Fitness Seller

The Elder Scrolls V - Skyrim (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vorig jaar met cataclysm (wow) stond er een chick met de collectors edition doos voor me deur om half 8 ofzo. Voor school snel snel snel 81 worden;)

Ik ga ook ff Skyrim halen, heb alleen geen geld meer dus hoop dat ergens nog met acceptgiro kan xD

Arie dit weekend ff ergens zitten met 2 full hd tvs en 2 ps3's en hardcore gamen?
 
Ik ga ook ff Skyrim halen, heb alleen geen geld meer dus hoop dat ergens nog met acceptgiro kan xD

Arie dit weekend ff ergens zitten met 2 full hd tvs en 2 ps3's en hardcore gamen?

Zwolle health center?:rolleyes:

eerst ff langs mediamarkt bij schaapjeswolk om 2 tv's te jatte jwtz
 
Zwolle health center?:rolleyes:

eerst ff langs mediamarkt bij schaapjeswolk om 2 tv's te jatte jwtz

Ik neem me 32inch tv wel ff mee in de trein xD

Heb m net besteld bij bp games, 43,80+2euro verzendkosten, wel pas vrijdag binnen omdat ik laat heb besteld.
Na lezen van de posts op laatste 2 pagina's heb ik echt zin om weer no-life te gamen net als in me wow dagen.
 
Ik heb hem al binnen en gespeeld. Echt een vet spel! Heel groot en veel mogelijkheden zoals bij Oblivion ook al was. De draak was echt vet mooi en het spelsysteem is heel lekker. Ik kon hem al kopen in de winkel, echt droog. Alle mensen die wachten tot 11 november :thumb:
 
level 6 nu, heb nu me eerste "drakenspreuk" compleet.. Morgen weer een dag :o
 
Heb nu ook wel zin om 'm te spelen :o ...

Naja nog ff wachten. Gelukkig volgende week hele week vrij. :D
 
Ik heb m vandaag pas eind van de avond besteld, dus morgen verstuurd en vrijdag binnen xD wel lekker no-lifen dit weekend, heb dan toch rustdagen.
 
Ben pas lvl 2, maar een uurtje kunnen spelen gister... jullie kunnen trots op me zijn jongens bodybuilden gaat voor Skyrim :)
 
Volgens mij is dit echt een mega toffe game maar ik wacht nog een tijdje met deze op te pikken. Speel momenteel Gran Turismo 5 nog even en krijg binnenkort Uncharted 3 binnen. Daarna komt Skyrim wel aan de beurt:)
 
Volgens mij is dit echt een mega toffe game maar ik wacht nog een tijdje met deze op te pikken. Speel momenteel Gran Turismo 5 nog even en krijg binnenkort Uncharted 3 binnen. Daarna komt Skyrim wel aan de beurt:)

Skyrim is wel van een ander kaliber, ik denk dat je echt maanden bezig bent (en dan ook echt 24/7) wil je deze game uitgespeeld hebben met alles erop en eraan. Ik ben nu level 10 en speel al sinds gistermiddag, en volgens mij heb ik nog niet eens 3% van de game voltooid.

De missies zijn vaak moeilijk, vooral de main quest, waardoor je genoodzaakt bent side missies aan te nemen, ik zit al sinds gister in hetzelfde dorp en ben continu quests aan het doen, maar dan alsnog kan je zomaar ineens de verkeerde enemies tegen het lijf aanlopen die je met 1 klap kapot slaan.

Wat ook rete vet is is dat je je eigen items kan craften/smithen etc. waar je dus ook weer qua skill punten omhoog gaat, en dat is bijna met alles zo, lockpick etc. Dus je wordt er steeds beter in, en elke level up kan je een perk kiezen en dan bijvoorbeeld voor 1-handed weapons een bepaalde perk (bijv 25% extra dmg) maar daar heb je dan bijv. one-handed op level 30 voor nodig om die perk te selecteren. Zo werkt het een beetje, het perk systeem werkt een beetje als de sphere grids bij FFX en FFXIII (familiar anyone?)

Nu heb ik een Imperial gekozen en kriebelt 't eigenlijk om wat anders te maken, want ik wil altijd alles uitproberen, helaas is de game te groot om eventjes elke keer opnieuw te beginnen :D dus ik maak 't maar af.

Oja, je kan ook huizen kopen, nog niet gedaan omdat ik daar nog niet genoeg geld voor heb.

Dikke aanrader voor iedereen!! :D:D
 
't is zeker echt vet.
Komt me idd bekend voor van de lui die je opeens mollen.
Kom nu net aan bij een stad die wordt aangevallen door een draak, ben benieuwd wat er gaat komen:cool:
 
't is zeker echt vet.
Komt me idd bekend voor van de lui die je opeens mollen.
Kom nu net aan bij een stad die wordt aangevallen door een draak, ben benieuwd wat er gaat komen:cool:

Welke stad is dat? Waar the Greybeards zitten? Daar ga ik nu pas heen, maar kom elke keer shit onderweg tegen en mensen die quests geven :D

Nog 1 level en ik kan de perk kiezen dat mn fire 50% meer dmg doet, ow yeah :D

Gaat die stamina bij jou ook zo snel op? En wat houdt t nou precies in, want in principe kan je daarna gewoon alsnog slaan.
 
Welke stad is dat? Waar the Greybeards zitten? Daar ga ik nu pas heen, maar kom elke keer shit onderweg tegen en mensen die quests geven :D

Nog 1 level en ik kan de perk kiezen dat mn fire 50% meer dmg doet, ow yeah :D

Gaat die stamina bij jou ook zo snel op? En wat houdt t nou precies in, want in principe kan je daarna gewoon alsnog slaan.

Ik gebruik bijna alleen magic, heb 2 vuurballen in me hand en heb genoeg magic om 4 tegenstanders te killen. Stamina gebruik ik vooral om te sprinten dus.
Ik weet niet welke stad het is,
het is de 2de draak die ik tegenkom ( na die watchtower)
 
Ik gebruik bijna alleen magic, heb 2 vuurballen in me hand en heb genoeg magic om 4 tegenstanders te killen. Stamina gebruik ik vooral om te sprinten dus.
Ik weet niet welke stad het is,
het is de 2de draak die ik tegenkom ( na die watchtower)

Hmm vreemd, daar ben ik dan nog niet geweest, heb je al een draak geslacht?

Enne sprinten? :o hoe doe je dat?

Wat voor ras ben jij dan? Ik ben een imperial en ik merk wel dat mn melee een stuk meer schade doet dan mn magic, alleen soms kan je beter effe op een afstandje blijven, vooral bij de bazen, die lame ik dan met mn ice attacks, en mn magicka is best hoog dus ik kan dat net zo lang blijven casten tot ze dood zijn :D
 
Hmm vreemd, daar ben ik dan nog niet geweest, heb je al een draak geslacht?

Enne sprinten? :o hoe doe je dat?

Wat voor ras ben jij dan? Ik ben een imperial en ik merk wel dat mn melee een stuk meer schade doet dan mn magic, alleen soms kan je beter effe op een afstandje blijven, vooral bij de bazen, die lame ik dan met mn ice attacks, en mn magicka is best hoog dus ik kan dat net zo lang blijven casten tot ze dood zijn :D

op xbox360 is dat LB. Ik ben volgens mij high elf, of een elf die vooral magic doet 50% fire resistance heeft. Ik heb 1 draak geslacht bij die toren, heb jij die nog niet gedaan? Ik loop nu net een stad binnen maar wacht even tot maatje er is die wil dat graag zien namelijk:p
 
Back
Naar boven