MuscleMeat

The Elder Scrolls V - Skyrim

Bezoekers in dit topic

Heb hem al sinds gister en nog niet eens kunnen spelen door die k*t griep.. 3 dagen lang voel ik me al bagger en het ziet ernaar uit dat dat nog lang gaat duren.
 
ben nu in een college winterhold magic aan het leren ofzo :o
 
ben nu in een college winterhold magic aan het leren ofzo :o

Lol, dat is toch die quest die je meteen al krijgt? Ik ben daar nog steeds niet geweest, was mij tever lopen.

Welk level ben je nu? Ik zit nu op 12. Heb je firebolt etc (apprentice magic) al? dat is effe een verschil met de novice magic, nu schiet ik gewoon vuurballen op de enemies tot ze te dicht bij me staan en dan sla ik ze dood met mn bijl. :D
 
Denk het niet, bedoel je die 3 standbeelden die je kan schuiven? Ik ben nu net bij die wounded frostback spider aangekomen, die kicked mn ass volkomen, even kijken hoe ik dat ga oplossen.
Hehe ik had hem gewoon tussen die 2 pilaren op m'n dooie gemakkie doodgeschoten met m'n pijl & boog, dat beest kon er toch niet tussendoor. Archery is echt awesome geworden in Skyrim.
 
Hehe ik had hem gewoon tussen die 2 pilaren op m'n dooie gemakkie doodgeschoten met m'n pijl & boog, dat beest kon er toch niet tussendoor. Archery is echt awesome geworden in Skyrim.

Zo had ik 't ook gedaan. Maar dan met magic. Archery lijkt me saai man, wat doe je als een enemy voor je neus staat? Kan je dan switchen? Ik wil ook niet afhankelijk zijn van allies die in de weg lopen.
 
Zo had ik 't ook gedaan. Maar dan met magic. Archery lijkt me saai man, wat doe je als een enemy voor je neus staat? Kan je dan switchen? Ik wil ook niet afhankelijk zijn van allies die in de weg lopen.
Ja je kan snel switchen met je favorites menu. Ik let goed op m'n kompas en als ik een vijand spot ga ik in sneak mode + die bow is m'n secondary weapon dus als er toch ineens iets voor me staat heb ik een zwaard in m'n handen. Archery perks zijn ook echt nice. Magic bewaar ik wel voor m'n volgende playthrough.

Speel trouwens op PS3 en hij is in 3 uur spelen al 4x vastgelopen ofzo =/ Moet er nog een release patch uitkomen?
 
Ja je kan snel switchen met je favorites menu. Ik let goed op m'n kompas en als ik een vijand spot ga ik in sneak mode + die bow is m'n secondary weapon dus als er toch ineens iets voor me staat heb ik een zwaard in m'n handen. Archery perks zijn ook echt nice. Magic bewaar ik wel voor m'n volgende playthrough.

Speel trouwens op PS3 en hij is in 3 uur spelen al 4x vastgelopen ofzo =/ Moet er nog een release patch uitkomen?

Dan ligt het aan je playstation, bij mij issie nog niet vastgelopen. Soms freezed ie wel eens he doordat ie auto-saved of iets, altijd effe wachten en niet meteen dat ding uitzetten.

Dat favorites menu heb ik nog niet eens gebruikt, dalijk maar eens in verdiepen dan. 5 uur werken, my god, echt geen zin :D

Al enemies tegen gekomen die je genadeloos afmaken? De Giant is wel het sterkste nu geloof ik, die slaat me in 1 klap dood. Verder kom ik vaak sterke enemies tegen die me de eerste keer of de eerste paar keer afmaken, maar daarna lukt het op 1 of andere manier wel dmv afstand houden etc.
 
Dan ligt het aan je playstation, bij mij issie nog niet vastgelopen. Soms freezed ie wel eens he doordat ie auto-saved of iets, altijd effe wachten en niet meteen dat ding uitzetten.

Dat favorites menu heb ik nog niet eens gebruikt, dalijk maar eens in verdiepen dan. 5 uur werken, my god, echt geen zin :D

Al enemies tegen gekomen die je genadeloos afmaken? De Giant is wel het sterkste nu geloof ik, die slaat me in 1 klap dood. Verder kom ik vaak sterke enemies tegen die me de eerste keer of de eerste paar keer afmaken, maar daarna lukt het op 1 of andere manier wel dmv afstand houden etc.
Ik had de PS3 van m'n buurmeisje even geleend om te kijken hoe het spel eruit ziet, hopelijk doet ie het op die van mij beter.

Ik werd verrast door een enorme beer die me met 2 rake klappen van bijna al m'n health beroofde. Had geen potions meer dus was maar een hoekje ingerend in de hoop dat hij weg zou gaan. Dat ging ie niet.

