Fitness Seller

Het Battlefield topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Kharg Island, Operation Firestorm, Caspian Border

Dan in de spawn lobby/menu wachten tot de straaljager spawnt en snel erop drukken
 
Kharg Island, Operation Firestorm, Caspian Border

Dan in de spawn lobby/menu wachten tot de straaljager spawnt en snel erop drukken

Haha idd, maar soms doen 3 of 4 mensen van je team dat en dan moet je toch echt snel zijn haha.

OT: Eindelijk klaar met tentamenweek nu ga ik mijn verloren tijd inhalen :o
 
hebben jullie ook minder zin in fappen nu jullie BF 3 spelen? :p
 
Heerlijk net 3 potjes elke keer de hoogste score van alle spelers van mijn team en dat van het andere team.
 
Whaha speelde net rush in een mongolenteam jonge, speel nooit assault maar liep echt hard binnen op revives, 9 kills en bijna 4000 punten :P

Volgens mij zit ik heel vaak in mongolenteams :( Ben dan de enige die een beetje flags captured. Heb nog weinig potjes gewonnen. Speelde gisteren ook weer zo'n potje op Grand Bazaar. Net C gecaptured, A en B waren ook al van ons. Zit een gast in een pantservoertuig bij C te knallen op A en B terwijl er geen tegenstander liep. Achter zijn rug om wordt C gecaptured :o Wtf ben je dan aan het doen ???
 
****ers wou dat ik nog op het MBO zat en non stop kon game.
 
Oke gekocht

awyeah
 
^way too late.
Je gaat zwaar geraped worden in het begin nu alle noobs wat ervaring hebben :)

Mij kan je misschien nog wel aan :o
 
Net mw3 gespeeld.. Wat een faal spel :roflol:

Het moge duidelijk wezen dat BF een paar stappen vooruit is gegaan met het nieuwe spel, en dat MW gewoon black ops in een IW jasje heeft gehangen :p
 
Net mw3 gespeeld.. Wat een faal spel :roflol:

Het moge duidelijk wezen dat BF een paar stappen vooruit is gegaan met het nieuwe spel, en dat gewoon black ops in een IW jasje heeft gehangen :p
singleplayer blijkt ok echt mega kort te zijn.....maat van me heeft het in minder dan 6u uitgespeeld!:S
 
Gvd tering k*t kahhwehjwsghyueswasbghjwa k*t bf3

Krijg het verdomme maar niet aan de praat op de pc voor multiplayer... 1/3 van alle pc players krijg het niet aan de praat.
 
Gvd tering k*t kahhwehjwsghyueswasbghjwa k*t bf3

Krijg het verdomme maar niet aan de praat op de pc voor multiplayer... 1/3 van alle pc players krijg het niet aan de praat.

En bij de andere 2/3 crasht de game zo nu en dan (vooral bij het opstarten).
 
Wie geeft er nou zijn k*t (zo jammer dat ik nu niet met die ziekte mag schelden :() game uit die niet werkt?
 
Consoles waren k*t, toch? :D
DVD erin en achterover hangen maar.
 
kga hem morgen kopen boys

nog meer mensen die op de PC spelen en met mij komen gamen?
Ruud, heb je beetje een goede PC? Hoe speelt ie?

Mijn pc is al aardig verouderd (e8400 / 8800 gt / 4gb ram :o). Weet niet of hij de grotere maps ook kan trekken.
 
Tsja misschien heeft een highend pc van honderden euro's betere graphics maar op ps3 draait ie echt soepel :D
 
Tsja misschien heeft een highend pc van honderden euro's betere graphics maar op ps3 draait ie echt soepel :D

Op mijn laptop draait hij een mix van high en ultra ook soepel en nog geen crashes gehaf
 
Uhhh, nog nooit een crash gehad op de pc?!
 
Back
Naar boven