Fitness Seller

Mhl92, op naar 95kg+ ( Y3T, split)

  • Topic starter mhl92
  • Startdatum
  • Reacties 262
  • Weergaven 13K
  • Volgers 8

Bezoekers in dit topic

Ik kan juist prima trainen met dat soort chicks! Dicklifts, ballpulls..uh..wait whut?!:trollface:
 
Lekkere workout en dat met 2 chicka's in de buurt. Top man!:)
 
Week 1:
Medium dagen (bijv)
5x50 / 5x60 / 5x70 / 3x80

Heavy dagen (bijv)
5x50 / 5x60 / 5x70 / 5x80

Week 2:
Med. dagen
5x52,5 / 5x62,5 / 5x72,5 / 3x82,5

Heavy dagen:
5x52,5 / 5x62,5 / 5x72,5 / 5x82,5

Zie je het verschil van 3 reps t.o.v 5 reps?
Zo ga je door t/m week 4.
In week 5 pak je een deload waarna je in week 6 de derde week weer voort zet (om een plateau te voorkomen)

Je kan dit gebruiken bij elke compound oefening die je maar wilt.
Bij squats en DL kan je gaan voor 5kg per week erbij. Bij MP en benchpress voor 2,5kg

Succes man!
thx, ga nu eerst ff de 5x5 nog een paar weken doen. Dan weer wat meer volume en, wie weet geef ik dan dit een poging!

damn those tjiks..... zo kan ik niet trainen hoor.....
haha voor een keer is het niet erg:D

Ik kan juist prima trainen met dat soort chicks! Dicklifts, ballpulls..uh..wait whut?!:trollface:
hehe :roflol:

Lekkere workout en dat met 2 chicka's in de buurt. Top man!:)
hehe thx!

Ik zit er zelf aan te denken om binnenkort eens te gaan veranderen van sportschool. Zit nu bij healthcity, en zat te kijken naar deze gym.. lijkt me echt een toffe!
http://www.attilasgym.nl/
 
vndg redelijke training, db presses waren beetje ondermaats. Kreeg ook last van me linkerschouder dus ben opgegeven moment gestopt met borst.

bp: 5x5 72,5kg ( laatste 5x waren redelijk pittig )
incline press: 3x6 28kg
flat press: 2x6 30kg ( was niet heel zwaar maar voelde me linker schouder dus gestopt)

weer seated biceps gedaan, slow reps etc.
alternate biceps curls: 3x8 14kg
alternate hammer curls: 2x8 14kg 1x8 16kg ( laatste setje was wel iets meer gooien met gewichten)

Fijne burn in me armen, over de armen was ik tevreden mee. Borst niet.
 
Vanochtend gewogen, nuchtere maag etc.
87,3kg. Ben niet helemaal tevreden.. 23 augustus woog ik 81kg. Maar wil graag 31 december toch echt die 90kg aantikken!
 
Vanochtend gewogen, nuchtere maag etc.
87,3kg. Ben niet helemaal tevreden.. 23 augustus woog ik 81kg. Maar wil graag 31 december toch echt die 90kg aantikken!

6,3kg in 2 maanden nog 2,7kg in 2 maanden te gaan...lukt wel. Lekkere training btw.:)
 
Die gym ziet er goed uit MHL! Zou meteen verhuizen! Goede begeleiding ook van een (ex) bodybuilder!:D
 
6,3kg in 2 maanden nog 2,7kg in 2 maanden te gaan...lukt wel. Lekkere training btw.:)
thx:) Hoop 't 90kg is wel echt een streven voor mij! En het wil me VP niet teveel laten oplopen

Die gym ziet er goed uit MHL! Zou meteen verhuizen! Goede begeleiding ook van een (ex) bodybuilder!:D

Ja, jongen uit me klas heeft al met die bodybuilder gesproken en hij wou graag dat ik een keer langs kwam om te komen trainen:o Denk dat ik eind november contract opzeg bij healthcity, dan duurt het nog 2 maand en dan kan ik bij de nieuwe gym aan de slag!:D
Kan je ook weer een keer langskomen!
 
mooie training kerel, en een mooi streven, 90 kilo! Ga je halen gewoon!
 
mooie training kerel, en een mooi streven, 90 kilo! Ga je halen gewoon!

Zeker een mooi streven. Bij mij moeten er 6-8kg af...en ik haat cutten:o. We moeten dus beide naar de 90kg.;)
 
mooie training kerel, en een mooi streven, 90 kilo! Ga je halen gewoon!
90kg is ook een mooi gewicht om in die nieuwe sportschool te komen. Is volgens mij vrij hardcore, en dan is het niet super leuk om daar als ecto rond te lopen:rolleyes:

Zeker een mooi streven. Bij mij moeten er 6-8kg af...en ik haat cutten:o. We moeten dus beide naar de 90kg.;)
hehe, ik bulk liever dan ik cut ( denk ik, nog nooit gecut:D) Jij ook succes met cutten, komt sowieso goed!
 
