AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Het overkill bloom probleem is gewoon een bekend probleem hoor. Misschien niet als je gewoon zuigt in de game terwijl je denkt dat je de shit bent en het verschil niet weet tussen goeie belichting en slechte.
Dat zou kunnen.
HB89 je hebt de game op de Xbox of ?


http://www.google.nl/#sclient=psy-a...on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=12d9ffac445e6175

Komt gewoon omdat het eigenlijk een consoleport is geworden met deze 3e installatie .
Hetzelfde geldt voor de crappy muis movement, die was echt veel beter in de vorige delen.
Je voelt gewoon dat het in eerste plaats voor de console is gemaakt lijkt wel
Druk "enter" om te beginnen, lol ...

nerges last van hoor, ?crappy mouse movement etc? je moet gwn eve spelen met de mouse sensivity tot het perfect is naar wat je gewoon bent
 
lol ik wil die shotgun ook man! welke rank moet je zijn?
 
Je moet met shotgun spelen, vooral op de kleinere / close combat mappen. Pro wapen.

Heb voornamelijk support gespeeld en dan vooral met de M249 met extended mag (200 rounds) dus ik ben gewend bij t minste of geringste te gaan schieten terwijl je met een shotty toch wel de tijd moet nemen om te mikken. Als je bij een upfront confrontatie iemand niet met t eerste schot dood hebt verlies je.

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 14:02 ----------

Edit: alleen ervaring met de 870mc ofzo en die m1104 oid, die usas ziet er wel bruut uit in dat filmpje.
 
Ik had onlangs M60, maar die ligt me helemaal niet, wat een onding met bypod wel lekker, maar dat is ook al. Ik verkies ook de M249, die schiet een stuk relaxter.

Usas is wel lekker, ik heb hem, maar kills halen zoals in dat filmpje is me toch nog niet gelukt :p Moet wat meer vrijspelen op dat wapen.

Ik hou zo i zo van shotguns, speelde er vaak mee in Bc2 en ook de cod reeksen.
 
So true, de M249 vind ik t lekkerste wapen voor support. Heb r 4 service stars mee :D
 
Ik had onlangs M60, maar die ligt me helemaal niet, wat een onding met bypod wel lekker, maar dat is ook al. Ik verkies ook de M249, die schiet een stuk relaxter.

Usas is wel lekker, ik heb hem, maar kills halen zoals in dat filmpje is me toch nog niet gelukt :p Moet wat meer vrijspelen op dat wapen.

Ik hou zo i zo van shotguns, speelde er vaak mee in Bc2 en ook de cod reeksen.
sowieso!;)

ot.
wat een mega spel zeg...! Soms wel de neiging om me controler door me tv te gooien...! Grrr!
 
sowieso!;)

ot.
wat een mega spel zeg...! Soms wel de neiging om me controler door me tv te gooien...! Grrr!

Heel mijn stuk staat vol fouten :p
Ik lees het zelf net terug, ja zit op het werk en wou tussendoor even posten :D
Vanaf morgen heb ik weer 3 avondjes om aan het spel te besteden, deze week amper gespeeld.
 
Moet nog steeds even de zin maken om battlefield werkend te maken op de pc.... Zo stom dat je er een ****ing ict project van moet maken, k*t ea.
 
Heel mijn stuk staat vol fouten :p
Ik lees het zelf net terug, ja zit op het werk en wou tussendoor even posten :D
Vanaf morgen heb ik weer 3 avondjes om aan het spel te besteden, deze week amper gespeeld.
maakt mij niet uit... maar ik denk die weet echt niet hoe je "sowieso" spelt!;)

heb zelf een weekje vakantie... non stop knallen!:)
 
Heb voornamelijk support gespeeld en dan vooral met de M249 met extended mag (200 rounds) dus ik ben gewend bij t minste of geringste te gaan schieten terwijl je met een shotty toch wel de tijd moet nemen om te mikken. Als je bij een upfront confrontatie iemand niet met t eerste schot dood hebt verlies je.