En ik heb de Jarl van Solitude per ongeluk in d'r gezicht geshout, die guards waren snel klaar met me.
 
[Link niet meer beschikbaar]

iets meer dan 40 euro hiero voor ps3 en xbox360, komt nog 2 euro verzend bij. En morgen in huis als je voor 17:00 besteld
 
Lol, dat is toch die quest die je meteen al krijgt? Ik ben daar nog steeds niet geweest, was mij tever lopen.

Welk level ben je nu? Ik zit nu op 12. Heb je firebolt etc (apprentice magic) al? dat is effe een verschil met de novice magic, nu schiet ik gewoon vuurballen op de enemies tot ze te dicht bij me staan en dan sla ik ze dood met mn bijl. :D
firebolt heb ik ook gekocht.
Ik weet niet, ik kreeg die quest niet meteen vroeg aan iemand of ik meer over magic kon leren en toen moest ik daar naar toe lopen, wel een pokke end.

En ik heb de Jarl van Solitude per ongeluk in d'r gezicht geshout, die guards waren snel klaar met me.
dat heb ik ook een paar keer gehad ja, perongeluk shout en dan heel leger achter je aan:o
Maar als je wapen weg doet arresteren de guards je..
 
Is al bekend wat max level in Skyrim is?
 
Installing, eindelijk. :D
 
Is al bekend wat max level in Skyrim is?

The game imposes a soft cap at level 50. Past level 50, leveling up happens much more slowly. The theoretical level cap (maximum level) is around level 70, reached by increasing all skills to 100.

One implication of the leveling system is that although it is possible to create a character with 100 in all skills, it is not possible for a single character to unlock all of the skill perks. There are more than 250 total skill perks (including multi-point perks), but only around 70 of them can be unlocked by any given character.
 
installing...

omg omg omg

---------- Post toegevoegd Thu 10 Nov 2011 om 17:07 ----------

The game imposes a soft cap at level 50. Past level 50, leveling up happens much more slowly. The theoretical level cap (maximum level) is around level 70, reached by increasing all skills to 100.

One implication of the leveling system is that although it is possible to create a character with 100 in all skills, it is not possible for a single character to unlock all of the skill perks. There are more than 250 total skill perks (including multi-point perks), but only around 70 of them can be unlocked by any given character.

wat dus een jack-o-all-trades minder sterk maakt dan specialized chars.

Dat wordt dus een gelijkaardige playtrough als net in oblivion. Dunmer magi assassin of negerguard paladin. Do want...

---------- Post toegevoegd Thu 10 Nov 2011 om 17:14 ----------

bsod tijdens install, ja hoor :fuu:
 
"negerguard paladin":roflol:

Heb cd-key voor 22 euro gekocht. Steam preload gedaan, activated Russian VPN. Daarna Australia IP en activated, Kan nu ook spelen. Simpel en goedkoop. En hoef niet te wachten.
 
Laatst bewerkt:
The game imposes a soft cap at level 50. Past level 50, leveling up happens much more slowly. The theoretical level cap (maximum level) is around level 70, reached by increasing all skills to 100.

One implication of the leveling system is that although it is possible to create a character with 100 in all skills, it is not possible for a single character to unlock all of the skill perks. There are more than 250 total skill perks (including multi-point perks), but only around 70 of them can be unlocked by any given character.

Cool, ik dacht level 50 aangezien je daar een trofee voor krijgt (ps3).

Ik raad een hoop mensen aan je perks zoveel mogelijk te bewaren en die echt te spenderen in de dingen waar je het nodig hebt.
 
fuuuuu: Bestelling #100013096 - Bezig met verwerken
beter staat er later op dat avond dat het verzonden is, wil nolife weekend
 
Draait prima hier op de PC :) .. Heb een wood elf.
 
Is het wat om te kopen als je nog nooit een Elder Scrolls gespeeld hebt? (heb heel kort Morrowind (?) gespeeld, maar vond dat geen zak aan. Veel te lang lopen en al dat gelul telkens) Of gewoon downloaden voor op de pc? Ps3 is wel lekkerder, liggend vanuit je bed. :D
 
Is het wat om te kopen als je nog nooit een Elder Scrolls gespeeld hebt? (heb heel kort Morrowind (?) gespeeld, maar vond dat geen zak aan. Veel te lang lopen en al dat gelul telkens) Of gewoon downloaden voor op de pc? Ps3 is wel lekkerder, liggend vanuit je bed. :D

Ik heb nog nooit een Elder Scrolls gespeeld en ik vind dit wel 1 van de beste games die ik tot nu toe gespeeld heb, je kan gewoon alles wat je wil, overtreft Fallout veruit wat mij betreft.
 
Back
Naar boven