MuscleMeat

The Elder Scrolls V - Skyrim

Bezoekers in dit topic

Een paard kópen :roflol: Moet niet gekker worden.

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 02:49 ----------

Is er trouwens zoiets als een thief guild? Zit nu bij de companions, maar heb toch niet het idee dat dat mijn groep is.
 
Een paard kópen :roflol: Moet niet gekker worden.

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 02:49 ----------

Is er trouwens zoiets als een thief guild? Zit nu bij de companions, maar heb toch niet het idee dat dat mijn groep is.

je zit toch niet nu nog te gamen he............
(is zelf net stiekem ontsnapt aan de 1e draak)
 
Een paard kópen :roflol: Moet niet gekker worden.

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 02:49 ----------

Is er trouwens zoiets als een thief guild? Zit nu bij de companions, maar heb toch niet het idee dat dat mijn groep is.

Dan moet je maar eens langs Riften, via de main quest kom je er ook langs. Het is de stad waar de thieves guild gebaseerd is
 
Ik heb die bish op die berg gekilled daar net, ff van long range met firebolt ding, duurde wel eventjes.

hebben jullie ook wel eens dat je iemand killed en dan 5min. later het lichaam niet meer vind om te looten? Terwijl je al die tijd in de buurt ervan bent geweest.

Had ik net met die bish die dat nettlebane ding had

Die Nettlebane zit in een boom ;)

Hoe levelen jullie enchanting? die filled gems zijn best duur om te kopen en dan ff itempje mee te enchanten die je toch niet gebruikt.

En heb niet het idee dat je van dissenchanting, enchanting exp krijgt














Please Respond :fa:

Je vindt een item, een boog bijvoorbeeld, je disenchant em bij zo'n enchant tafel, daardoor vernietig je de boog en blijft het effect apart om die op andere items te enchanten, echter blijft er maar een deel van het effect over afhankelijk van je enchantment level en de perks.

Wat voor soul gem je neemt maakt niet zo gek veel uit, dat betekent alleen hoe vol die is op dat moment, je kan em later gewoon alsnog vullen. Wel even met je analoogstickjes bewegen als je dat item in beeld heeft want je kan t status effect verhogen en verlagen ten koste van (ik denk hoe vol het wapen is).

hmmm dat is wel leuk en aardig, maar wil je niet gewoon het spel spelen? ipv. power level ofzo. Ik bedoel het hele spel is toch niet multiplayer, dus dan kan je niet eens 'showen'. Maar ja, je moet doen wat je leuk vind.

Hou nou is op met dat "showen", een Ferrari show je, niet een character van een RPG spel.

Een paard kópen :roflol: Moet niet gekker worden.

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 02:49 ----------

Is er trouwens zoiets als een thief guild? Zit nu bij de companions, maar heb toch niet het idee dat dat mijn groep is.

Yup die is er, begin bij Triften (zoiets heet 't) en daar word je aangeboden om bij die Guild te gaan. Voor wie een lesser soul gem heeft komt ook de quest in beeld van "deliver the lesser soulgem blabla) deze dude zit ook in triften.
 
over uurtje ff trainen en dan weer los rest van het weekend. wil vandaag ff me enchanting upgraden zoals vermeld op een pagina eerder
 
Ga nu installeren :D:D

yay
 
Ga nu installeren :D:D

yay

Hoop dat je hier meer plezier mee hebt dan bf3 :roflol:
Niet gelijk hier gaan ragen als je paar keer ergens dood gaat. Items hebben gelukkig geen durability dus je bent geen shitload gold kwijt aan repairs.
 
na enorm veel getweak, gepruts aan drivers, en gepatch(unofficial) ben ik eindelijk van die rotbug af.

Ik zou graag shadows helemaal uit kunnen schakelen, run nu op high met AF op 4 en AA op 2, 20-30 fps.
 
Iemand trouwens al opgevallen dat alle guards klinken als Arnold?
 
ik ben nu de eerste opdrachten voor de dark brotherhood aan het doen!:)
 
Het kwam allemaal wat traag op gang. Maar ****ing hell. Ik ben HOOKED.
 
Iemand trouwens al opgevallen dat alle guards klinken als Arnold?
Veel characters hebben ook bijna het fysiek van Arnold.
Heeft iemand misschien een idee waarom mensen steeds vragen of ik ziek ben? Gaat dit over als je well-rested bent of zo?
 
Veel characters hebben ook bijna het fysiek van Arnold.
Heeft iemand misschien een idee waarom mensen steeds vragen of ik ziek ben? Gaat dit over als je well-rested bent of zo?

Oei, bij oblivion kreeg je dat te horen als je een vampier werd.
 
Oei, bij oblivion kreeg je dat te horen als je een vampier werd.
Merk er niets van eigenlijk, alleen dat overal waar ik kom mensen blijven zeiken over dat ik er ziek uit zie. Heb ook geen vampier of iets gezien.
 
Veel characters hebben ook bijna het fysiek van Arnold.
Heeft iemand misschien een idee waarom mensen steeds vragen of ik ziek ben? Gaat dit over als je well-rested bent of zo?

Ehm....omdat je ziek bent?
Daar heb je potions voor, of anders naar een shrine geloof ik.
 
Ehm....omdat je ziek bent?
Daar heb je potions voor, of anders naar een shrine geloof ik.
Dat ik ziek zou zijn was nog niet in me opgekomen. Vraag me alleen af wat het is en hoe dat kan. Ik google het wel even.
 
Volgens mij loop je af en toe ziektes op als je door het land loopt. Er staat dan ook "You contracted.."

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 14:34 ----------

Kun je trouwens die Dragon Bones en Scales gewoon verkopen?
 
Volgens mij loop je af en toe ziektes op als je door het land loopt. Er staat dan ook "You contracted.."

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 14:34 ----------

Kun je trouwens die Dragon Bones en Scales gewoon verkopen?
Daar kun je armour mee craften dus die zou ik bewaren
 
Back
Naar boven