mindere mate een beperking toe van de vrijheid die je in het begin hebt mbt waar je gaan en staan wilt.

ik vond het heel tof in oblivion dat je juist wel die vrijheid had, met als nadeel het levelen van de vijanden. maar daar keek ik snel doorheen.

kan me wel voorstellen dat een ander dit juist dit niet hoor, want tja het opbouwen van je karakte kan wat platter aanvoelen.
 
Tegenstanders die meelevelen is echt epische faal. Dan kun je net zo goed zelf niet levelen. Je hebt er immers toch geen reet aan behalve wat andere zwaarden of wapens.

Is in Skyrim gelukkig niet meer het geval.
 
Is in Skyrim gelukkig niet meer het geval.

Mij lijkt het ook niks hoor, ik wil juist resultaat dmv ergens als boter doorheen gaan waar je eerst flinke klappen kreeg.

Wat leuk zou zijn is dat de enemies ook in elk gebied verschillend zijn qua sterkte, dat je dus eerst als een gek moet gaan grinden in een minder sterk gebied, waarna je dat sterkere gebied wél aankan.
WHUAAA can't wait! :D
 
Vandaag even lang de Bart Smit om te kijken offie er al is.
 
Heb hem :) Gamemania Almere
 
Straks wel ff eerste opinie posten he :)
 
Heb hem :) Gamemania Almere

Gvd, ik was vandaag langsgegaan en het wordt gewoon 11 november, misschien krijgen ze em donderdag al maar dan mogen ze em nog niet verkopen :mad:
 
Kan toch niet spelen vandaag ben ik bang :(
 
Ik heb em ook net bij de gamemania gekocht awwweyahhhh
 
Een echte gamer ziet dit soort dingen wel een dag of een weekje door de vingers :D

Rust is ook goed voor je ;)

Zoek een baan! :mad:

In Skyrim grinden naar een nieuw level is geen baan, Realist.
 
Back
Naar boven