AndroidHealthClinic

Het grote Call of Duty: Modern Warfare 3 topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Had binnen 2 seconden een game gevonden, geen enkel probleem met connectie..

Oh wacht, dr is wel iets, hij doet fuxking irritant met party's aanmaken.
 
potverdommeME!@#!@!@!@#!@#

Eerst een uur bezig met ****ing NAT open doen en nu disc unreadable?!?!?

Weet iemand een oplossing? Heb het spel nu net 2 uur en hij is verder kras vrij.. maar hij zegt wel disc unreadable na ~1 min online spelen en ook in single player
 
****, online wordt ik hard geowned :(
Maps zitten wel vrij hectisch in elkaar, overal hoeken, tunnels, gaten in de muren,...

SP nog niet geprobeerd.

Inderdaad erg hectisch, vaak slecht zicht en korte ruimtes en dan ineens open stukken. Geen echt open levels met ver zicht zoals jungle of array bij BO.

Hoe zit het met glitches en connectie problemen enzo voor online? Waren bij vorige games int begin prille problemen mee daarom dat ik nu heb gewacht met hem op release te kopen ...

Valt ontzettend mee. Inkomen is soms ff lastig inderdaad, maar voor de rest gaat het lekker.
 
Vind het spel wel tof ( stond gvd in de rij om middernacth om um te halen! ) maarja jammer van die killstreaks, ligt eraan welke stand die staat maar anders blijftie doortellen en kunnen de noobs inderdaad ook nog paar puntjes halen maar ik moet zeggen ik blif hem spelen want hij is dope jongen! :D

---------- Post toegevoegd Tue 8 Nov 2011 om 19:13 ----------

Had binnen 2 seconden een game gevonden, geen enkel probleem met connectie..

Oh wacht, dr is wel iets, hij doet fuxking irritant met party's aanmaken.
Klopt! In me eentje kom ik zo een game binnen met een party word ik elke keer gedisconnect :S
 
en zijn er al mensen die uit de mw3 roes ontwaken? en doorhebben dat dit een inelkaar geflanst k*tspel is

of zitten jullie nog in die hype?

ik zie de eerste kritiek al binnen druppelen de maps: ja die zijn idd zwaar waardeloos veelste veel hoekjes en gangetjes huisjes trappen en weet ik veel wat voor bullshit

ben blij dat ik mijn hardened edition gister heb kunnen verpatsen voor 120 euries

daaaag mw3 :wave:

ik ging gister helemaal stuk om een vriend van mij hij is echt een cod freak en heeft echt skillz maar hij gaat constant dood, hij maar vloeken en schelden :D
 
Iemand die me kan zeggen of het het waard is om hem te halen? Heb BF3 en die is heel goed , nu zou ik mw3 ook willen halen maar is hij wel goed?
 
Iemand die me kan zeggen of het het waard is om hem te halen? Heb BF3 en die is heel goed , nu zou ik mw3 ook willen halen maar is hij wel goed?

Ik vind het de moeite waard en iedereen zeurt altijd even op het begin tis even een kwestie van doorhebben :) en voorderest heeft iedereen ze eigen smaak ;)
 
Iemand die me kan zeggen of het het waard is om hem te halen? Heb BF3 en die is heel goed , nu zou ik mw3 ook willen halen maar is hij wel goed?

Ik heb ze beiden en vind COD meer to my liking zal ik maar zeggen...maar dat komt omdat ik een verrekte noob ben en er eigenlijk wel fun in heb. Ik sterf veel maar starting to get the hang of it :)

---------- Post toegevoegd Tue 8 Nov 2011 om 20:25 ----------

En ik vind het terminal, nuke town level van deze game: arkaden..Echt lekker klein en leuk
 
vind cod mw3 echt tegenvallen, Battlefield 3 is 1000x beter. Period.
 
Online vlot het me echt retetraag...Ben nog steeds maar level 18 ofzo :(...kga straks toch ook eens de online mode van battlefield proberen.

Heb me wel al vaak geergerd in m'n oude problemen zoals steeds in de rug geschoten worden. Erg veel gecamp en als je iemand vijfduizend maal raakt heeft die klootzak je toch eerder terwijl jij hem zeker eerst had....Vreemde shit. Maar ik hou er een beetje van, maar kga toch eens de online van Battlefield 3 ook proberen
 
Ik speel nog altijd MW 1 Promod, heerlijke gameplay en speel het al jaren, ken d emeeste spelers ook.
 
Welke modes spelen jullie? Krijg je met één mode meer punten dan andere modes? want ik speel enkel free for all, heb een halve dag gespeeld en ben nog maar level 24 :(
 
Ik zit nu op lv 43 geloof ik, je moet Kill Confirmed eens proberen, daar kan je volgens mij het snelste in levelen.
 
In search en destroy gaat lvlen bij mij het snelst. Heel veel punten per kill, of als je bom plaatst. Maar je moet het wel leuk vinden.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]






:P
 
Ja leuk en de helft vliegt zich te pletter, bitch....:trollface:
 
Modern Warfare 3 is ZIEK!!!!!!!!!! Een uur nadat ik de game had was ik al koppen eraf aan het knallen alsof ik MW2 speelde.

De nieuwe maps zijn geweldig.

Deze game kan alleen teleurstellen als je verkeerde verwachtingen had, anders niet.
 
Soms wel iets TE ziek. Zonet Domination, en had iemand 40/1, constant ene helikopter na de andere. Predator missile van hetzelfde liedje! Je bent er precies ook een heel stuk dood dan normaal, maar dat geeft niet, maakt het wel realistischer maar soms krijg je wel de zenuwen ervan :p

Ben wellicht nog teveel gehecht aan Black Ops momenteel.
 
Back
Naar boven