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 14:02 ----------

Edit: alleen ervaring met de 870mc ofzo en die m1104 oid, die usas ziet er wel bruut uit in dat filmpje.
Ja ik doe ook alles met de 870mc shotgun.

Rush met metro en die andere map van het filmpje op rush. Eerste 2 objectives moet je op B gaan zitten te defenden, heb je altijd wel dikke 15-20 kills al meteen.
 
Moet nog steeds even de zin maken om battlefield werkend te maken op de pc.... Zo stom dat je er een ****ing ict project van moet maken, k*t ea.

welke problemen heb je dan allemaal?
 
Moet nog steeds even de zin maken om battlefield werkend te maken op de pc.... Zo stom dat je er een ****ing ict project van moet maken, k*t ea.

Kan Skinnie niet helpen in ruil voor iets anders?
 
welke problemen heb je dan allemaal?

Multiplayer starte eerst niet op, coop en singleplayer wel gewoon, draaide vlekkeloos wanneer ik alles op medium zetten.

Nu wat gekloot met dingen die op internet stonden (ligt wss aan de ati grafische kaart en ccc en de drivers die storen met het spel), nu flikkerd het iedere keer wanneer ik opstart en doet niks het meer :roflol:
 
Wie heeft er nog meer problemen met deze vorm van installeren?.

druk op autolaunch. Daarna druk ik op installeren. Vervolgens krijg ik een balkje, en daaronder staat voorbereiden installatie. Daarna gaat dat balkje weg en komt er niks meer. En als je dan vervolgens weer opnieuw aanklikt loopt de computer gewoon vast. Of je krijgt het balkje ervoor en het balkje loopt vast.

Heb de origins ook al is aangeklikt, precies hetzelfde alleen loopt het balkje gewoon vast. Heb de origins al is gedownload van de site, krijg ik een error dat ie de install ergens niet in kan plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Wie heeft er nog meer problemen met deze vorm van installeren?.

druk op autolaunch. Daarna druk ik op installeren. Vervolgens krijg ik een balkje, en daaronder staat voorbereiden installatie. Daarna gaat dat balkje weg en komt er niks meer. En als je dan vervolgens weer opnieuw aanklikt loopt de computer gewoon vast. Of je krijgt het balkje ervoor en het balkje loopt vast.

Heb de origins ook al is aangeklikt, precies hetzelfde alleen loopt het balkje gewoon vast. Heb de origins al is gedownload van de site, krijg ik een error dat ie de install ergens niet in kan plaatsen.

Mijn broer heeft het ook hoe we het op moeten lossen geen idee.
We hebben zo beetje alles al geprobeerd wat zou moeten werken maar de download begin gewoon niet.

Ik vind het trouwens ook vreemd dat updates niet automatisch worden uitgevoerd heb net zelf een update van 1.1G handmatig via origen moeten opstarten.
 
Multiplayer starte eerst niet op, coop en singleplayer wel gewoon, draaide vlekkeloos wanneer ik alles op medium zetten.

Nu wat gekloot met dingen die op internet stonden (ligt wss aan de ati grafische kaart en ccc en de drivers die storen met het spel), nu flikkerd het iedere keer wanneer ik opstart en doet niks het meer :roflol:
heb je je drivers en punkbuster geupdatet ?
 
Wie heeft er nog meer problemen met deze vorm van installeren?.

druk op autolaunch. Daarna druk ik op installeren. Vervolgens krijg ik een balkje, en daaronder staat voorbereiden installatie. Daarna gaat dat balkje weg en komt er niks meer. En als je dan vervolgens weer opnieuw aanklikt loopt de computer gewoon vast. Of je krijgt het balkje ervoor en het balkje loopt vast.

Heb de origins ook al is aangeklikt, precies hetzelfde alleen loopt het balkje gewoon vast. Heb de origins al is gedownload van de site, krijg ik een error dat ie de install ergens niet in kan plaatsen.

balkje loopt niet vast ... dit duurt lang , gewoon geduld hebben dus ... volgens mij op 51% of iets dergelijks uit mn hoofd ;)
 
Back
Naar boven