XXL Nutrition

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Het enige wat me tegenhoud is het gebruik van al die machines zoals jets en tanks en choppers....ik haat die hulp van bovenaf...ik wil enkel guns guns guns
Een maat van me vond het ook 3x niks met voertuigen. Zat ze altijd af te kraken enzo. Nu heeft ie BF3 en zit ie bijna alleen maar in voertuigen haha.
 
voertuigen ftw, vind het juist vet in een tankje. keer wat anders dan altijd dat lope

---------- Post toegevoegd Wed 9 Nov 2011 om 21:38 ----------

Dit is pc mangggo.
same, we moete thuis een nieuwe pc daarom ben ik aant zoeke voor betje game pc. hihi
 
hoppaa bf3 verkocht en mw3 in de pocket! heerlijk.. wat een gezeik met bf3.. en wat is het toch weer heerlijk ouderwets knallen met cod.

no offense tegen bf3 maar het moet je ding maar zijn :D
 
hoppaa bf3 verkocht en mw3 in de pocket! heerlijk.. wat een gezeik met bf3.. en wat is het toch weer heerlijk ouderwets knallen met cod.

no offense tegen bf3 maar het moet je ding maar zijn :D

Ouderwets knallen zijn games zoals counterstrike en sof2.
 
had net spawn bacon geplaatst bij conquest, ging ik dood, landde ik met mn parachute net achter de linie achter een squad van 5 man, dikke quad spray kill aawwww yeaaaaah
 
Heb al sinds het begin Team Deathmatch zitten spelen omdat ik Conquest en Rush toch helemaal niet snapte en altijd deaud ging of verloren liep.

Nu toch eens een game Conquest volgehouden en dayumn dat is zoveel leuker :D
Ik heb voor het eerst positieve k/d ratios gedurende lange tijd en sta vaak in de top 3 omdat ik gewoon altijd in de buurt van vlagovernames loop. Heli's en tank shit lukken nog niet maar dat zal dan wel komen!

Als ik dit onder de knie heb eens Rush proberen.

Ik had het spel bijna opegegeven, nu er toch weer voor gaan :)
 
hoppaa bf3 verkocht en mw3 in de pocket! heerlijk.. wat een gezeik met bf3.. en wat is het toch weer heerlijk ouderwets knallen met cod.

no offense tegen bf3 maar het moet je ding maar zijn :D

Lekker makkelijk he, is niet positief bedoeld.
 
kga hem morgen kopen boys

nog meer mensen die op de PC spelen en met mij komen gamen?
 
had net spawn bacon geplaatst bij conquest, ging ik dood, landde ik met mn parachute net achter de linie achter een squad van 5 man, dikke quad spray kill aawwww yeaaaaah

Aahhh yeah! Tijdens kleine map altijd tactisch een spawn beacon.neerzetten!
 
Whaha speelde net rush in een mongolenteam jonge, speel nooit assault maar liep echt hard binnen op revives, 9 kills en bijna 4000 punten :P
 
Ik denk dat ik er maar mee stop. Ik kan nergens zo straaljager vinden ... :(

-Leon
 
Back
Naar boven