Fitness Seller

voedingsschema aftrainen,help! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Onzin!

---------- Post toegevoegd Thu 10 Nov 2011 om 10:11 ----------



Dat komt omdat je BMR te laag is! Spieren kweken!

Als je straks die laatste 2 blokjes ziet, denk je dan dat je het volhoudt die te blijven zien?? I doubt it ten zeerste!

Je hongert jezelf uit! Veel meer eten en Spiermassa kweken voordat je wegwaait!!!

(Sorry voor de ondertoon, maar ik heb het beste met je voor)

Geeft niet,alle input is welkom.
Maar wat adviseer jij dan?
Meer eiwitten?
Op zich is het toch wel goed dat ik nu alleen gezonde dingen eet?

Ik zat een jaar terug op 74 kilo,ben er dus al ruim 8 afgevallen en voel me erg erg goed bij.Ik wil alleen het laatste randje nog kwijt,hoef op zich niet veel breder te worden

thanx!
 
Onzin!

Waarom?? Bron?? Fructose in de cut = k*t!!??

---------- Post toegevoegd Thu 10 Nov 2011 om 10:11 ----------



Dat komt omdat je BMR te laag is! Spieren kweken!

Als je straks die laatste 2 blokjes ziet, denk je dan dat je het volhoudt die te blijven zien?? I doubt it ten zeerste!

Je hongert jezelf uit! Veel meer eten en Spiermassa kweken voordat je wegwaait!!!


(Sorry voor de ondertoon, maar ik heb het beste met je voor)

Ben ik met je eens, beter gooi je er een cleanbulk in
 
Ben ik met je eens, beter gooi je er een cleanbulk in

Zouden jullie dat(cleanbulk) willen definieren?
Is dat boven onderhoud,hoog in de eiwitten?

*edit,ik zie het,iets boven onderhoud*

Ben alleen bang dat ik dan weer aankom,dat gaat namelijk nogal snel,ben wat dat betreft qua aankomen(vet)net een jojo.
En dan bedoel ik met aankomen,aankomen op de slechte plaatsen,onderbuik en onderrug.
 
Laatst bewerkt:
je moet ook de juiste dingen eten.. onder clean bulk versta ik: iets boven onderhoud eten en schoon eten
 
je moet ook de juiste dingen eten.. onder clean bulk versta ik: iets boven onderhoud eten en schoon eten

Okee duidelijk,dank je wel.
Ik zal kijken hoe het gaat,mocht ik inderdaad te weinig binnenkrijgen zal ik iets meer (schoon) gaan eten
 
Ik heb het idee dat je graag wilt leren en open staat voor alle informatie, dat is echt heel goed! Ik ben hier nog niet zo lang op het forum en ik heb al veel posts voorbij zien komen waarin mensen om hulp vragen om af te vallen en er uiteindelijk een sport/hobby bij hebben:) De ijzers zijn echt geweldig in allerlei opzichten. kracht, fysiek, voeding.
 
Ik heb het idee dat je graag wilt leren en open staat voor alle informatie, dat is echt heel goed! Ik ben hier nog niet zo lang op het forum en ik heb al veel posts voorbij zien komen waarin mensen om hulp vragen om af te vallen en er uiteindelijk een sport/hobby bij hebben:) De ijzers zijn echt geweldig in allerlei opzichten. kracht, fysiek, voeding.

Ja inderdaad,kennis is altijd goed en hier zitten wel wat jongens die er wat vanaf weten.Heb wel wat kennis op het gebied van vechtsport/beweging het ontbreekt me alleen nog aan kennis van voeding.
Heb nu deze hele week "schoon"gegeten.dus even aankijken wat er gebeurd.

Qua gewicht schommel ik wel nog steeds maar dat komt denk ik omdat ik meer KT heb gedaan deze week.
 
maar ik denk dat je met jouw voedingsschema zeker af zult vallen, je krijgt amper iets binnen. Wel zou ik meer eiwitten tot je nemen, bijv een shake bij ontbijt en een bakje kwark voor slapen gaan. Eiwitinname verhogen en je zult minder spierverlies hebben.
 
Okee supervos,dank je wel daar kan ik wat mee.
Dus het bakje kwark kan ook de vuilnis in...
Het worden dus omdat ik niet van pindakaas hou (een weinig)noten/pindas met goede vetten.
En kip en vis,en voor de afwisseling gehakt en biefstuk.

Weet jij zo verder nog aanraders qua eten voor in de "cut"?
Ik ga even kijken of ik jouw schema kan inzien.

thanx!!
Gooi jij je kwark in de vuilnis :O! opeten voort slapen!
 
maar ik denk dat je met jouw voedingsschema zeker af zult vallen, je krijgt amper iets binnen. Wel zou ik meer eiwitten tot je nemen, bijv een shake bij ontbijt en een bakje kwark voor slapen gaan. Eiwitinname verhogen en je zult minder spierverlies hebben.

Doe ik man,half bakje.Een aantal jaren terug at ik een heel bakje savonds maar toen kwam ik erg veel aan(of kwam dat nou door die besuikerde cruesli die er doorheen zat?,ja dom ik weet het).
Even aankijken hoe het gaat inderdaad,als ik echt slap wordt ga ik het wat opvoeren.
Shakies doe ik niet aan want heb ooit wel eens whey geprobeerd maar daar kreeg ik echt puisten van.

Gisteren btw voor het eerst tonijn uit blik gegeten...ook best een ervaring..rijst en groentes erbij,wel weer een dinner of champions!

Later op de avond nog wat walnoten en kwark,gaat lekker zo.
 
ga voor een hele bak, t was inderdaad de cruesli die dat deed

---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 11:52 ----------

als je te slap word is het al te laat
 
ga voor een hele bak, t was inderdaad de cruesli die dat deed

---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 11:52 ----------

als je te slap word is het al te laat

Genoteerd,gaan we doen.

Ben nu een dag of 5 onderweg en voel me er wel erg goed bij moet ik zeggen.
Ik zit ook zoals jullie al aangeven best veel onder mijn onderhoud maar ben alleen nog niet veel afgevallen.
Hoop dat ik dit gewoon vol kan houden,maar denk het wel.

thanx!!
 
wat is je onderhoud momenteel? En snoep je tussendoor niet stiekem??
 
Onderhoud is 2461.
Haha nee voorheen nog wel soms,daar ben ik nu ook mee gestopt.

Begin nu om 9.30 uur met Brinta en melk,smiddags rijst,kip en groente,tussendoor 500ml melk,dan maaltijd rijst 100 g,een blikje tonijn en groentes,savonds nog 30 gram noten en voor het slapen gaan een bak kwark 500g.

Volgens mijn schema kom ik op 1455 kcal met een verhouding van 52%eiw,35%kh en 13% vet op deze manier.
Lijkt inderdaad veel te weinig maar voel me er tot nu toe nog best wel goed bij en ben nog niet veel afgevallen.

Misschien moest ik de porties op gaan voeren of nog iets extra erbij gaan doen en dan denk ik met name s'ochtends misschien?
De maaltijd zal ik afwisslen met pasta of biefstuk en daarbij groentes in ieder geval.

Sport wel veel en mijn nadruk ligt nogmaals niet op breder worden maar op helemaal strak trainen,dat is voor mij al ff hoog genoeg gegrepen.

Shoot!thanx.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven