Fitness Seller

Ervaring met AAS side-effect

Bezoekers in dit topic

Wat zou trouwens Phil Heath nemen? Zitten die mannen aan 2000mg test e ofzo?
 
Wat zou trouwens Phil Heath nemen? Zitten die mannen aan 2000mg test e ofzo?

Niet vragen. Echt niet.

(gebruik de search als je speculaties van die hoeveelheden wilt zien)
 
Jesussss is dat nou een grapje of meen je dat?

Sommigen reageren heel slecht op tren.
Ik merk zelf ook met tren dat ik een wat zwakkere maag heb, vooral met vet vlees enzo.
 
..edit
 
Laatst bewerkt:
Sommigen reageren heel slecht op tren.
Ik merk zelf ook met tren dat ik een wat zwakkere maag heb, vooral met vet vlees enzo.

Doelde meer op de dosering. Kan die bijwerkingen namelijk wel begrijpen op 1gr tren.
 
Doelde meer op de dosering. Kan die bijwerkingen namelijk wel begrijpen op 1gr tren.

Ah op die manier.
Is wel een vrij hoge dosering, maar best te doen voor een keer.
Ik heb zelf ook eens 200mg test prop + 200mg tren ace om de dag gedaan en vond dat toch behoorlijk lekkere kuur.

Het is ook overdreven om te stellen dat je daarna niet meer lekker groeit op lagere doseringen, want met de helft groeide ik ook. Hoewel die kuur wel erg bruut was moet ik zeggen!
 
Ah op die manier.
Is wel een vrij hoge dosering, maar best te doen voor een keer.
Ik heb zelf ook eens 200mg test prop + 200mg tren ace om de dag gedaan en vond dat toch behoorlijk lekkere kuur.

Het is ook overdreven om te stellen dat je daarna niet meer lekker groeit op lagere doseringen, want met de helft groeide ik ook. Hoewel die kuur wel erg bruut was moet ik zeggen!
wat gebeurde er met je vet op die dosering?
 
wat gebeurde er met je vet op die dosering?

Ondanks dat ik flink aan het bulken was werd ik droger. Ik denk dat ik hem nog eens doe maar dan op onderhoud eten

---------- Post toegevoegd Mon 7 Nov 2011 om 16:43 ----------

Ik was trouwens wel ECHT geflipt op die dosering, maar voelde me beter dan de afgelopen weken op maar 76mg parabolan EOD. Gek he!
 
Test E 1000mg + Tren E 1000mg

Na training elke keer overgeven, zweet aanvallen, gyno, zwart zien voor ogen, duizelig

op 800 stond ik ook al te tollen op m'n benen...
 
Test-e + nolva ---> hell op mijn rug
 
Kantoor baan :D
 
same here, heerlijk met al die maaltijden :D

´ben je nou alweer aan t eten?´
- wil je ook een hapje dan?

Tren versie:
Ja zie je dat niet oetlul??!!!
 
Ja bij mij zeggen ze niks meer hoor :p j/k
 
bij mij ook niet meer.. zijn ze al gewend
 
Back
Naar boven