Ha ha. heb zelf ook nog nooit gecut, omdat ik het lekker vind om alles in mn mond te proppen wat lekker is...;):)
 
Cutten is niet moeilijk! Gewoon doen:)
 
Ha ha. heb zelf ook nog nooit gecut, omdat ik het lekker vind om alles in mn mond te proppen wat lekker is...;):)
+10000

Cutten is niet moeilijk! Gewoon doen:)
Wss moet ik er in april ook aan gaan geloven!:D

Paar dagen motivatie dipje gehad. Wel gewoon getraind maar ging niet goed. Ook even dus niet gelogt.. Heb jullie logjes zeker gelezen maar kon het ff niet opbrengen reacties te geven:o Mijn excuses..

Vandaag weer vol geknald, motivatie terug. Even een pic voor de training geschoten
2cdhjb9.png


Toen in de auto vol volume met dit liedje.
http://www.youtube.com/watch?v=bJQR1t1-WZ8
+ maximize v2 = extreme motivatie :D Irriteerde me wel mateloos in de sportschool, super druk extreem veel superdudes etc. Gelukkig kon ik wel gewoon alle oefeningen achter elkaar doen!

BP:
5x5 75kg ( laatste 2 lichte spot, volgende week gewoon 77,5kg pakken)
incline press: 1x6 28kg 2x6 30kg (volgende keer gewn meteen 30, slappe hap)
db press: 1x6 30kg 1x5 32kg (slap) 1x4 32kg ( slapper, deze moeten gewoon 6 reps kunnen)
cable flys 3x8 voor de pomp.

Armen ben ik meest ontevreden over, meten 36/37cm koud. Maar ontspannen zijn ze gewoon mini, dus zit op het moment beetje te proberen hoe ik ze het best kan pakken.

zittend alternate db curls: 3x8 16kg
zittend alternate hammer curls: 3x8 16kg
preacher curls 28kg 2 setjes tot failure.

Denk dat ik volgende week langs ga bij mijn hopelijk toekomstige gym!
 
Pittige workout. Probeer je bi-tri anders wat te verrassen met 'foute' oefeningen zoals de zottmann curl, sprintercurl, nosebreakers, Bb kickbacks. Mss dat je armen van een nieuwe impuls sneller groeien.:)
 
Je bench gaat lekker MHL! Met je armen kan ik ook niet helpen aangezien ik de mijne ook ruk vind! Hoe bevalt de maximize? Heb ik momenteel ook staan (neem het ongeveer 1/2 keer per week)

Oja..
Ik ga bijna 100% zeker na Fusion of dance
 
Pittige workout. Probeer je bi-tri anders wat te verrassen met 'foute' oefeningen zoals de zottmann curl, sprintercurl, nosebreakers, Bb kickbacks. Mss dat je armen van een nieuwe impuls sneller groeien.:)
thx :) Hmm zal eens kijken naar deze 'foute' oefeningen:D Of misschien eens gaan SS/dropsetjes doen ofzo:o

Je bench gaat lekker MHL! Met je armen kan ik ook niet helpen aangezien ik de mijne ook ruk vind! Hoe bevalt de maximize? Heb ik momenteel ook staan (neem het ongeveer 1/2 keer per week)

Oja..
Ik ga bijna 100% zeker na Fusion of dance

Thx, BP is wel ok opzich. maximize was eerste keer, focus was op zich wel goed, had ok wel veel zin om te trainen. Jack3d vind ik denk ik iets beter, maar zal niet veel schelen!;)
Ik moet alleen nog kijken met wie ik mee ga:p Meeste van me vrienden houden niet van dit soort feesten dus:rolleyes:
 
nieuw logje weer ? je trainingen zijn nu wel mooi geworden, sterke bench :)
 
nieuw logje weer ? je trainingen zijn nu wel mooi geworden, sterke bench :)

3de logje ja, contest log is mislukt. Volgend jaar doe ik hopelijk wel goed mee:o
Trainingen gaan idd goed vooruit. Fysiek ben ik nog heel ontevreden, maar dat hoort bij deze sport!:)
Hoe zit 't met jou log dan? Heb er als 't goed is een abbo op, maar zie laatste tijd nooit updates:eek:
 
laatste training weer nice kerel! Ontevreden zijn hoort er idd echt bij:)
 
Back
Naar boven